X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Найдорожчий скарб у кожного народу – його діти…

Завантажити презентацію

Найдорожчий скарб у кожного народу – його діти…

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Найдорожчий скарб у кожного народу – його діти… Софія Русова

Слайд 2

Розвиваємо Навчаємо Лікуємо з досвіду роботи тифлопедагога ДНЗ №49 ЛОСЬ Мирослави Петрівни

Слайд 3

Лось Мирослава Петрівна Вчитель-дефектолог Освіта вища Закінчила Ленінградський педагогічний інститут ім.О.І.Герцена Спеціальність - тифлопедагог Педагогічний стаж роботи 28 років

Слайд 4

Основні напрямки роботи тифлопедагога І. Діагностичний Всебічне комплексне вивчення дітей з порушенням зору ІІ. Корекційно-компенсаторний Проведення спеціальних корекційних занять ІІІ. Організаційно-консультативний Участь у методичній роботі дитячого закладу району, міста, робота з батьками

Слайд 5

І. Діагностичний Вивчення документації, діагнозів Визначення зорових можливостей та рівнів розвитку кожної дитини Комплектування груп та підгруп дітей з урахуванням діагнозу, гостроти зору, вторинних відхилень у розвитку

Слайд 6

Результати фіксуються в індивідуальних тифлопедагогічних картках На 2007-2008 н.р. нами розроблена нова картка обстеження дитини з порушенням зору, яка дозволяє накреслити перспективний план розвитку кожної дитини за такими розділами: Сенсорний Розумовий Мовний Розвиток особистості Обстеження проводиться на початку та в кінці року

Слайд 7

ІІ. Корекційно-компенсаторний Формування у дітей компенсаторних засобів пізнання довкілля Розвиток зорового сприйняття Формування предметних уявлень Розвиток збережених аналізаторів (дотику, слуху, нюху) та дрібної моторики Орієнтування у просторі Соціально-побутове орієнтування

Слайд 8

Використовуються всі види діяльності дітей: пізнавальна, ігрова, трудова

Слайд 9

Ознайомлення з навколишнім світом

Слайд 10

Грамоти навчатися – все одно, що гратися

Слайд 11

Монтессорі-скарбниця – витончення відчуттів

Слайд 12

Відновлення зору у цікавій грі

Слайд 13

Розслаблення – одна з умов чудового зору

Слайд 14

ІІІ. Організаційно-консультативний Лось М.П. приймала участь у розробці посібника “Програма та короткий зміст корекційної роботи із слабкозорими дітьми дошкільного віку”. – м. Кіровоград, 1994 (до серпневих конференцій)

Слайд 15

В 2006-2008 р., разом з вчителем-дефектологом Горською Н.О., працює над удосконаленням цієї програми відповідно до вимог “Навчально-виховних програм та методичних рекомендацій для спеціальних дошкільних закладів для дітей з вадами зору” – (м. Київ, ІЗМН, 1996) та програми “Дитина”

Слайд 16

Як зразок представлена тема “Дерева і кущі”

Слайд 17

Слайд 18

Запропонований нами практичний матеріал забезпечує поглиблене вивчення лексичних тем та тісну співпрацю тифлопедагога з вихователями

Слайд 19

Конструктивна співпраця, партнерство, толерантність, взаємоповага

Слайд 20

Системна робота фахівців ДНЗ №49 забезпечує відновлення та розвиток зорових функцій, підвищує пізнавальні можливості дітей, готує їх до подальшого життя.

Слайд 21

Ефективність роботи

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне