Шляхи підвищення мотивації навчання в учнів заочної школи з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Шляхи підвищення мотивації навчання в учнів заочної школи з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти Марєєнкова Л.М., директор Чемужівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Зміївської районної ради Харківської області
індекс 63430, Зміївський район, село Чемужівка, вул. Кришталя б.1 тел. 05747-64-3-71, ел.пошта сhemug_shc@i.ua
Ч – чесність Е – ерудиція М – мудрість У – унікальність Ж - життєрадісність І – інтелект В- впевненість К-комунікабельність А- авторитет
Історія нашої школи Початок освіти в нашому селі припадає на 1903 рік, коли була заснована церковно-приходська школа.
У школі навчається 329 учні: З них: 270 учнів – денна форма навчання 59 учнів - заочна форма навчання Кількість класів - 15 З них: 13 класів – денна форма навчання 2 класи - заочна форма навчання 2 групи - заочна форма навчання
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАОЧНІЙ ШКОЛІ ІНДИВІДУАЛЬНЕ СЕСІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ ДО 9 УЧНІВ 9-15 УЧНІВ БІЛЬШЕ 15 ІНДИВІДУАЛЬНІ 4 СЕСІЇ 4 СЕСІЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ ПО 15 ДНІВ ПО 15 ДНІВ, ІНДИВІДУАЛЬНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
Єдина педагогічна тема: “Побудова якісно орієнтованого освітнього простору шляхом підвищення професійної мобільності педагогічних працівників» “Забезпечення якості загальної середньої освіти для учнів через підвищення професійної компетентності педагогічних працівників” «Виховання свідомого громадянина як шлях до розвитку творчого потенціалу учня»
Пріоритетні завдання на 2011-2012 навчальний рік Забезпечення доступної та якісної освіти відповідно до вимог громади, запитів учнівського та батьківського контингенту; Спрямування діяльності педагогічного колективу на підвищення якості уроку як основної форми навчально-виховного процесу, формування в учнів внутрішньої мотивації до навчання, реалізацію принципів справедливого оцінювання навчальних досягнень учнів; Удосконалення системи моніторингових досліджень, аналітично-прогностичних процедур якості освітиз метою удосконалення навчально-виховного процесу; Зміцнення конкурентої спроможності школи за рахунок підвищення ефективності використання її науково-технічного та інноваційного потенціалу;
Пріоритетні завдання на 2011-2012 навчальний рік Здійснення комплексної інформатизації, запровадження новітніх інформаційних технологій у навчальний процес, системи тестового оцінювання знань; Координація зусиль педагогічного і батьківського колективів в організації роботи щодо збереження і зміцнення здоров'я учасників навчально-виховного процесу та подальший розвиток «Школи сприяння здоров'ю», спрямований на формування у дітей основ здорового способу життя, активної громадської позиції, готовності до збереження духовних, суспільних і природних цінностей; Посилення патріотичного виховання, збагачення духовного потенціалу учнівської молоді, відродження кращих надбань українського народу, його культурних і національних традицій; Подальший розвиток фізичної культури і спорту, реалізація спортивно-масових заходів у рамках програм «Спорт протягом життя», «Євро – 2012».
Чемужівська ЗОШ І-ІІІ ст. Комсомольська гімназія №2 Комсомольський ліцей №1 Шелудківська ЗОШ І-ІІІ ст. Зміївський ліцей №1 Зміївська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Зміївська ЗОШ І-ІІ ст. Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ст. Соколівська ЗОШ І-ІІІ ст. Лиманська ЗОШ І-ІІІ ст. Борівська ЗОШ І-ІІІ ст. Шебелинська ЗОШ І-ІІІ ст Таранівська ЗОШ І-ІІІ ст. Г еніївська ЗОШ І-ІІІ ст. Нижньобишкінська ЗОШ І-ІІІ ст. Пролетарська ЗОШ І-ІІ ст. Констянтівська ЗОШ І-ІІ ст
Мережа заочної школи Навчальний клас Клас 2008-2009 2009-2010 2010-2011 2011-1012 05.09 05.01 05.09 05.01 05.09 05.01 05.09 05.01 9 клас 2 2 1 1 3 4 1 5 10 клас 7 14 3 4 10 28 9 19 11клас 18 19 15 14 4 4 28 28 12 клас 22 19 19 19 14 13 4 7 всього 49 54 38 38 31 49 42 59
Віковий склад учнів заочної школи Навчальний рік вік учнів 2008-2009 2009-2010 2010-2011 2011-2012 05.09 05.01 05.09 05.01 05.09 05.01 05.09 05.01 до 18 років 26 38 22 25 18 37 37 51 19-25 років 8 8 7 6 8 8 4 7 більше 25 років 8 8 9 8 5 4 1 1 РАЗОМ 49 54 38 38 31 49 42 59
Шляхи підвищення мотивації навчання в учнів заочної школи з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти
Мотивація навчання Пізнавальні мотиви Соціальні мотиви Комунікативні мотиви Мотиви відповідальності та перспективи (вольові)
МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ПЕДАГОГУ ЩОДО РОЗВИТКУ В УЧНІВ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ Зробіть мету уроку метою учнів. Формулюйте мету, орієнтуючись на потреби й інтереси учнів. Доведіть важливість використання знань на практиці. Пов’язуйте навчальну інформацію з життєвим досвідом школярів. Заохочуйте до дискусії та обміну думками. Вислуховуйте всі думки та пропозиції учня, поважайте їх. Заохочуйте учнів ділитися власним досвідом та надбаннями з іншими учнями класу. Розвивайте в учнів прагнення та здатність до самоосвіти. Під час розвитку мотиву досягнення орієнтуйте учнів на самооцінку діяльності. Якнайчастіше ставте учнів у ситуацію вибору. Допомагайте учням ставити перед собою реалістичні завдання. Допомагайте учням бути відповідальними за успіхи та прорахунки. Зробіть ситуацію успіху досяжною для кожного учня. Робіть урок цікавим. Уникайте небажаних наслідків своїх учительських очікувань. Зробіть основні правила і вимоги зрозумілими. Щоб уникнути порушення дисципліни, створіть умови для підвищення якості знань учнів та їхньої самоповаги. Акцентуйте увагу на вчинках і поведінці, а не на особистості учня. Дайте можливість школярам фіксувати і оцінювати свій прогрес. Враховуйте вікові особливості учнів.
Просимо тебе допомогти вчителю зорієнтуватись у твоїх проблемах, які ти сам не в змозі розв’язати, але хотів би. 1. З якою метою ти вивчаєш біологію?_______________________________ 2. З якою метою ти вивчаєш хімію?__________________________________ 3. З якою метою ти вивчаєш історію?________________________________ 4. З якою метою ти вивчаєш українську мову та літературу?___________ 5. З якою метою ти вивчаєш фізику?_________________________________ 6. З якою метою ти вивчаєш математику?____________________________ 7. З якою метою ти вивчаєш англійську мову?________________________ 8. З якою метою ти вивчаєш економіку?______________________________ 9. Які активні форми роботи використовуються тобою і вчителем на уроці?(постав «+» навпроти того предмету, де такі види роботи використовуються і «-» - якщо не використовуються)
Вид роботи біологія хімія історія укр.мова та література фізика математика англійська мова економіка Розповідь учителя Самостійна робота Виконання тестів Складання кросвордів, ребусів Розгадування кросвордів, ребусів Робота в режимі діалогу Робота з довідковою літературою Робота в групах Робота в парах Елементи дискусії Інші форми роботи (допиши)
Творча група №1 «Сприяння соціальній адаптації учнів заочної школи шляхом вивчення мотивів навчання»
Творча група №2 Мотивація навчання та засоби її підвищення під час проведення уроків, консультацій
Науково-методичний супровід навчально-виховного процесу у класах з заочною формою навчання Планування Організація Регулювання Контроль Організація підготовки педагогічного персоналу Визначення і постановка мети завдань на основі існуючої практики та стратегії завдань Планування діяльності в класах з заочною формою навчання мотивація Семінари,курси Інформативне забезпечення Підтримка нововведення Аналіз педагогічної практики Визначення теми Конкретизація завдань Розробка алгоритму Розподіл обов’язків Визначення термінів Практичне застосування
Методичний супровід навчально – виховного процесу у класах з заочною формою навчання покращення змістовної лінії уроків, заліків та консультацій; наради при директорові, педагогічні ради; відкриті уроки в межах методичних декад; семінари на базі КВНЗ ХАНО; розробка організаційно – методичних матеріалів
У 2009 році – переможці ІІІ етапу конкурсу – захисту сучасної моделі навчального закладу – Школи сприяння здоров’ю
Школа сприяння здоров’ю формування попередження психоло- основ дитячого соціальний здорового травматизму супровід способу життя
Схожі презентації
Категорії