Дитина
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Визначення психологічної готовності дитини до школи Психолог Дніпровської загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів Бевзенко В.В.
«Быть готовым к школе уже сегодня- Не значит уметь читать, писать и считать. Быть готовым к школе - значит быть готовым всему этому научиться! Л.А.Венгер, А.Л.Венгер
Педагоги та батьки шукають відповіді на запитання Чи стане школа для дитини школою радості? Як зберегти фізичне і емоціональне благополуччя дитини? Як допомогти дитині пристосуватися до шкільного життя?
Складові успішності на шляху садок - школа Програма “ Я у світі” Гармонійний , фізичний, психічний розвиток Адаптація до соціальних змін Готовність до активної взаємодії з школою Своєчасна розумна допомога дорослих
Що діагностується на етапі вступу дитини до школи? Виділяють три основні групи труднощів, з якими зустрічаються не готові до школи діти.
Перша група Система стосунків і взаємодії з однолітками (невміння слухати товариша і стежити за його роботою, змістовно спілкуватися з однолітками, погоджувати з ними свої дії).
Друга група Сфера спілкування з дорослим (нерозуміння запитань учителя, його особливої позиції, специфічності навчальних ситуацій і навчального спілкування)
Третя група Сфера самосвідомості дитини (завищена самооцінка своїх можливостей і здібностей, неправильне сприйняття оцінок учителя).
Ці три групи труднощів відображають основні компоненти психологічної готовності дитини до школи Дитина, що вступає до школи, має бути зрілою у фізіологічному й соціальному відношенні, вона має досягти певного рівня розумового й емоційно – вольового розвитку.
Готовність дитини до школи розглядається як комплексне, багатогранне. Яке охоплює всі сфери життєдіяльності майбутнього першокласника. Необхідно розділити поняття педагогічної і психологічної готовності дитини до школи.
Педагогічна готовність Це запас знань, умінь і навичок, наявний у дитини на момент вступу до школи. Але це не дає змоги спрогнозувати успішність навчання навіть на найближчий час.
Психологічна готовність Це якісна своєрідність інтелектуального розвитку дитини і деяких особливостей особистості, без яких неможливо навчатися.
Компоненти психологічної готовності до навчання Мотиваційна Фізіологічна Інтелектуальна Емоційно – вольова Соціальна
Завдання за якими визначається готовність до школи Загальна обізнаність (кругозір) Увага Пам’ять (зорова, слухова) Мислення Мовлення Розвиток дрібної моторики руки Довільність поведінки
Висновок Досить велика кількість учнів є невстигаючими у навчанні, і річ не в складних програмах викладання навчального матеріалу,чи занадто вимогливих вчителях, а в тому, що діти психологічно слабо підготовлені до навчання у школі. У першу чергу, проблема криється в слабкій мотивації, нерозумінні своєї нової, внутрішньої позиції школяра.
Схожі презентації
Категорії