X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
TIMSS 2011 нарада керівників дослідження

Завантажити презентацію

TIMSS 2011 нарада керівників дослідження

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

TIMSS 2011 нарада організаторів дослідження в Луганській області 30 квітня 2011 року

Слайд 2

TIMSS 2011 Міжнародне порівняльне дослідження якості природничо-математичної освіти

Слайд 3

Інформація про дослідження TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Studies - тенденції у міжнародній математичній та природничій освіті) найбільш масштабний проект у галузі освіти, спрямований на вивчення досвіду країн світу з метою вдосконалення національних систем навчання математики та природничих дисциплін Дослідження TIMSS вперше було проведено у 1995 році і з того часу проводиться кожних 4 роки – в 1999, 2003, 2007 і в цьому, 2011 році

Слайд 4

Інформація про дослідження Цілі та завдання Оцінити якість математичної та природничої освіти учнів 4-х та 8-х класів Виявити динаміку результатів (1995, 1999, 2003, 2007, 2011 р.р.) Виявити фактори, що дозволяють пояснити відмінність у результатах

Слайд 5

Організатори TIMSS IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement - Міжнародна асоціація з оцінювання навчальних досягнень). IEA відповідає за розроблення інструментарію дослідження та керівництв. Канадський центр статистики (Statistic Canada) – розроблення статистичного інструментарію та вибірки Центр обробки даних IEA-DPC (Німеччина) – розроблення програмного забезпечення та технічна підтримка Секретаріат IEA-NL (Голландія) – головна штаб-квартира Координація дослідження – Міжнародний координаційний центр в Бостонському коледжі ISC (США)

Слайд 6

Учасники дослідження TIMSS Вперше - у 1995 році – 41 країна світу ( у паралелях 3-х, 4-х, 7-х, 8-х та випускних класах середньої школи) У 1999 році – 38 країн (тільки у 8-х класах) У 2003 році – 49 країн світу ( у 4-х та 8-х класах) У 2007 році - 60 країн (у 4-х, 8,-х та випускних класах)

Слайд 7

Країни-учасники TIMSS 2011 Австрія Австралія Алжир Альберта (Канада) Англія Баски (Іспанія) Бахрейн Болгарія Боснія і Герцеговина Ботсвана Британська Колумбія (Канада) Вірменія Гана Голландія Гондурас Гонконг Грузія Данія Джібуті Ізраїль Індонезія Іран Італія Кіпр Казахстан Катар Квебек (Канада) Колумбія Кувейт Ліван Латвія Литва Малайзія Мальта Марокко Молдова Монголія Німеччина Нова Зеландія Норвегія Оман Онтаріо (Канада) Південна Корея Палестина Росія Румунія Сінгапур США Сальвадор Саудівська Аравія Сербія Сирія Словацька республіка Словенія Таїланд Тайпей Туніс Туреччина Угорщина Україна Чеська республіка Швеція Шотландія Єгипет Ємен Японія

Слайд 8

TIMSS в Україні Організатори Міністерство освіти і науки України Український центр оцінювання якості освіти Національна академія педагогічних наук України

Слайд 9

TIMSS в Україні Нормативне забезпечення Указ Президента України від 30 вересня 2010 р. №926 “Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні” Наказ МОНМС від 19 квітня 2011 р. №351 “Про організацію та проведення міжнародного порівняльного дослідження якості природничо-математичної освіти TIMSS 2011 учнів загальноосвітніх навчальних закладів”

Слайд 10

TIMSS в Україні Нормативне забезпечення Лист МОНМС від 20 квітня 2011 року №1/9-295 “Про надання інформації”: про регіональних координаторів; про шкільних координаторів; про учнів та вчителів 8-х класів, що увійшли до вибірки

Слайд 11

TIMSS в Україні 2011 рік В основному дослідженні 2011 року візьмуть участь близько 4500 учнів 8 класів із 163 класів 150 загальноосвітніх навчальних закладів (за вибіркою Statistic Canada ) Ясенівська загальноосвітня школа № 1 І-ІІ ступенів Комунальний заклад "Луганський навчально-виховний комплекс спеціалізована школа І ступеня-гімназія № 42 Комунальна установа "Молодогвардійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 Старобільська гімназія Ровеньківська загальноосвітня школа № 12 І-ІІІ ступенів Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №2 НВК„Дошкільний навчальний заклад „Сонечко” – Новострільцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Чмирівський навчально-виховний комплекс "Школа-гімназія"

Слайд 12

Інструментарій дослідження Тести навчальних досягнень Анкети (для учнів, учителів, адміністрації ЗНЗ, експертів в області освіти, спостерігачів за якістю дослідження) Методичне забезпечення (керівництва для національних координаторів дослідження з організації та проведення дослідження, керівництво по формуванню вибірки, керівництво для шкільних координаторів, керівництво адміністраторів з проведення тестування, керівництво з перевірки завдань з відкритими відповідями, керівництво з введення даних тощо)

Слайд 13

Інструментарій дослідження Тести навчальних досягнень Міжнародні тести розроблялись на основі наступних принципів: Адекватне охоплення змісту, що перевіряється та видів навчально-пізнавальної діяльності Максимальна відповідність змісту тестів до навчального матеріалу, що вивчається у більшості країн-учасниць Забезпечення зв'язку тестів 2003, 2007 років

Слайд 14

Інструментарій дослідження Тести навчальних досягнень Міжнародні тести розроблялись на основі наступних принципів: Значимість змісту, що перевіряється з точки зору розвитку математичної та природничої освіти Відповідність віковим особливостям учнів, для яких розроблявся тест Відповідність до вимог, що пред'являються до масових досліджень

Слайд 15

Інструментарій дослідження Тестові зошити До кожного варіанту тестового зошита включені завдання і з математики і з природничих наук (50% на 50%) - 70-83 завдань для учнів 8-х класів У кожному варіанті тестового зошита представлені завдання різного типу: - з вибором відповіді, з короткою відповіддю та з розгорнутою відповіддю

Слайд 16

Математика. 8 клас Зміст Відсотки Числа 30% Алгебра 30% Геометрія 20% Дані та ймовірність 20% Всього 100% *

Слайд 17

Математика. 8 клас Когнітивний домен 8 клас Знання 35% Застосування 40% Обґрунтування 25% Всього 100% *

Слайд 18

Природничі науки. 8 клас Зміст Відсотки Біологія 35% Фізика 25% Географія 20% Хімія 20% Всього 100% *

Слайд 19

Природничі науки. 8 клас Когнітивний домен 8 клас Знання 35% Застосування 35% Обґрунтування 30% Всього 100% *

Слайд 20

Інструментарій дослідження Анкети Анкета адміністратора ЗНЗ (директор, заступник директора) Анкета учня Анкета вчителя математики Анкета вчителів природничих предметів (біологія, фізика, географія, хімія) *

Слайд 21

Інструментарій дослідження Анкети Анкета учня (питання особистого і навчального характеру, особливості уроків математики і природничих наук, позашкільні звички, використання комп'ютера тощо) Анкета вчителя (освіта вчителя і підвищення кваліфікації, особливості викладання предметів, методика викладання тощо) Анкета адміністратора (шкільні ресурси, шкільна політика, що має відношення до викладання математики та природничих дисциплін) *

Слайд 22

Форми, протоколи Форма відстеження учнів для кожного класу. Заповнюється адміністратором тестування під час проведення тестування Форма відстеження вчителів. Заповнюється шкільним координатором Форма розрахунку коефіцієнта участі. Заповнюється шкільним координатором Протокол проведення тестування. Заповнюють адміністратори тестування *

Слайд 23

Час виконання роботи На виконання тесту відводиться: 90 хвилин (2 частини по 45 хвилин з перервою) *

Слайд 24

Розподіл часу на проведення тестування 1 Організаційна частина: роздача зошитів, читання інструкції і т. і. 10 хв 2 Виконання першої частини тесту 45 хв 3 Перерва 10-15 хв 4 Організаційна частина: підготовка учнів до виконання другої частини тесту 5 хв *

Слайд 25

Розподіл часу на проведення тестування 5 Виконання другої частини тесту 45 хв 6 Перерва 10-15 хв 7 Організаційна частина: роздача анкет, читання інструкції 10 хв 8 Заповнення анкет 30 хв *

Слайд 26

Організаційні аспекти дослідження Менеджер з бази даних дослідження – Завадський Ігор Олександрович (8 050-648-05-00) Регіональний координатор дослідження від області (проректор ЛОІППО) Шкільний координатор дослідження (директор, заступник директора ЗНЗ) Інструктор(адміністратор) дослідження (представник ІППО, методичного кабінету, вчитель) - по 2 особи на кожен клас *

Слайд 27

Організаційні аспекти дослідження Наради координаторів Нарада регіональних координаторів дослідження (квітень) Нарада шкільних координаторів дослідження (квітень - травень) Навчання інструкторів (адміністраторів) дослідження (травень) *

Слайд 28

Організаційні аспекти дослідження Наради методистів та вчителів Наради методистів ОІППО Математика Природничі дисципліни Наради учителів математики, природничих дисциплін *

Слайд 29

Шкільний координатор Підготовка інформації про класи, учнів, учителів; Підготовка до проведення тестування (класні кімнати, розклад, визначення часу, робота з учнями та вчителями тощо) Організація і проведення анкетування адміністратора ЗНЗ та вчителів математики та природничих наук; заповнення форми відстеження вчителів Організація проведення основного та додаткового тестування (90%!) Розрахунок коефіцієнта участі учнів *

Слайд 30

Адміністратор тестування Ознайомлення (ретельне) з керівництвом адміністратора Проведення тестування у точній відповідності до вказівок керівництва Гарантування того, що кожен учень отримає зошит і анкету, призначені саме для нього Гарантування точного дотримання розподілу часу тестування Заповнення форми відстеження учнів та протоколу тестування *

Слайд 31

Проведення дослідження 17 травня матеріали дослідження доставляються спецзв'язком до ОУО (ОІППО). Відповідальність за збереження покладається на начальників управлінь освіти (ректорів ОІППО) 18 травня начальник управління освіти передає за актами передачі матеріали дослідження інструкторам (адміністраторам) дослідження (представникам ОІППО). Відповідальність за збереження покладається на інструкторів дослідження !!! Матеріали слід зберігати у сейфі/металевій шафі у приміщенні, до якого є тільки санкціонований доступ. *

Слайд 32

Матеріали дослідження Тестові зошити (для всіх учнів+3 додаткові зошити) Анкети учнів (для всіх учнів + 3 додаткові анкети) Анкети вчителів (для всіх вчителів у відповідності до списку. Заміни вчителів не допускаються) Анкета школи *

Слайд 33

Матеріали дослідження Форми відстеження учнів для кожного класу Форма відстеження вчителів Бланки протоколів проведення дослідження для всіх класів Форма розрахунку коефіцієнту участі (одна для всіх класів) Список учителів із зазначенням , які анкети кожен учитель має заповнити Інформаційні матеріали (керівництво шкільного координатора та керівництво адміністратора тестування) *

Слайд 34

Підготовка класних кімнат Окремий кабінет. Бажано, щоб учні сиділи по одному за партою Рекомендовано дати можливість учням хоча б один урок напередодні провести в цьому приміщенні для їх адаптації Температурний режим! Провітрювання!! *

Слайд 35

Проведення дослідження 19 травня - основне дослідження Не пізніше 24 травня – додаткове дослідження *

Слайд 36

Проведення дослідження Рекомендований початок проведення - 10.00 Тестування у двох класах має проводитись одночасно Пакет із зошитами розкривається за 1 годину до початку тестування Під час проведення тестування учні не повинні мати доступ до жодних електронних приладів (мобільні телефони, ПК, фото і відеокамери тощо) Учням дозволяється використовувати калькулятори *

Слайд 37

Проведення дослідження Правила проведення дослідження (п.3.3) Сценарій проведення тестування (п.4.3) Заповнення форми відстеження учнів (п.4.1) і протоколу тестування (додаток 2) *

Слайд 38

Збір та надсилання матеріалів Заповнені Форми відстеження учнів Заповнені і незаповнені Тестові зошити, розкладені по порядку, відповідно до Форми відстеження учнів Заповнені і незаповнені Анкети учнів, розкладені по порядку, відповідно до Форми відстеження учнів Заповнену Форму відстеження вчителів *

Слайд 39

Збір та надсилання матеріалів 5. Заповнені і незаповнені Анкети вчителів 6. Заповнену Анкету адміністратора школи 7. Звіт шкільного координатора з Протоколами проведення тестування і Формою розрахунку коефіцієнта участі *

Слайд 40

Збір та надсилання матеріалів Шкільний координатор – Представник ОІППО – Регіональний координатор – Український центр оцінювання якості освіти (01135, м. Київ, вул. Чорновола, 24) *

Слайд 41

Експерти з контролю якості проведення дослідження Форма експерта з контролю якості дослідження Список ЗНЗ додається Форми на паперових носіях та в електронному вигляді надіслати до 24 травня до Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНМС за адресою: 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10, каб.310 та o_khomenko@mon.gov.ua *

Слайд 42

Підготовка учнів Мотивація учнів Ознайомлення і розв'язування відкритих завдань Тренувальне тестування *

Слайд 43

Фінансування Український центр оцінювання якості освіти До 24 травня надіслати поштою один пакет від області з документами Регіонального координатора Адміністраторів тестування Експерта з контролю якості (список із зазначенням обов'язків, ксерокопії паспортів, ідентифікаційних кодів, банківські реквізити для перерахунку коштів) *

Слайд 44

Дякую за увагу Бажаємо успіхів у проведенні дослідження *

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Соціологія