Використання інформаційно-комунікаційних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів 10-11 класів під час уроків технологій
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
«Використання інформаційно-комунікаційних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів 10-11 класів під час уроків технологій» УС Наталія Віталіївна Керівник : канд. пед. наук, ст. викладач Кириленко Н.М.
Мета дослідження: експериментально перевірити ефективність застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках з дисципліни «Технології», як засобу пізнавальної діяльності учнів
Зміст і методи застосування інформаційно-комунікаційних технологій в активізації пізнавальної діяльності учнів Предмет дослідження:
Гіпотеза дослідження полягає у тому що розвиток пізнавальної діяльності учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій набуває ефективності, якщо здійснюється системно і дозволяє: відповідно до поставленої мети здійснити інтерактивний зв’язок через створення віртуального середовища між суб’єктами пізнавальної діяльності; учневі систематизувати й узагальнити одержану навчальну інформацію з метою активізації розвитку пізнавальної діяльності
Гіпотеза дослідження полягає у тому що розвиток пізнавальної діяльності учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій набуває ефективності, якщо здійснюється системно і дозволяє: відповідно до поставленої мети здійснити інтерактивний зв’язок через створення віртуального середовища між суб’єктами пізнавальної діяльності; учневі систематизувати й узагальнити одержану навчальну інформацію з метою активізації розвитку пізнавальної діяльності
Відповідно до мети, об’єкта, предмета і гіпотези дослідження визначенні завдання: Прочитати та проаналізувати літературу з даної проблеми. Проаналізувати стан дослідження проблеми підвищення ефективності формування знань, умінь і навичок школярів на уроках з предмету «Технології» в процесі використання інформаційно-комунікаційних технологій в педагогічній теорії і практиці. Дослідити вплив запропонованої методики впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання дисципліни «Технології» на інтерес школярів до навчання й активізацію пізнавальної діяльності учнів 10-11 класів на уроках. Експериментально перевірити ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій, як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів10-11 класів на уроках з предмету «Технології».
Методи дослідження: 1. Теоретичний аналіз і синтез застосування інформаційно-комунікаційних технологій, у процесі визначення мети, об’єкта, предмета, завдань дослідження, ефективних для розвитку пізнавальної діяльності школярів засобами ІКТ. 2. Аналіз досвіду роботи вчителів загальноосвітніх шкіл з використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу пізнавальної діяльності учнів.
РОЗДІЛ 1 ЗАСОБИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ ТА НАВЧАННІ ПРЕДМЕТА «ТЕХНОЛОГІЇ»
РОЗДІЛ 2 МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ПРЕДМЕТА «ТЕХНОЛОГІЇ»
Основні результати дослідження полягають в тому, що: Проаналізовано в науковій педагогічній і психологічній літературі поняття активізації пізнавальної діяльності учнів, виділені рівні активізації пізнавальної діяльності і чинники, котрі активізують пізнавальну діяльність учнів у процесі вивчення дисципліни «Технології». Визначені чинники активізації пізнавальної діяльності учнів під час вивчення предмета «Технології», ефективність яких може бути посилена в процесі використання засобів ІКТ.
Проведений аналіз ІКТ, з точки зору можливості їх використання в навчанні для активізації пізнавальної діяльності учнів 10-11 класів на уроках предмета «Технології». Встановлена взаємна відповідність між засобами ІКТ і чинниками активізації пізнавальної діяльності, ефективність яких може бути посилена за допомогою Інтернет-технологій. Експериментально перевірено ефективність використання ІКТ, як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів 10-11 класів на уроках з предмету «Технології».
Схожі презентації
Категорії