Богдан-Ігор Антонич - Основні відомості про поета. «Весна» та «Назустріч». Єдність людини та природи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Богдан - Ігор Антонич Основні відомості про поета. “Назустріч”, “Весна”. Єдність людини і природи
Завдання уроку Ознайомитися з основними відомостями про Б.-І.Антонича, віршами «Назустріч», «Весна»; вчитися виразно читати поетичні твори, аналізувати їх, порівнювати відчуття ліричного героя з власним баченням природи, переконатися в єдності людини й природи.
Навчання в гімназії. Захоплення поезією Із Сяноцької гімназії Богдан Антонич часто повертався до батьківської хати.
Львівський університет Будинок у Львові, де жив Антонич Б.-І. Антонич - випускник університету
Фізкультхвилинка 1.Прослухати вислів. Якщо в ньому є троп, стати навшпиньки, високо підняти руки вгору, якщо художніх засобів немає - присісти. 2. Епітет – підняти вгору праву руку, метафора – ліву руку.
“Весна” Дзбан Кусні Найтайніший – велика посудина, глечик. – шматки. – найпотаємніший, загадковий. 1.У чому подібність настрою вірша й прослуханої музики? 2.Які ще слова з вірша потребують пояснення?
Жартівлива вікторина «Хто і яка?» Хто мисливець? Хто найбільше дбає про зачіску? Яку зроблено велику шкоду? Яка річ використовується не за призначенням? Хто постраждав найбільше? Які кулі не стріляють? Ніч Вільхи кучеряві Розбито блакитне небо Решето Місяць Зорі-кулі
Завдання уроку Ознайомитися з основними відомостями про Б.-І.Антонича, віршами «Назустріч», «Весна»; вчитися виразно читати поетичні твори, аналізувати їх, порівнювати відчуття ліричного героя з власним баченням природи, переконатися в єдності людини й природи.
Домашнє завдання Опрацювати с.268-270, напам’ять 1 вірш (с.270 або 271), група В – 5 прислів’їв чи приказок про весну з використанням художніх засобів; повт. с. 107
Схожі презентації
Категорії