X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Сенсорна кімната - інструмент збереження психічного, фізичного та соціального здоров’я дітей

Завантажити презентацію

Сенсорна кімната - інструмент збереження психічного, фізичного та соціального здоров’я дітей

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ІВАНІВСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МАЛЯТКО» Сенсорна кімната - інструмент збереження психічного, фізичного та соціального здоров’я дітей Практичний психолог Крупчук Анна Василівна 2015 рік

Слайд 2

ЗМІСТ: 1. Мета створення сенсорної кімнати. 2. Завдання, які передбачає сенсорна кімната. 3. Види роботи у сенсорній кімнаті. 4. Обладнання сенсорної кімнати. 5. Ігри у сенсорній кімнаті. 6. Підсумки.

Слайд 3

СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ – важлива передумова чуттєвого пізнання, пізнавальної діяльності, інтелектуального розвитку, орієнтування у реальному світі, тобто передумова всебічного та гармонійного розвитку дитини. У сенсорній кімнаті організоване особливим чином навколишнє середовище, що складається з великої кількості стимуляторів, які впливають на органи зору, слуху, нюху, тактильні та вестибулярні аналізатори. Саме так і здійснюється розвиток та профілактика «голоду» сенсорних відчуттів. Отже, сенсорна кімната – це потужний інструмент, який допомагає зберегти фізичне, психічне та соціальне здоров’я дітей.

Слайд 4

ЗАВДАННЯ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЄ СЕНСОРНА КІМНАТА: Розвиток світу сенсорних відчуттів. Профілактика сенсорного голоду дитини. Психологічне розвантаження. Формування досвіду стресостійкості.

Слайд 5

ВИДИ РОБОТИ У СЕНСОРНІЙ КІМНАТІ:

Слайд 6

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА: Виявлення особливостей сприйняття кольору, знання назв основних кольорів спектру і деяких відтінків.

Слайд 7

РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА Розвивальне заняття з дітьми середнього дошкільного віку

Слайд 8

КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА Заняття з дітьми з вадами мовлення

Слайд 9

ОБЛАДНАННЯ КАБІНЕТУ Іонізатор-освіжувач повітря; сухий басейн; панно «Зоряне небо»; сухий душ; нічник «Плазма»; колона з бульбашками та рибками; світильник «НЛО»; дзеркальна сфера з моторчиком; пуфики.

Слайд 10

ІОНІЗАТОР-ОЧИЩУВАЧ ПОВІТРЯ Найперше відчуття, коли дитина заходить у сенсорну кімнату – це свіже, очищене повітря, яке створює неповторний терапевтичний ефект, допомагає дитині розслабитись. Іонізатор-очищувач повітря очищає повітря від мікроб та бактерій, не є алергенним.

Слайд 11

СУХИЙ БАСЕЙН Борсаючись у кульках, перевертаючись, пірнаючи, діти мають можливість не тільки вивільнити надлишок енергії і розслабитись, а й відбувається розвиток опорно-рухового апарату.

Слайд 12

ПАННО «ЗОРЯНЕ НЕБО» Одні зорі згасають, інші загоряються, миготять різними кольорами. Усе це наштовхує дитину до фантазування, до мрійливості. Розвивається уява, фантазія.

Слайд 13

СУХИЙ ДУШ Безліч шовкових стрічок, які спускаються вниз, немов струмені води, їх приємно торкатися обличчям, перебирати руками, роздивлятися. Все це стимулює розвиток тактильних відчуттів, допомагає сприйняттю простору.

Слайд 14

НІЧНИК «ПЛАЗМА» Яскраві світлооптичні ефекти, привертають та підтримують увагу, сприяють зоровій стимуляції, зняттю психоемоційної напруги. Дітей переповнює цікавість до цього предмета.

Слайд 15

КОЛОНА З БУЛЬБАШКАМИ ТА РИБКАМИ В прозорій колоні, заповненій водою, переміщуються фігурки рибок, які підштовхуються Бульбашками повітря. Діти люблять спостерігати за рибками, що кружляють.

Слайд 16

СВІТИЛЬНИК «НЛО» Великий пучок оптоволоконних ниток, що крутиться. Діти полюбляють фантазувати, хто ж прилетів до нас на цій «тарілці», перебирають ручками оптоволоконні нитки.

Слайд 17

ДЗЕРКАЛЬНА СФЕРА З МОТОРЧИКОМ Промінь світла, відбиваючись від дзеркальної сфери, що підвішена до стелі, перетворюється на безліч вогників, котрі, змінюючи колір, плавно ковзають по стінам та підлозі кімнати. Дітям подобається слідкувати за цими вогниками, та придумовувати історії куди вони ховаються.

Слайд 18

ПУФИКИ Пуфики приймають форму тіла дитини. Сприяють кращому розслабленню.

Слайд 19

ГРА У СУХОМУ БАСЕЙНІ « ЗНАЙДИ КУЛЬКУ» Мета: сприяти вивільненню надлишкової енергії, розвивати опорно-руховий апарат, увагу, створити гарний настрій.

Слайд 20

ГРА У СУХОМУ ДУШІ «ЧИСТЮНЯ» Мета: закріпити назви частин тіла, розвивати мовлення, орієнтування у просторі.

Слайд 21

ГРА З ВИКОРИСТАННЯМ ДЗЕРКАЛЬНОЇ СФЕРИ «СОНЯЧНІ ЗАЙЧИКИ» Мета: розвивати фантазію, зорові аналізатори, опорно-руховий апарат, створювати гарний настрій.

Слайд 22

РЕЛАКСАЦІЙНА ВПРАВА З ВИКОРИСТАННЯМ ПАННО «ЗОРЯНЕ НЕБО» Мета: сприяти розслабленню дитини, розвивати фантазію, творчість.

Слайд 23

ГРА З ВИКОРИСТАННЯМ НІЧНИКА «ПЛАЗМА» - «ТРІШКИ ПОЧАКЛУЮ, МРІЮ НАМАЛЮЮ» Мета: розвивати координацію рухів, мілку мускулатуру пальців, тактильні відчуття, зорові аналізатори.

Слайд 24

ГРА З ВИКОРИСТАННЯМ КОЛОНИ З БУЛЬБАШКАМИ «ПІКТОГРАМИ» Мета: вчити дітей проявляти різні види емоцій.

Слайд 25

Слайд 26

В РОЗУМІННІ НЕМАЄ НІЧОГО ТАКОГО, ЧОГО НЕ БУЛО Б У ВІДЧУТТЯХ Марія Монтессорі

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Психологія