ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ НА УРОКАХ ЕТИКИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ГРИБОВОЇ В.І. НАМ ПОТРІБНІ РЕФОРМИ, А НЕ РЕВОЛЮЦІЇ. НАМ ПОТРІБНЕ ТОЛЕРАНТНЕ, ДОСКОНАЛІШЕ, ЛЮДЯНІШЕ СУСПІЛЬСТВО. АНДРІЙ САХАРОВ ТОЛЕРАНТНІСТЬ – ЦЕ МИСТЕЦТВО ЖИТИ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ ТА З ІНШИМИ ІДЕЯМИ КОФІ АННАН
готовність миритися з чужою думкою співпраця, дух партнерства повага прав інших повага до людської гідності прийняття різноманітності відмова від домінування релігійна терпимість повага права бути іншим ТОЛЕРАНТНІСТЬ ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ГРИБОВОЇ В.І.
Одним із викликів сучасності є проблема виховання толерантності в умовах полі культурності Європи і світу. 1995 року резолюцією Генеральної конференції ЮНЕСКО було затверджено Декларацію принципів толерантності, а перше десятиріччя ХХІ століття проголошено ООН « Міжнародним десятиріччям культури миру і не насильства в інтересах дітей планети» ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ГРИБОВОЇ В. І
З кожним днем в дитячому середовищі поширюється недоброзичливість, озлобленість, агресивність. Причин цьому багато. Взаємна нетерпимість і культурний егоїзм через засоби масової інформації, соціальне оточення, сім’ю все частіше проникають і в школу. Тому необхідно активізувати ефективні механізми виховання дітей в дусі толерантності. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ГРИБОВОЇ В.І.
ПОЗИТИВНО-ОРІЄНТОВАНИЙ МОТИВАЦІЙНИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНО-ДІЯЛЬНІСТНИЙ РЕФЛЕКСИВНИЙ СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ПРОВІДНОЇ ІДЕЇ ПРОВІДНА ІДЕЯ ДОСВІДУ – формування у с відомості учнів намірів і умінь безконфліктного життя у класі, родині,суспільстві, поваги до прав і свобод кожної особи ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ГРИБОВОЇ В.І.
Новий час Новітній час Сучасний період XX ст. ХХІ ст. ХVІІІ ст. ХІХ Вольтер Г. Сковорода . Б. Грінченко Л. Українка В.Сухомлинський М. Біхтін О. Скуратова О. Бабаєва Науково - теоретична база ХІХ ст.
Сприяють формуванню толерантних міжособистісних стосунків Створюють умови для формування толерантної свідомості учнів Дозволяє критично оцінювати не лише чужі, а й свої аргументи Технологія реалізації провідної ідеї Групові методи роботи Інтерактивні методи Технологія критичного мислення
Одним з найбільш ефективних шляхів розв'язання даної проблеми, на мій погляд , є застосування групових методів роботи на уроці. Використовую такі схеми роботи в групах: 1. Групи отримують одне й теж завдання. 2. Групи отримують різне завдання. 3. Групи отримують різні завдання, що працюють на один результат. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ГРИБОВОЇ В. І
РЕЗУЛЬТАТИ В учнівських колективах створено невимушену, доброзичливу атмосферу (внаслідок спостережень та за підсумками анкетування) Розвивається здатність учнів до самокритики, підвищується самооцінка (за підсумками тестування) Створено волонтерський рух «Тепло дитячих сердець – людям» ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ГРИБОВОЇ В.І.
Дослідження рівня міжособистісного спілкування в учнівському колективі на початку та в кінці навчального року
Сьогодні суспільству вкрай потрібні толерантно збагачені люди, світогляд яких здатний формувати всебічно гуманістичну націю. І саме в контексті, на мою думку, проблема виховання толерантності на уроках етики набуває особливої актуальності. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ГРИБОВОЇ В. І
Список використаної літератури 1. Декларація принципів толерантності. // Освіта України. – 2003. – 83. – с.4. 2. Бабаєва О. О. Педагогіка толерантності. Виховуємо особистість.// Початкове навчання. – 2009. - № 6. – с. 36-40. 3.Баханов К. О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. – Запоріжжя: Просвіта. – 2000. – с. 160. 4. Безкоровайна О. З педагогікою толерантності у третє тисячоліття . / Безкоровайна О. // Педагогіка толерантності. – 2003. - № 3. – с. 4-11. 5.Пометун О. Енциклопедія інтерактивного навчання. – Київ. – 2007 .- с. 144. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ГРИБОВОЇ В. І
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ГРИБОВОЇ В.І. ЛЮДИ, БУДЬТЕ ЛЮДЯНИМИ! ЦЕ ВАШ ПЕРШИЙ ОБОВ’ ЯЗОК Ж.Ж.РУССО
Схожі презентації
Категорії