Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Опис власного педагогічного досвіду Охотник Галини Григорівни «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики»
Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Охотник Галина Григорівна, вчитель фізики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровська обл., Україна Комунальний заклад “Середня загальноосвітня школа № 23 м. Дніпродзержиська” Дніпродзержинської міської ради
Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Об’єкт дослідження: інформаційно-комунікаційні технології на уроках фізики. Мета дослідження: з’ясувати місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій в процесі викладання фізики в школі; дослідити використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики.
Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Актуальність та ідея досвіду: Стрімкий перехід сучасного суспільства до ери глобальної комп’ютеризації не може не викликати змін у викладанні навчальних предметів, в тому числі фізики. Сучасний світ вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп’ютерною технікою, володіти певними знаннями новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у різних сферах життєдіяльності. Досить актуальне упровадження нових технологій у навчальний процес сприяє всебічному розвитку особистості, активізує навчальну діяльність учнів, сприяє творчому зросту дитини.
Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Основні напрями реалізації ідеї: Залучення учнів до самостійного пошуку інформації, синтез матеріалу з виходом на самостійні узагальнення й висновки; розвиток критичного мислення; розвиток особистості учня та його адаптація у світовому інформаційному просторі; формування інформаційної культури учнів, забезпечення їх інформаційних потреб;
Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Основні напрями реалізації ідеї: інтенсифікація навчання і виховання за рахунок використання ІКТ; удосконалення науково - методичного забезпечення навчально - виховного процесу; оптимізація освіти на основі використання інформаційно – комунікаційних технологій.
Викладання фізики Великий обсяг інформації Таблиці Діаграми Графіки Схеми Опрацювання інформації Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru
Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Інформаційно – комунікаційна компетентність Дослідницька Використання інтерактивної дошки Технологічна Створення презентацій Використання веб-камери Використання сканера Створення сценаріїв уроків за допомогою конструктора Створення алгоритмів Підготовка електронних матеріалів Листування електронною поштою Методологічна Участь у форумах Опрацювання матеріалів дослідницьких проектів Використання практичних робіт з фізики Алгоритмічна Модельна Використання моделей Використання ППЗ з фізики
Лабораторні роботи Контроль знань Науково-дослідницька робота Демонстрація об'єктів Проектна діяльність Фізичне моделювання Джерело інформації Презентації та веб-сторінки Можливості використання комп'ютерних технологій у навчально-виховному процесі з фізики Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Підготовка до ЗНО та олімпіад
Самоосвіта Глибокі знання Творчі здібності Інтелектуальні здібності Робота з різними джерелами інформації Традиційні уроки Мультимедійні технології Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru
Реалізують передові інформаційні технології Змінюють форми навчання та види діяльності Організовують інтерактивні форми контролю знань, вмінь та навичок Розширюють ілюстративність уроку Подають історичні відомості про вчених Дають змогу здійснювати роботу в малих групах Полегшують підготовку уроку Забезпечують міжпредметні зв'язки Мультимедійні презентації Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru
Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Процес організації навчання школярів з використання ІКТ дозволяє: ефективно вирішувати проблему наочності навчання індивідуалізувати процес навчання за рахунок наявності різнорівневих завдань самостійно аналізувати і виправляти допущені помилки здійснювати самостійну навчально-дослідну діяльність зробити цей процес цікавим
Схожі презентації
Категорії