X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дитина потребує вашої любові найбільше саме тоді, коли вона менше за все її заслуговує.

Завантажити презентацію

Дитина потребує вашої любові найбільше саме тоді, коли вона менше за все її заслуговує.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Дитина потребує вашої любові найбільше саме тоді, коли вона менше за все її заслуговує.

Слайд 2

Батьки і діти Батьки і діти — це любов і сльози, Це вічне щастя і одвічний біль. Це сонце і тепло, сніги й морози, Мед на вуста й на вічні рани сіль. Як на троянді — колючки і квіти, Так і в житті є радість і печаль. Високі мрії й дуже різні діти... Чомусь таке трапляється, на жаль. Всім хочеться все мати в ідеалі, Причому водночас і без зусиль.

Слайд 3

Батьки і діти Щоб щастя без труда та без печалі Пливло саме у руки звідусіль. Та у житті такого не буває. Запам’ятати треба в чому річ: Зоря щаслива лиш тоді засяє, Якщо трудитись будеш день і ніч. А діти — це і щастя, і турбота, Відповідальність і тривога теж. Без відпочинку й вихідних робота, Любов така, яка немає меж.

Слайд 4

Підлітковий вік це вік дитини від 10-11 до 14-15 років. Його не випадково називають «перехідним», адже саме в цей період відбувається перехід від дитинства до дорослості, всіх аспектів розвитку – фізичного, розумового, морального, соціального, що супроводжується значними зрушеннями в усіх сферах життєдіяльності дитини. У цей період формуються стійкі форми поведінки, характеру, засоби емоційного реагування, які в майбутньому значною мірою визначатимуть життя дорослої людини, її фізичне і психічне здоров’я. Ось чому в цей період великого значення набуває сімейне оточення, що має забезпечувати сприятливі умови для здорового розвитку особистості підлітка.

Слайд 5

5 ключових проблем, з якими стикаються підлітки: Інтерес до власної особистості; Почуття самотності; Проблема часу; Пошук ідеалу; Прагнення бути потрібним, жага кохати та бути коханим.

Слайд 6

стратегії виправлення поведінки підлітків - авторитарна – передбачає придушення у підлітка «почуття дорослості» будь-якими методами; - компромісна - шлях угод між батьками і підлітком; - партнерська - спілкування на рівних; - полістратегічна - застосування різних стратегій відповідно до ситуації. - стратегія нейтралітету - невтручання у справи підлітка: кожний живе своїм життям.

Слайд 7

Реальні життєві проблеми дитини в період підліткового віку? - взаєморозуміння (з товаришами, батьками, вчителями, самим собою); - проблеми майбутнього (куди піти навчатися? Як жити далі?..); - проблеми самовиявлення, самовираження, творчості; - проблеми, пов’язані із психосексуальними інтересами, коханням, першим коханням; - проблеми власної індивідуальності та її неповторних рис; - проблеми формування установки на самостійну побудову власного життя; - проблеми незбігу ідеалу й буденності.

Слайд 8

Результати досліджень 1. Чи записуєте ви домашнє завдання в щоденник? а) всі – 75% б) не всі – 25% 2. Чи перевіряють щоденник батьки щодня? а) так – 42,8% б) ні – в) деколи –57,2% 3. Чи перевіряють домашнє завдання батьки? а) так – 82,2% б) ні – 7,1% в) інколи – 10,7% 4. Чи допомагають батьки з виконанням домашнього завдання? а) так – 21,4% б) ні – 35,7% в) інколи – 42,9%

Слайд 9

Результати досліджень 5. Скільки часу ви робите домашнє завдання? а) 30 хв.-1 год. – 57,2% б) 2-3 год. – 42,8% в) більше 3 год. – 6. Скільки часу вдень приділяють вам батьки? а) до 30 хв. – 3,5% б) 30 хв.-1 год. –7% в) 1-2 год. – 28,6% г) 2-3 год. – 35,9% д) увесь час після школи – 25%

Слайд 10

список прийомів, покликаних допомогти школярам в процесі виконання домашніх завдань 1. Виконання розпорядку дня 2. Розподіл завдань за ступенем складності. Для деяких дітей є проблемою зробити вибір, з якого завдання починати виконання домашньої роботи. З. Батькам не слід сидіти поруч з дитиною весь час, поки він робить уроки 4. Спочатку перевірити те, що виконано правильно. 5. Не слід дозволяти школяру сидіти за уроками весь вечір безперервно 6. Допомога при заучуванні інформації з підручника 7. Батькам варто звертати увагу на невербальні сигнали, які вони посилають своїх дітей в ході виконання домашнього завдання

Слайд 11

Домашні завдання і час на їх виконання Тривалість підготовки домашніх завдань, (оптимальна тривалість з врахуванням психофізичного віку), складає: в 1 класі – до 1 години (3/4 години); в 2 класі – 1,5 години (1 година); в 3-4 класі – 2 години (1,5 години); в 5-6 класах – до 2,5 годин (2-2,5 годин); в 7-8 класах – до 3 години (2,5 години); в 9-11 класах – до 4 годин (3 години).

Слайд 12

причини нездатності школяра впоратися із завданням вдома? Він міг просто не зрозуміти новий матеріал, і тому був не в змозі виконати домашнє завдання. Можливо, у дитини вже сформувалося почуття безпорадності. В цьому випадку, якщо він буде довго сидіти над завданням, велика ймовірність, що воно буде виконано батьками. У дитини можуть бути серйозні проблеми з навчанням в цілому, наприклад, через несформованість необхідних навчальних умінь і навичок. Учень не в змозі впоратися з великим обсягом завдання.

Слайд 13

Чому ви ходите до школи? 7-А 7-Б 7-В   Примушують батьки   27.6% 11,1% 15,4% Поспілкуватися з друзями 50% 62,1% 16,6% 46,2% Отримувати оцінки   13,8% 11,1% 9,2% Отримувати знання 50% 62,1% 61,2% 60%

Слайд 14

Поради батькам як оцінювати шкільні «успіхи» своїх дітей Правило 1: заспокойтеся. Пам'ятайте, що спілкуватися в люті, роздратуванні — все одно, що включити в автомобілі «газ» і натиснути на гальма. Правило 2: не поспішайте. Ми очікуємо від дитини «все й одразу». Ми вимагаємо негайних успіхів, іноді не отримуємо їх, але при цьому навіть не уявляємо, як нашкодили. Правило 3: безмежна любов. Ви любите свою дитину, незважаючи на її «успіхи» у школі. Вона відчуває вашу любов, і це допомагає їй бути впевненою в собі і подолати невдачі. Правило 4: не бийте лежачого. Дитина очікує від батьків не докорів, а спокійної допомоги.

Слайд 15

Поради батькам як оцінювати шкільні «успіхи» своїх дітей Правило 5: щоб позбавити дитину недоліків, намагайтеся вибрати той, якого ви найбільше хочете позбавитися, і говоріть тільки про нього. Правило 6: вибирайте найголовніше, порадьтеся з дитиною, почніть з ліквідації тих шкільних труднощів, котрі найзначніші для неї. Але якщо вас турбує, наприклад, швидкість читання, не вимагайте одночасно і виразності, і переказу. Правило 7: головне — хваліть виконавця, а критикуйте невиконання. У ваших силах допомогти відокремити оцінку її особистості від оцінки її роботи. Правило 8: найважче: оцінка повинна порівнювати сьогоднішні успіхи дитини з її власними вчорашніми, а не тільки з державними нормами оцінювання та успіхами -неуспіхами сусідського Івана.

Слайд 16

Поради батькам як оцінювати шкільні «успіхи» своїх дітей Правило 9: не скупіться на похвалу: Нема такого двієчника, котрого не моє за що похвалити. Правило 10: виділіть у морі помилок острівок успіху, на якому зможе триматися, укорінюватися дитяча віра в Себе і в успіх своїх навчальних зусиль. Правило 11: ставте перед дитиною найбільш конкретні та реальні цілі, і вона спробує їх досягти. Не спокушайте дитину цілями, яких неможливо досягти. Правило 12: не рвіть останню нитку. Досить часто дорослі вимагають, щоб до занять улюбленою справою (хобі) дитина виправила свою успішність у навчанні. У ряді випадків така заборона має стимулюючий характер і справді спонукає дитину до навчання. Але буває це тоді, коли справи з навчанням ще не дуже запущені і до нього ще є інтерес. Якщо ж зацікавленості вже нема, а в дитини є хобі, сфера живого інтересу, то треба не забороняти, а всіляко підтримувати, бо це саме та ниточка, за яку можна «витягнути» дитину до активного життя у навчанні.

Слайд 17

Анкета для учнів «Моє життя в родині»     5 кл. 6кл. 7 кл. 8 кл.   1 Що б ти хотів отримати від родини, у якій живеш? а) доброї організації побуту; б) радощі від спілкування; в) спокою, захищеності.    63,6% 22,7% 59,1%   15,4% 46,2% 38,4%   29,4% 58,8% 58,8%   52,6% 57,9% 31,6%   43,7% 45,1% 47,9% 2 Як ти вважаєш, що найбільш хвилює твоїх батьків у родинному житті? а) здоров’я дитини; б) навчання дитини; в)трудова участь дитини в житті родини.     95,4% 27,3% 13,6%     69,2% 23,1% 7,7%     88,2% 53% 23,5%     94,7% 84,2% 15,8%     90,1% 47,9% 15,5% 3 Чи самотній ти в родині? а) так; б) ні; в) не знаю   22,7% 72,7% 4,6%     84,6% 15,4%   53% 35,3% 23,5%   5,3% 73,7% 21%   21,1% 66,2% 15,5%

Слайд 18

4 Чи бажаєш ти, щоб твоя майбутня родина була схожою на твою нинішню? а) так; б) ні; в) не знаю     59,1% 9,1% 31,8%     84,6%   15,4%     47% 17,6% 47%     58% 21% 21%     61,2% 12,7% 29,6% 5 Чи знайомий ти з моральними та матеріальними проблемами, що існують у твоїй родині? а) так; б) ні;     22,7% 77,3%      15,4% 84,6%     58,8% 41,2%     73,7% 26,3%     43,7% 56,3% 6 Чи є в тебе таємниці від родини? а) так; б) ні;   40,9% 59,1%   38,5% 61,5%   88,2% 11,8%   57,9% 42,1%   57,7% 42,3% 7 Чим для тебе є вечір, проведений вдома? а) радість спілкування; б) нагода бути самим собою; в) мука та нудьга.   77,3% 18,2% 9,1%   92,3% 7,7%     58,8% 47% 11,7%   73,7% 21% 26,3%   74,6% 24% 12,7%

Слайд 19

Існує три типи сімей: ОПС (оптимально педагогізована сім'я), коли батьки завжди приходять до школи, стежать за духовним зростанням дитини, читають педагогічну пресу; ППС (проблемно педагогізована сім'я) - ці батьки рідко звертаються до школи, послуг класних керівників, своє виховання дітей базують на етнопедагогіці (користуються тими методами, якими користувались їхні батьки). Вони нічого не читають; ПЗС (педагогічно запущена сім'я) - вихованням дітей узагалі не займаються, школу не відвідують, нічого не читають і діють за принципом «Я віддала вам дитину у школу, ось ви й виховуйте».

Слайд 20

Результати досліджень 1. Чи подобається тобі ходити до школи? а) так 70,3 %; б) ні 29,7 %. 2.Чи подобається тобі вчитися? а) так 55,5 %; б) ні 45,5 %. 3.Чи вважаєш, що навчання – це важка праця? а) так 66,6 %; б) ні 33,4 %.  4.Скільки часу ти відводиш на виконання д/з? а) 0-30хв – 3,7 %; б) 30хв-1год. - 33,3 %; в) 1- 1,5 год. - 14,8 %; г) 1,5- 2 год. - 37%; д) більше 2 год. - 11,1 %; 5.Чи допомагають батьки у виконанні д/з? а) так 74 %; б) ні 26 %.  

Слайд 21

Результати досліджень 6.Скільки у тебе вільного часу? а) 1 год. – 37%; б) 2 год. - 7,4 %, в) 3 год. – 14,8 %; г) 4 год. – 11,1%; д) 5 год. – 11,1 %; е) 6 год. – 14,8 %; є) півдня – 22,2%.   7. Як ти проводиш свій вільний час? а) біля телевізора – 29,6%; б) за комп’ютером – 25,9%; в) допомога батькам – 25,9%; г) зустріч з друзями – 40,7%; д) секції, гуртки – 7,4%.

Слайд 22

Мотивація до навчання Високий рівень – 25% Середній рівень – 68,7% Низький рівень – 6,3%

Слайд 23

Вплив комп’ютера на формування особистості дитини 68% підлітків - комп'ютер є робочим інструмен ом, 44,2% - ви ко рис то ву ють ком п'ю тер для роз ваг, 23,2% – це мож ли вість спілкува ти ся з дру зя ми, 15,8% – мож ли вість «від клю чи ти ся» від дій снос ті. Так, дітям 3-4 років не рекомендується сидіти перед екраном більше 10 хвилин, 6-7 років – 15 хвилин, 8-9 класів – 20 хвилин, 10-11 класів – 30 хвилин.

Слайд 24

Отже, комп'ютер спочатку компенсує спілкування з батьками, а потім вони стають «незначущими» в житті підлітка.

Слайд 25

для дітей важливим є: —  яскраве, насичене, цікаве життя; —  можливість відчувати азарт і ризик; —  можливість виражати агресію прий нятним способом; —  можливість грати і реалізовувати свою цікавість; —  можливість повноцінно спілкуватися з батьками й однолітками.

Слайд 26

70% старшокласників хотіли б бути такими людьми, як батьки, 10% хотіли б бути схожими на своїх батьків «де в чому».

Слайд 27

Кулінарний рецепт виховання дитини Візьміть прийняття Додайте схвалення Заправте усе ласкавістю та увагою Додайте почуття відповідальності Залийте батьківським авторитетом

Слайд 28

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Психологія