ПОЕТИЧНІ КАРТИНИ РАННЬОЇ І ПІЗНЬОЇ ОСЕНІ.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПОЕТИЧНІ КАРТИНИ РАННЬОЇ І ПІЗНЬОЇ ОСЕНІ. ВВЕДЕННЯ В ТЕМУ «ЦІКАВА КНИГА ПРИРОДИ» Урок читання в 3 класі Рудакова Лідія Володимирівна учитель початкових класів Новотроїцька ЗШ І-ІІІ ст. № 4 Волноваського р-ну Донецької обл. 61169@mail.ru http://mykids.ucoz.ru
Організаційний момент Учитель Доброго дня, вам любі малята! Читанка наша люба й завзята Щедрим дарунком урок починає, Книгу природи ніжно гортає. Червоні і жовті, зелені і сині — Сторінки в узорах і квітів, і ліній, І птахи, і звірі ласкаві, привітні, Кожна сторінка весела й барвиста! Серце радіє, теплом промениться, Кожний з природою прагне зустріться! Повідомлення теми і мети уроку Вступне слово вчителя. — Книга природи — наймудріша книга. Саме спілкування з при родою, навіть просто її сприймання дає нам радість. Чому? Мабуть, то му, що природа — це невичерпне джерело краси, яка не може залишити байдужою навіть найнезворушливішу людину. Не випадково багато видатних мислителів і письменників, худож ників і поетів, зодчих і композиторів прагнули втілити у своїх творах нетлінну красу природи. Світ природи сповнений дивовижних барв, чудових звуків, доскона лих рухів і форм. І треба лише ширше розплющити очі та уважно прислу хатися, щоб стати володарем казкових скарбів і невичерпної радості.
Гра "Хто це? Що це?" Жовті, червоні, помаранчеві, золоті, осінні — ... Солодке, соковите, крутобоке, червоне — … Білий, холодний, пухнастий, лапатий — … Фруктовий, зелений, квітучий — ...
Гра "Закінчи речення" Котик сидів під дверима, а ... Котик сидів під дверима, які... Котик сидів під дверима і... Котик сидів під дверима, бо ...
Підготовка до засвоєння знань — Чудова й прекрасна, дивовижна осінь! Скількох поетів надихала вона, скільки художників написали її портрет, скільки музик сумувало за нею! І сьогодні ми ознайомимось із творами українських письменників В. Сухомлинського й К. Перелісної. 1. Опрацювання вірша В. Сухомлинського «Скільки барв кругом розлито». 1) Учитель читає виразно вірш. — Які кольори автор побачив довкола? 2) Повторне читання. — Із чим порівнює автор наш край? — До чого він закликає? (Бути допитливими, спостережливими.) 3) Аналіз змісту з елементами вибіркового читання. — Які барви було розлито? — Хто розливав ці барви? 4) Розвиток зв'язного мовлення. — Продовжте думку й дайте відповідь на запитання. Які веселі фарби, подивіться, Поклала осінь на ліси й гаї! 5) Виразне читання вірша.
2. Опрацювання вірша К. Перелісної «Золота осінь». 1) Словникова робота. Осінь срібною ниткою у повітрі снує, Чарівною квіткою гріє серце моє, Акварелями дивними видозмінює все, І малює, і пише кольорові слова, Аби швидко читала їх уся дітвора! 2) Гра «Кольорові слова». На кольорових кружечках записані слова. Діти читають спочатку слова, записані на червоних кружечках, потім — на жовтих, зелених і синіх. 3) З'єднайте пари слів. Листочки напівголі килим золотая небо синє осінь буро-золотаві віти кольористий
3) Виразне читання вірша учнями. — З яким почуттям автор говорить про осінь? — Якою ходою йде осінь по землі? 4). Порівняння віршів В. Сухомлинського і К. Перелісної. — Які вірші ми сьогодні читали? Що в них спільного? — Прочитайте рядочки з віршів, що схожі за змістом. — А чим вірші відрізняються? Підсумок уроку — Читаючи загадкову книгу природи, людина збагачує себе не тільки знаннями про навколишній світ, але й вчиться правильно, мудро господарювати в ньому. Адже, як говорив відомий письменник Бернард Шоу: «Ми вже навчились літати в повітрі, як птахи, ми вже навчились плавати під водою, як риби; нам ще залишилось навчитись жити на Землі, як люди!»
Схожі презентації
Категорії