Взаємодія з сім'ями вихованців з особливими освітніми потребами
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Взаємодія з сім'ями вихованців з особливими освітніми потребами ДНЗ №12 « Посмішка Пізнайки» Вихователь - методист: Петренко Світлана Миколаївна
Проблеми соціалізації родини дитини з особливими освітніми потребами Народження дитини з проблемами в розвитку кардинально змінює життєві перспективи родини; Хронічна пригніченість, безвихідь, безпорадність, агресія, тривога усіх членів родини; Напружена обстановка в родині, що інколи призводить до розлучення батьків; Обмежене коло спілкування сім‘ї.
Основна мета взаємодії дошкільного закладу і сім'ї, яка виховує «особливу» дитину: організація системи роботи, спрямованої на пошук конструктивного вирішення життєвої кризи сім'ї
Психолого - педагогічна просвіта Консультування спеціалістами ДНЗ; «Круглий стіл» з батьками; Педагогічні бесіди; «Хвилинки спілкування»; Бібліоконсультування .
Соціально- педагогічний патронат Група короткотривалого перебування « Сонячні долоньки»; Відвідування сімей вихованців; Консультування в домашніх умовах; Проведення індивідуальних занять в домашніх умовах.
Демонстрація педагогами методів та прийомів роботи з «особливою» дитиною; Формування зацікавленості до процесу розвитку дитини; Перебудова психіки батьків на сприймання дитини з особливостями у розвитку такою якою вона є, на позитивне оцінювання результатів її діяльності.
Психолого – педагогічний супровід Корекція внутрішнього психологічного стану батьків; Корекція стосунків дитина ~ батьки; Оптимізація спілкування дитина – батьки - суспільство; Полегшення адаптації до оточуючого середовища; Підтримка і формування активної позиції батьків до участі у виховному процесі.
Результати взаємодії ДНЗ з родинами «особливих» дітей Безоціночне сприймання дитини; Уважне спостереження за дитиною та об'єктивна оцінка її стану; Активна участь батьків в процесі виховання і розвитку дитини, її соціальній адаптації; Збагачення батьків психолого - педагогічними знаннями; Перехід трьох з восьми дітей до групи повного дня перебування з легкою адаптацією.
Схожі презентації
Категорії