X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дослідження Інтервенцій:Цілі та Методи

Завантажити презентацію

Дослідження Інтервенцій:Цілі та Методи

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Дослідження Інтервенцій: Цілі та Методи Joanna Busza

Слайд 2

Для чого досліджувати Інтервенції? Протестувати новий підхід Порівняти ефективність 2 різних інтервенцій (заходів) Зясувати які компоненти є більш ефективними та які такими не є Адаптувати проекти таким чином, щоб вони були більш ефективними

Слайд 3

Дослідження Інтервенцій (Заходів) Науковий процес дослідження, котрий використовується для того, щоб з’ясувати чи призводить конкретна інтервенція (захід) до результату, що передбачався, та яким саме чином це відбувається. Оцінка результатів Оцінка процесу

Слайд 4

На вході Процес На виході Результат Вплив Структурна Схема UNAIDS Люди Гроші обладнання політики Та ін. Навчання Логістика Менеджмент Інформаційні кампанії Якість діяльності Послуги Використання послуг Знання Установки Поведінка; Безпечніші практики (на рівні цільової Аудиторії) Зміни у Здоров’ї громадян Досягнення поставлених результатів Source: UNAIDS 2000, National AIDS Programmes: A guide to monitoring and evaluation.

Слайд 5

На вході Процес На виході Резульат Вплив Структурна Схема UNAIDS Нові клієнти Відкриті до молодих Людей Аутріч до вразливих молодих людей Зручні години, Безкоштовні послуги Бльше молодих людей приходить тестуватися та отримувати лікування Молоді люди практиують безпечний секс та інєкції ВІЛ показники серед молодих людей знижуються Source: UNAIDS 2000, National AIDS Programmes: A guide to monitoring and evaluation.

Слайд 6

Оцінка та Цикли Проектів Оцінка Результатів Рутинний Моніторинг Дослідження Потреб Оцінка Імплементації (Втілення) Проекту Оцінка Процесу Оцінка впливу на поведінку Внесок щодо загального впливу?

Слайд 7

Типові Етапи у Дослідженні Інтервенцій (Заходів, Операцій) АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ З’ЯСУВАННЯ МОЖЛИВИХ РІШЕНЬ ТЕСТУВАННЯ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ЇХ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ІНТЕГРУВАННЯ ДО ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ

Слайд 8

Формати Досліджень Експерементальний формат, такий як Рандомізовані Контрольовані Дослідження (РКД) = золотий стандарт Квазі-експеремантальне дослідження Не експерементальні дослідження

Слайд 9

Справжні Експеременти Потребудють рандомізації на індивідуальному, клінічному рівні, чи на рівні спільноти Потребують вибірок великого розміру Повинні уникати політичних чи зовнішніх інтерференцій Потребують відданості програмного менеджера до скурпульозного дослідження Потребують контролю якості, щоб переконатися в тому, що інтервенція проводилася належним чином

Слайд 10

До- та Після-Тестовий контрольований груповий формат Програма Вимір + Вимір відбувається до та після програми + Включає контрольну групу, що формується через RA, і таким чином прирівнюється до головної групи + висока внутрішня валідність + найбільш переконливий (надійний) та скурпульозний формат Потребує великих витрат та складний у керуванні Вимір Час Вимір Вимір Група для Інтервенції Контрольна Група RA

Слайд 11

Приклад: Оцінити ВІЛ/СНІД інтервенцію серед жінок висого ризику, що відвідують міську клініку 5 групових сесій Щодо використання презервативів, Оцінка ризиків, Навчання асертивності, групова підтримка Вимір знань, установок, Використання презервативів Час Група Інтервенції Контрольна Група RA жінок, що відвідують клініку Навчання здоровим навичкам, котрі не мають відношення до питань повязаних з ВІЛ/СНІД Вимір знань, установок, Використання презервативів Вимір знань, установок, Використання презервативів Вимір знань, установок, Використання презервативів

Слайд 12

Рандомізований мульти-груповий формат Програма X Вимір + Вимірює до та після програми + Надає керівникам альтернативи + Включає контрольну групу, котра формується рандомізацією і таким чином є еквівалентною до інтервенційної групи + надійний та скурпульозний формат Потребує великих витрат, складний у кервуанні та втіленні Вимір час Вимір Вимір Інтервенція Для 1 групи Контрольна група Програма Y Інтервенція Для 2 групи Вимір Вимір RA

Слайд 13

КВАЗІ-ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ Рандомізація неможлива (з практичних та етичних міркувань) Контрольна група обирається максимально подібною до інтервенційної групи Найпоширеніший тип досліджень на рівні НУО Потребує ретельного моніторигу імплементації та побічних факторів впливу Вимірює процесуальні змінні, не тільки наслідки Результати стають надійнішими у разі довготривалого збору даних незалежними дослідниками

Слайд 14

До-та-післятестовий формат нееквівалентних груп для порівняння Програма Вимір +Вимірює до- та після втілення програми + має групу для порівняння, що подібна до головної групи, але нерандомізовану, і не завжди є еквівалентною кошти, логістика та менджмент Вимір Time Вимір Вимір Інтервенційна група Група для порівняння

Слайд 15

Приклад: Розповсюдження презервативів у школі Шкільні Медсестри пропонуюсть консультування та презервативи Дослідження сексуальної поведінки Студенти мають бути подібними в усіх школах, але важливо їх не переплутати, щоб не вібулося “ефекту зараження” Інші програми не повинні проводитись в C та D; будь-які зовнішні фактори впливу повинні бути подібними в усіх школах (медіа кампанії) Якщо все проходить успішно, то програма має бути поширеною і на школи С та D після закінченні дослідження Дослідження сексуальної поведінки Time Дослідження сексуальної поведінки Дослідження сексуальної поведінки Школи A та B Schools C & D

Слайд 16

Дослідження у часовому вимірі У деяких випадках це єдиний можливий формат, приклад. Інтервенції через мас медіа, там де контольні групи, чи групи для порівняння не існують. Якщо підйом не спостерігався протягом M1-M3 а потім зявився в M4, та зберігався протягом M5-6, то зміни можуть бути віднесені на рахунок інтервенції Краще ніж одиничні до- та після тестові формати оскільки цей формат дає можливість отримати інформацію про динаміку та тенденції, що існували до та після інтервенції M1 Інтервенційна група M2 M3 X M4 M5 M6 Час

Слайд 17

Як обрати формат для дослідження Намагайдеся створювати інтервенційну та контрольну групи через рандомізацію Якщо це не можливо, то спробуйте відшукати групу для порівняння, що була б максимально еквівалентною до головної Якщо контольна група неможлива, то використовуйте формат розірваних у часі досліджень, котрий продемонструє вам тенденції до та після інтервенції Якщо й формат розірваного у часі дослідження неможливий, то спробуйте, принаймні отримати базову інформацію (показники)

Слайд 18

Але якщо й базової інформації не існує? Не так вже й просто оцінити та виявити каузальність (залежність, причинність) Серйозно поміркуйте про те, щоб не проводити оцінку результатів та сплануйте роботу краще до наступного разу. Проведіть якісне, ретельне дослідження процесу інтервенції

Слайд 19

З рештою оцінка результатів не має бути єдиною ціллю! Оцінка результатів не повинна проводитися паралельно з іншими методами оцінки (наприклад, з оцінкою процесу) Оцінка має також виявити, як моніторинг процесу інтервенції впливає на її розгортання Приклад. Дослідження програми щодо освіти чоловіків геїв їх каунтерпартами (такими ж геями) у Лондоні не виявило ніякого впливу на ризиковану поведінку у відношенні ВІЛ/СНІД. Але оцінка процесу могла б надати деяку інформацію щодо такого “провалу” програми – наприклад, недостатній звязок з каунтерпартами. Оцінка процесу не є додатковою (бонусную) мірою. Вона є необхідним додатком до оцінки результатів

Слайд 20

На вході Процес На виході Результат Вплив Як збирати дані для Оцінки Процесу та Оцінки Результатів Спос- тереження За показниками ВІЛ та ЗПСШ Статистика на Національ- ному рівні Домашні опитувальники Органіцаційні опитувальники Програма та Рівень участі

Слайд 21

Залежність між коштами та складністю у зборі даних Адміністративні дані Звіти про менеджмент Рутинна Статистика Оцінка Процесу Інтервю бенефіціарів Опитування На рівні спільнот, Суспільства Складність Ціна

Слайд 22

Розробка мобілізаційної програми для спільноти секс працівників у Камбоджі Операційне Дослідження 2000-2002

Слайд 23

Свей Пак, Фном Пен 22 борделі 300 молодих секс працівників з Вєтнаму Клініка MSF працює протягом 5 років Зростаюче занепокоєння відносно ВІЛ епідемії у Камбоджі (≈ 40% є ВІЛ позитивними)

Слайд 24

Економічна Міграція Мережі, що існують між В’єтнамськими оселями та деякими борделями Початковий борг $300 (що виплачується родині) 7-20 клієнтів на тиждень; $2 - $25 за клієнта 1 - 2 роки потрібні для того щоб повернути борг

Слайд 25

Практики, котрі призводять до ризикованої поведінки секс працівників у Свей Паку Вразливість до інфікування через велику кількість партнерів Не завжди вдається домовитись про використання презервативів Ризикована поведінка також через особисті стосунки, що не стосуються роботи.

Слайд 26

Формат Проекту: Базується на теоріях Соціальної Підтримки та Посилення Можливостей

Слайд 27

Дії Інтервенції Започаткування клубу Лотос Щоденні інтерактивні групові сесії Початок використання жіночих презервативів

Слайд 28

Цілі Сформувати соціальні мережі та взаємопідтримку серед працівниць Сформувати критичне мислення Практикувати вміння вести переговори та використовувати нові знаряддя Мати розвагу

Слайд 29

Теми Сумувати за батьківщиною Як зберігати та витрачати гроші Проблеми зі здоров’ям Насильство Ризикований секс

Слайд 30

Отак проходять дні

Слайд 31

Діаграма-павук

Слайд 32

Стратегії для оцінки Оцінка Процесу Присутність на заняттях Знання загальних інтересів Формування дружби та взаємопідтримки Зміни в знаннях та установках Виміри Результатів Збільшене використання чоловічих та жіночих презервативів Кращі переговори з клієнтами Покращений котроль над умовами роботи

Слайд 33

Формат Оцінки Відсутність контрольної групи Рандомізація, якщо це можливо До- та Після-Тестове порівняння Багаторазове використання опитувальнів, щоб побачити тенденції (перше опитування через 6 місяців) Ретельна оцінка процесу з самого початку

Слайд 34

Структура Дослідження з Залученням Учасників

Слайд 35

Висновки від Оцінки Результатів Взаємозв’язок між присутністю на заняттях та показниками самопочуття/впевненості Комунікація з менеджерами борделів покращена Не має змін на рівні спільноти щодо головних побажань (безпечний секс, зміна в умовах робот)

Слайд 36

Загалом, 15.9% жінок почали користуватися жіночими презервативами Жінки, що коли-небудь відвідали заняття у 3.59 разів частіше намагалися використовувати жіночі презервативи (23% на противагу 6%) Взаємозвязок між програмою та використанням жіночих презервативів

Слайд 37

Навчаємося з процесу… Несхильність до опитувань Зміна кадрів/відсутність “постійної спільноти” Зовнішні події/впливи (облави, “порятунки” та державна політика з використання презервативів) Негативне ставлення персоналу

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Психологія