ЯРМАРКОВА ТА ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ УСПІШНОЇ СПІВПРАЦІ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ЗАВДАННЯ: укладати та оформляти необхідні документи договірної діяльності під час реалізації продукції; підвищувати рівень комунікативної діяльності у співпраці з партнерами листами; - формувати вміння організовувати своє робоче місце; - формувати практичні навички по оформленню бланків супровідної документації та договорів; - розвивати вміння самостійно застосовувати знання до вирішення практичних завдань; - навчитися логічно мислити при вирішенні виробничих ситуацій.
ПЛАН 1. Організація проведення ярмарки та виставки на прикладі НТФ «Смерічка» . 2. Маркетингова політика комунікацій на виставках та ярмарках.
Ярмарки – це комерційне міроприємсво, що регулярно проводяться у певному місці під традиційною назвою і в обумовлений термін, основна мета яких укладання торгівельних угод. Виставка – це показ товарів, що освоєні чи визначені до виробництва з метою ознайомлення з ними потенційних покупців чи споживачів. Характерними рисами ярмарків є їх періодичність, а також те, що в них беруть участь спеціалісти, на них є обов'язковою наявність товарних зразків, а основною метою є укладання угод на купівлю-продаж товарів чи послуг. Близькими за змістом до ярмарків є виставки, які теж відіграють важливу роль в комерційній діяльності.
ЦІЛІ, ЯКІ МОЖЕ СТАВИТИ ФІРМА ПЕРЕД СОБОЮ ПРИЙМАЮЧИ РІШЕННЯ ПРО УЧАСТЬ У ЯРМАРКУ вивчення зовнішнього ринку; вивчення попиту на товари –новинки; вивчення та виявлення нових шляхів збуту продукції чи товарів вашої фірми; встановлення нових контактів з іноземними партнерами; запропонувати та продемонструвати товари чи продукцію вашої фірми як найбільшій кількості фірмам учасникам; збільшити кількість партнерів; збільшення об’ємів продажу товарів чи продукції вашої фірми.
ОЗНАКИ КЛАСИФІКАЦІЇ ЯРМАРОК ТА ВИСТАВОК МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЧАСТОТА ПРОВЕДЕННЯ СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ КАТЕГОРІЯ ТОВАРУ Регіональні Міжрегіональні Національні Міжнародні Періодичні Щорічні Сезонні Універсальні Багатогалузеві Галузеві Товари широкого вжитку Будівельних товарів Інвестиційних товарів Технологій
Ярмарки та виставки допомагають підвищувати авторитет підприємств, набувати досвіду професійних контактів, підвищувати рівень кваліфікації працівників та активізувати їхні зусилля для поліпшення своєї підприємницької діяльності, захищатися від помилкових рішень та дій, формувати суспільну думку про підприємство – учасника, демонструючи загальні досягнення підприємства в його стосунках з клієнтами, конкурентами, фінансовими органами та засобами масової інформації. Сучасний стан ярмарок та виставок свідчить про їхню трансформацію із засобу презентації товарів для безпосереднього продажу на засіб глобальної комунікації. Сучасна концепція участі підприємств у ярмарках та виставках не бере безпосередній продаж товарів за головний критерій ефективності. Важливими показниками є презентація товарів та поліпшення маркетингової політики комунікацій, які не підлягають кількісній оцінці, але можуть докорінно змінити позицію підприємства на ринку. Ярмарки та виставки є важливим інструментом маркетингової, рекламної, комерційної діяльності зацікавлених юридичних та фізичних осіб.
Навчально – тренувальні ярмарки НТФ “Смерічка”, є невід'ємною частиною нових технологій, і зарекомендували себе, як перспективні та узагальнюючі методи навчання, які використовуються для підготовки компетентних спеціалістів із комерційної діяльності для сфери підприємництва. Основною метою ярмарку НТФ “Смерічка” ,є представлення стилю сучасного життя у всіх його аспектах та розширення торгово-економічних стосунків з навчальними фірмами. Учасники ярмарку набувають неоціненного досвіду співпраці. Для підвищення професіоналізму відкриваються такі можливості, як уміння вести переговори, знаходити підхід до клієнтів та надавати їм консультації. Також важливою є підсумкова діяльність після закриття ярмарку для планування участі підприємства у майбутніх ярмарках та виставках.
Перший етап – підготовчий, є найбільш важливим. Від нього, в значній мірі, залежатиме результативність участі у ярмарку Підготовка до ярмарку включає: - Визначення мети участі - Вибір ярмарку - Вибір товарів, що передбачається експонувати - Комплексна адресна розсилка рекламної продукції та запрошень відвідати ярмарок
Друга стадія процесу – безпосередня участь у ярмарку. Ця стадія передбачає: - оформлення стенду - підбір персоналу та організація його роботи на стенді: - визначити число спеціалістів - відібрати спеціалістів - провести інструктаж - реклама
Останній етап виставкової діяльності – аналіз результатів та ефективність участі у виставці. підбиття підсумків визначення позитивних і негативних сторін у роботі виставки(ярмарки) обробка контактів що зявилися на виставці
НАЙКРАЩИЙ МЕНЕДЖЕР - комунікабельність, презентабельна зовнішнішність, знання іноземної мови, своєрідний іміджмейкер продукту. ВИМОГИ ДО КАТАЛОГА 1. Оформлення: На титульній сторінці обов'язково вказується - назва фірми - емблема - термін дії - торгова марка виробника Поточні сторінки - коротка характеристика - назва товару, арт. номер, коротка споживча характеристика - прайс – лист - умови постачання та оплата Остання сторінка - карта (схема розміщення) фірми -реквізити фірми, тел., факс 2. Естетичне оформлення: -гармонійне поєднання кольорів - вдало підібраний фон - оригінальність оформлення ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТОВАРУ Окремо оціню усна презентація та презентація в електронному варіанті.. Усна презентація: Музичний супровід чи музична композиція під час якої обовязково дається характеристика товару. Забороняється просто виступ художньої самодіяльності. ОФОРМЛЕННЯ СТЕНДУ - назва фірми - наявність знижки - рекламний матеріал (натуральні взірці товару, плакати, макети) - оригінальність оформлення - єдиний стиль, одяг учасників - представлення товару – новинка - вміння менеджерів зацікавити покупців РОДЗИНКА ЯРМАРКУ - нове, цікаве, виразне, оригінальне, що виділяє стенд з поміж інших НОМІНАЦІЇ ЯРМАРКУ
ТзОВ “Смерічка” Прикарпатський ринок товарів народного споживання Навчально-тренувальний Центр ВПУ ГСіТ вул. О.Сорохтея, 43 м.Івано-Франківськ, 76014 Україна Телефон/факс: (03422)52-70-23 Р/р 2600600008 в АКБ м.Черкаси, МФО 354002 "NO.GR.:13678851" VAT NO:215327526138" E-mail: vpu18@il.if.ua Рахунок№ 05/ вiд Номер замовлення Термінпостачання: кт Від: Замовник: Засібпостачання: Пошта № Арт. № Найменування Од. К-сть Ціна Сума п/п вим. 1 Всього: пакування 1% транспортування 2% Всього: ПДВ 20% Разом з ПДВ Всього до оплати: В тому числі ПДВ: Просимо оплатити до Головний бухгалтер Жарсьак З.М. Керівник відділу продажу Малініна М.Я. Виконала
ТзОВ “Смерічка” Прикарпатський ринок товарів народного споживання Навчально-тренувальний Центр ВПУ ГСіТ вул. О.Сорохтея, 43 м.Івано-Франківськ, 76014 Україна Телефон/факс: (03422)52-70-23 Р/р 2600600008 в АКБ м.Черкаси, МФО 354002 "NO.GR.:13678851" VAT NO:215327526138" Нккладна № 05/ від Ми постачаємо вам товар, який оплачений платіжним дорученням № від: на основі рахунку № 05/ від: Номер замовлення Термін постачання: Кт Від Замовник: Засіб постачання: Пошта № Арт. № Найменування Од. К-сть Ціна Сума п/п вим. 1 2 Всього: пакування 1% транспортування 2% Всього: ПДВ 20% Разом з ПДВ Всього до оплати: В тому числі ПДВ: Головний бухгалтер Жарсьак З.М. Керівник відділу продажу Малініна М.Я. Виконала
Оригінал (видається покупцю) Перша копія (видається покупцю) Друга копія (видається продавцю ) ПОДАТКОВА НАКЛАДНА Дата виписки податкової накладної Порядковий номер ТзОВ “Смерічка” вул. О.Сорохтея, 43 м.Івано-Франківськ, 76014 Україна Телефон/факс: (03422)52-70-23 "NO.GR.: 13678851" "VAT NO.:215327526138" Індивідуальний податковий номер: Номер свідоцтва про реєстрацію 010 Номер свідоцтва про реєстрацію : Умова продажу: на основі замовлення № від Форма проведення розрахунків: післяоплата згіднорахунка№ від розділ Ціна Об. прод. 0% реал. 0% 0% Загальна №п/п АРТ.№ Найменування товару ОД. К-сть без без митній тер. експорт звіл. від сума до вим. ПДВ ПДВ ПДВ оплати І всьогьо: II Поштові витрати ІІІ Зворатна (заставна) тара Х Х Х IV Надано надбавка (-) знижка (+) V Всього по розділах І+ІІ+III VI Податок на додану вартість IIV Загальна сума з ПДВ СумиПДВ,нараховані(сплачені) взв’язкузпродажемтоварів(робіт,послуг),зазначенихвційнакладній, Суми ПДВ, нараховані (сплачені) в зв’язку з продажем товарів (робіт, послуг), зазначених в цій накладній, визначені вірно та відповідають сумі податкових зобов’язань продавця. (підпис та прізвище особи, яка склала податкову накладну) Керівник відділу Малініна М.Я. Головний бухгалтер Жарська З.М. Виконала
НАГОРОДИ ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТОВАРУ НАЙКРАЩИЙ МЕНЕДЖЕР РОДЗИНКА ЯРМАРКУ НАЙКРАЩИЙ КАТАЛОГ ІМІДЖ ФІРМИ
Спецпропозиція Спецпропозиція Придбавши дев’ять шоколадок, десяту Ви отримаєте в подарунок! Солдкий каприз Вигідне співвідношення: ціна-якість! 2012 - 2014 Кат алог ПРАЙС – ЛИСТ № Арт. Найменування товару Од. Ціна 1. Ш-1001 Молочний шоколад «Корона» з родзинками та лісовими горіхами. шт. 6.00 2. Ш-1002 Чорний шоколад «Корона» з лісовими горіхами шт. 6.00 3. Ш-1003 Чорнийшоколадзначинкою горіховогосмаку шт. 6.00 4. Ш-1004 Чорний шоколад «Корона» з родзинками та лісовими горіхами. шт. 6.50 5. Ш-1005 Молочний шоколад «Корона» з цілими лісовими горіхами. шт. 7.00 6. Ш-1006 Молочний шоколад «Корона»значинкоюекзотичного смаку лікеру «Айрішкрем» . шт. 6.00 7. Ш-1007 Молочний шоколад «Корона» з цілими лісовими горіхами. шт. 6.00 8. Ш-1008 Десертний шоколад шт. 6.50 9. Ш-1009 Чорний шоколад «Корона» з родзинками шт. 6.00 10. Ш-1010 Чорний шоколад“КоронаIntenza”з молоком шт. 6.00
Схожі презентації
Категорії