Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці учнів ПТНЗ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація курсової роботи «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці учнів ПТНЗ» Андрющенка Миколи Петровича
Зміст роботи: РОЗДІЛ І . Інформаційно-комунікаційні технології – як сучасний засіб навчання в освіті. РОЗДІЛ ІІ. Методика використання інформаційно-комунікаційних технологій у ПТНЗ РОЗДІЛ ІІІ. Практичні застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках Висновок Додатки
Актуальність дослідження: Дане питання має важливе місце у вирішенні проблем сучасного освітнього середовища, адже нині якісне викладання дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет
Мета роботи: Мета полягає в дослідженні ефективності використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі формування професійної підготовки учнів ПТНЗ
Предмет та об’єкт дослідження Предметом дослідження є технологія формування професійних умінь та навичок за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Об'єкт дослідження є професійна підготовка майбутніх кваліфікованих робітників у ПТНЗ
Завдання дослідження Перевірка ефективності використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання, та умови їх впливу на професійну підготовку учнів ПТНЗ
Практичне значення та перевірка Дослідження та вивчення впливу інформаційно-комунікаційних технологій, та методику їх використання було практично апробовано та перевірено під час проходження педагогічної практики у ВМВПУ у м.Вінниця.
Висновок Отже, у висновку можна сказати, що ІКТ не тільки позитивно впливають на процес засвоєння навчального матеріалу, а і сприяють інтересу та зацікавленості в учнів не тільки до предмету, а і до навчання в цілому. Дидактичні властивості інформаційно-комунікаційних технологій дозволяють вважати їх ефективним навчальним засобом та інструментом для формування професійних умінь та навичок.
Схожі презентації
Категорії