Міжнародні організації
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ІНДР З дисципліни “Міжнародні Організації” Виконав Студент 4-курсу 341 групи Скурту Костянтие
International Civil Aviation Organization — ICAO Займається широким колом питань, пов’язаних з прогресом цивільної авіації: розробка принципів і техніки міжнародного повітря ного сполучення; забезпечення безпечного і планомірного розвитку цивільної авіації; задоволення потреб у безпечних, регулярних, ефективним і економічних повітряних перевезеннях; заохочення створення, будівництва та експлуатації цивільних літаків; сприяння безпеки польотів на міжнародних авіалініях: спрощення мит них, імміграційних і санітарних правил; підготовка проектів міжнародник повітряних конвенцій.
Історія (ІКАО) Попередник ІКАО - (ICAN) створена в 1903 р. ІКАО (International Civil Aviation Organization — ICAO), — створена в 1947 p Налічує 185 країн-членів Україна є членом ІКАО з 1992 р
Стандарти ІКАО ІКАО стандартизує деякі функції для використання в авіаційній галузі, такі як авіаційної Система обробки повідомлень AMHS; це, ймовірно, робить його стандарти організації. ІКАО визначає МСА (також відомий як стандартна атмосфера ІКАО ), моделі стандартного зміни тиску , температури , щільності і в'язкості з висотою в атмосфері Землі в . Це корисно при калібруванні приладів і проектування літаків. ІКАО стандартизує машинозчитуваних паспортів по всьому світу. ІКАО стандартизує зв'язки , навігації , спостереження / організації повітряного руху (CNS / ATM) системи зв'язку, навігації та спостереження, використовуючи цифрові технології, включаючи супутникові системи разом з різним рівнем автоматизації, які застосовуються на підтримку безшовної глобальної організації повітряного руху системи
Коди зареєстрованні в ІКАО ІКАО має свої власні код системи ІКАО використовує 4-літерного коду аеропорту ІКАО також призначає 3-буквений код авіакомпанії (в порівнянні з більш знайомим 2-буквених кодів ІАТА)-наприклад, UAL . ІКАО також відповідає за видачу буквено-цифрового літаків типу коди, які містять 2-4 символів. Ці коди забезпечують ідентифікації, що звичайно використовується у плани польотів
Регіони та регіональні відділення ІКАО має сім регіональних підрозділів, які обслуговують дев'ять регіонів: 1. Азії і Тихоокеанському регіоні, Бангкок, Таїланд 2. Близькому Сході, Каїр, Єгипет 3. Західної та Центральної Африки, Дакар, Сенегал 4. Південної Америки, Ліма, Перу 5. Північної Америки, Центральної Америки і Карибського басейну, Мехіко, Мексика 6. Східної та Південної Африки, Найробі, Кенія 7. Європи та Північної Атлантики, Париж, Франція
Список генеральних секретарів Альберт Ропер ( Франція ) (1944-1951) Карл Юнгберг ( Швеція ) (1952-1959) Рональд Макаллістер Макдоннелл ( Канада ) (1959-1964) Bernardus Tielman Twigt ( Нідерланди ) (1964-1970) Ассад Котайт ( Ліван ) (1970-1976) Ів Ламбер ( Франція ) (1976-1988) Shivinder Сінгх Сідху ( Індія ) (1988-1991) Філіп Роша ( Швейцарія ) (1991-1997) Ренато Клаудіо Коста Перейра ( Бразилія ) (1997-2003) Тайеб Шериф ( Алжир ) (2003-2009) Raymond Benjamin ( Франція ) (2009-теперішній час)
ІКАО та зміни клімату Викиди від міжнародного авіаційного спеціально виключені із завдань, узгоджених у Кіотському протоколі . Замість цього, протокол пропонує розвиненим країнам прагнути до обмеження або скорочення викидів в рамках Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО). екологічного комітету ІКАО продовжує розглядати можливість використання ринкових заходів, таких як торгові і зарядки, але ця робота навряд чи приведе до глобальних дій. Вона в даний час розробляє рекомендації для держав, які бажають включити авіацію в схемі торгівлі викидами (ETS) для задоволення своїх зобов'язань за Кіотським протоколом, і для авіакомпаній, які бажають добровільно брати участь у схемі торгівлі.
ІКАО СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ 2011-2012-2013 Безпека - Підвищувати рівень безпеки польотів у цивільній авіації Безпека - Підвищувати рівень безпеки цивільної авіації Охорона навколишнього середовища і сталого розвитку повітряного транспорту - Фостер узгодженої та економічно життєздатного розвитку міжнародної цивільної авіації, не надмірно шкоди навколишньому середовищу
Партнерство України з авіаційними організаціями IFATCA ECAC Area 1992 1999 Candidate since 2001 1998 1994 2000 ICSANO 1999 1997
Схожі презентації
Категорії