Ліна Костенко - Поезія «Кольорові миші»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Після проведення уроку Учні знатимуть: зміст поезії «Кольорові миші» суть літературних понять: художня деталь, образ-символ, антитеза Учні умітимуть: аналізувати ідейно-художній зміст вірша «Кольорові миші» розкривати алегорію образу кольорових мишей, давати йому оцінку характеризувати образ Анни, пояснювати причину її відокремленості від загалу висловлювати власне ставлення до проблеми, піднятої у творі
Ліна Костенко “Пісенька про космічного гостя” …Він посидить, трохи відпочине, Цей мій дивний, нетутешній гість. Планетарно синіми очима про безмежний космос розповість…
анти – “проти” Антитеза – це явище протиставлення обставин, композиційних елементів, людських характерів
Установіть послідовність подій А. Підсудна Анна Б. Вирок судді В. Кольоровий кіт Г. Сива давнина Ґ. Обвинувачення сусіда Д. Слово Анни Г А Ґ Б В
Типовість Стандарт Оригінальність Сірість Кольоровість Неповторність Індивідуальність Романтизм Приземленість Буденність Анна Сусід ?
Домашнє завдання Стор.128-129, виразне читання, відповіді на питання *Міні-твір «Кому легше жити: Аннам, яких не завжди розуміють, чи сусідам?» *Намалюйте кольорову гаму свого імені, ураховуючи «забарвлення» кожної букви, що входить до його складу.
Схожі презентації
Категорії