X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Всиновлення та діти з особливими потребами

Завантажити презентацію

Всиновлення та діти з особливими потребами

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Всиновлення та діти з особливими потребами

Слайд 2

Діти з особливими потребами. Хто вони? діти, які мають фізичні вади або вади розвитку діти, які належать до групи братиків-сестричок діти, які належать до етнічних меншин або мають змішане расове походження діти, які зазнали фізичного або сексуального насильства або були занедбані новонароджені, які до народження зазнали впливу алкоголю або інших наркотичних речовин діти, які мають будь-яке хронічне захворювання діти які під час влаштування вже не були немовлятами

Слайд 3

Види поведінки, яку демонструють покинуті або занедбані діти Апатичність, відсутність зацікавленості Агресивність Антисоціальна поведінка Труднощі з формуванням прив'язаності та прихильності Погана успішність у навчанні

Слайд 4

Типи поведінки дітей, які зазнали фізичного насильства гостра тривожність депресія паніка при вилученні, провокаційні дії перевірка поведінка, яка спонукає до покарання поганий контроль за вчинками, спонуканнями маргінальні взаємини з однолітками агресивність труднощі з формуванням прив'язаності та прихильності вигадки щодо насильства з боку осіб, які їх доглядають

Слайд 5

Типи поведінки дітей, які зазнали сексуального насильства можуть бути відсутні належні обмеження щодо свого тіла, як у родині, так і поза нею неприйнятна сексуальна поведінка відсутність чіткого уявлення про сексуальні норми

Слайд 6

ПОГАНЕ ПОВОДЖЕННЯ З ДІТЬМИ ТА БАТЬКИ-УСИНОВЛЮВАЧІ Проблеми з поведінкою дитини Погане поводження впливає на індивідуальні риси психологічної адаптації дитини Діти розвивають у собі тип поведінки, який допомагає їм вижити під час жорстокого поводження, або при різноманітних влаштуваннях до закладів системи соціального захисту дитини Багато з таких типів поведінки для виживання погано піддаються корекції з боку батьків-усиновителів Діти, які зазнали сексуального насильства часто мають досвід неприйнятної сексуальної поведінки та не мають чіткого уявлення про сексуальні норми

Слайд 7

Проблеми поведінки дітей (продовження) Діти, які зазнали фізичного насильства або були занедбані можуть не поважати особистий простір, включаючи майно. Вони досить часто псують свої речі, а також те, що належить іншим Вони можуть таємно накопичувати предмети, або не цінувати майно, імпульсивно, без будь-якої причини забираючи речі, що їм не належать, або вчиняючи “крадіжки” у сім'ї Перебуваючи у стані розчарування або стресу ці діти справляються з ними, застосовуючи свою поведінку для виживання. Ця поведінка зберігається протягом багатьох років після усиновлення і може дуже розчаровувати батьків та інших членів сім'ї, які очікували, що з часом вона зміниться

Слайд 8

Афект та емоції дитини Скривдженим дітям часто бракує міжособистісних та соціальних навичок Вони можуть бути нездатними виражати широкий спектр почуттів Деяким дітям знайоме тільки одне почуття, наприклад злість або депресія, і вони не можуть, або не хочуть відчувати ширший спектр емоцій Часто дітям важко розвинути свою мову для того, щоб виразити те, що вони відчувають і афективні реакції трансформуються у поведінку (емоційною мовою дитини є її поведінка). Батьки можуть відчувати, що дитина є пасивною та апатичною, або ворожою та злою.

Слайд 9

Афект та емоції дитини (продовження) Реакція дитини на ситуації може здаватися диспропорційною до події Часто прив'язаність та прихильність не є обопільними Вираз обличчя може не відповідати відчуттям. Ця невідповідність є механізмом виживання, за яким діти навчаються маскувати свої відчуття. Батьки можуть бути збентежені, намагаючись зрозуміти відчуття, відображення відчуттів та поведінку усиновленої дитини, яка зазнала насильства.

Слайд 10

Травмовані діти – медичні аспекти Жах Побоювання ще одної, ще страшнішої події та втрата терпимості до змін Побоювання розлучення з тими, кого любить Побоювання смерті Лють Солідаризація з агресором або перехід з пасивного стану до активного (жорстокість, хуліганство або образи) Пасивність; відтворення старої виктимізації (жертва з прислів'їв) Загалом прийнятна поведінка зі спалахами дикої люті або саморуйнівної гарячкової діяльності у мить розчарування Побоювання безпорадності Заперечування та заціпеніння Замкнутість легко створює дружні стосунки але поверхневі; прив'язаність без розбору; спокусливість; симулює близькість але зблизитися важко Нездоланне горе Неправильне розуміння подій Неправильне сприйняття подій Відчуття сорому та провини

Слайд 11

Проблеми розвитку дитини Занедбаність загрожує наступним сферам розвитку дитини: здоров'я моторика дрібних та великих рухів прив'язаність та прихильність соціальні навички

Слайд 12

Не всі діти однакові Вперті негідники Поранені дива Діти з вадами

Слайд 13

Вплив поганого поводження на батьків-усиновителів Вплив поганого поводження може стати додатковим фактором стресу для родини Батьки часто не відчувають позитивного та послідовного сприйняття своїми дітьми Діти часто не дотримуються визначених та нав'язаних границь своєї поведінки Діти зрідка зазнають тільки один тип насильства; часто вони стають жертвами багатьох видів насильства за яких нагромаджуються наслідки фізичного та сексуального насильства та занедбаності Також важливо пам'ятати про взаємозв'язок між віком, в якому дитина зазнала насильства, його типом та ступенем жорстокості

Слайд 14

Родини можуть довгий час боротися з емоційними та поведінковими ускладненнями спричиненими насильством та занедбаністю. Родини можуть успішно ростити таких дітей, якщо вони знають про насильство заздалегідь та їх відповідно навчено для того, що б вони розуміли вплив жорстокого ставлення на усиновлену ними дитину. Інформація є ресурсом для родини тільки тоді, коли відомості про насильство або занедбаність надаються перед влаштуванням дитини; труднощі виникають тоді, коли ця інформація була невідома, або її не було доведено до відома перед влаштуванням. Діти, які пережили сексуальне насильство ще перед усиновленням, видаються особливо травмованими і можуть відчувати найбільші складності з пристосуванням після влаштування Вплив поганого поводження на батьків-усиновителів

Слайд 15

Що потрібно родинам, які всиновлюють дітей з особливими потребами? Знання про ці проблеми перед усиновленням Підготовка до виховання дитини з особливими потребами Можливість задавати запитання перед тим, як приймати рішення про всиновлення дитини з особливими потребами Підтримка після всиновлення (короткий час безпосередньо після влаштування) Надання підтримки та доступність послуг протягом всього життя

Слайд 16

Де ми знаходимо родини, які бажають усиновити дитину з особливими потребами? Загальний підбір Спеціальний підбір Знання характерних рис успішних батьків-усиновителів дітей з особливими потребами

Слайд 17

Характеристики успішних батьків-усиновителів Дорослі, які добре обізнані щодо усиновлення та проблем розвитку дитини Гнучкі дорослі Люблячі дорослі Дорослі з почуттям гумору Дорослі, які можуть пишатися/радіти малим досягненням Дорослі, які можуть відділити поведінку дитини від самої дитини Дорослі, які дивляться на перспективу Дорослі, які вірять у силу любові та здатність дитини змінитися Дорослі, які мають хорошу соціальну підтримку

Слайд 18

Родини, які мають сильну підтримку Що отримують такі сім'ї? 1) Матеріальну допомогу: надання відчутної грошової та речової допомоги; 2) Допомога у сфері поведінки: спільне виконання обов'язків шляхом фізичної роботи 3) Тісна взаємодія: непряма допомога - слухання, опіка, вираження уваги та розуміння; 4) Керівництво: надання порад, інформації або інструктаж; 5) Зворотній зв'язок: обговорення з окремими особам їхньої поведінки, думок або відчуттів; 6) Позитивна соціальна взаємодія: залучення до соціальних заходів для розваги та релаксації.

Слайд 19

Родини, які мають сильну підтримку Де вони можуть знайти підтримку? Неофіційну Інші члени родини (26%), друзі (12%), сусіди (8%) та інші особи в домогосподарстві (3%) Офіційну Фахівці (22%), організації (14%), робота/школа (13%)

Слайд 20

Розгляньте деякі типи сімей усиновителів, щоб визначити де ми досягли успіху Близькі родичі Батьки-одиночки та інші нетрадиційні сім'ї Сім'ї які мали попередній досвід із дітьми з особливими потребами (вчителі, медичні сестри, соціальні працівники, психологи, тощо)

Слайд 21

Результати всиновлення Більшість усиновлень не скасовуються/ анулюються. 15% влаштувань з державної системи, 1% влаштувань дітей першого року життя та між 1%-5% міжнародних усиновлень анулюються Як іще ми визначаємо успіх? Родини завжди можуть визначити сильні сторони в своїх дітях Більшість дітей проходять школу і успішно переходять до стану успішних дорослих Всиновлення було кращим варіантом, порівняно із ситуацією, в якій перебувала дитина.

Слайд 22

Підсумок та висновки Всиновлення працює Травма певним чином впливає на поведінку деяких дітей Взаємини між батьками та дітьми є найбільш послідовним прогностичним фактором сприйняття батьками інших областей функціонування Діти всиновлені з інших країн подібні то травмованих дітей усиновлених через органи державної опіки та піклування Сім'ї та діти потребують офіційної та неофіційної підтримки та послуг, щоб максимально сприяти успіху, росту та розвитку

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Психологія