Чи готова ваша дитина до школи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ХІХ обласна виставка-презентація педагогічних ідей та технологій 2012 Чи готова ваша дитина до школи Плотникова Олена Миколаївна – вчитель початкових класів ХНВК № 179, спеціаліст вищої категорії
Харківський навчально-виховний комплекс № 179 - це комплекс, до складу якого входять: спеціалізована початкова школа з поглибленим вивченням англійської мови дитячий садок загального розвитку
Психологічна служба здійснює моніторингові дослідження щодо визначення рівня готовності до навчання у школі випускників дошкільних груп закладу
Головна мета книги - навести різноманітний набір тестових завдань, які використовуються для визначення рівня готовності дітей до вступу в перший клас.
До посібника увійшли тести, згруповані за розділами: Уміння діяти за правилами; Сприйняття; Увага, пам'ять, мислення; Уява, мова, грамота; Математика; Підготовка руки до письма.
Уміння діяти за правилами: виявляє інтерес до сюжетно-рольової гри, радіє можливості грати; зацікавлено ставиться до ігрового сюжету ; узгоджує виконання ролі з іншими учасникам гри; приймає правила, дотримується їх.
Сприйняття: у своїй діяльності керується всіма органами чуттів; бере активну участь у різноманітних вправах, іграх, заняттях.
Увага: слухає уважно, не відволікається на додаткові подразники, чітко виконує усі завдання; з'являється здатність діяти цілеспрямовано, елементарно контролювати та регулювати свою діяльність.
Пам'ять: розвинуті загальнопізнавальні вміння: спостерігати, розмірковувати, запам'ятовувати, відтворювати матеріал, вносити в нього елементи новизни.
Мислення: вирізняється гнучкістю та швидкістю мислення, кмітливістю, дотепністю, розсудливістю; здатність прогнозувати, випереджати, передбачати; Порівнює, зіставляє, аналізує, узагальнює, вробляє власні судження; знаходить кілька варіантів розв'язання проблеми
Уява. Креативний розвиток через творче досягнення самовиражається, актуалізує свої здібності; генерує оригінальні ідеї, самостійно висуває гіпотези; характеризується творчою продуктивністю; вирізняється метафоричністю, багатством уяви, вмінням бачити складне у простому, у складному – просте.
Мова: має правильну звуковимову; розуміє значення мовлення для людини; ефективно спілкується рідною мовою; розмовляє грамотно, вживає прості й складні речення, різні частини мови, граматичні категорії; володіє діалогічним та монологічним мовленням
Грамота: знає абетку рідної мови; дістає задоволення від читання; має збалансований словниковий запас з кожної сфери життєдіяльності.
Математичні уміння: знає основні числа, здійснює розрахунки, розв'язує нескладні арифметичні задачі; здійснює операції з величинами, розташуванням у просторі, перебігом у часі; класифікує геометричні фігури, предмети; прагне самостійно знаходити розв'язання математичних задач.
Підготовка руки до письма: рука готова до письма; належним чином застосовує різні технології у предметно-практичній діяльності, володіє конструктивними вміннями та навичками.
Щодо проведення Всеукраїнської акції "Дай руку, першокласнику!" Лист МОНмолодьспорт №1/9-66 від 30.01.12 року співбесіда повинна включати виконання спеціальних діагностичних завдань для перевірки рівня загального розвитку дитини, її функціональної готовності до систематичного навчання
Схожі презентації
Категорії