Дидактичні ігри на уроках природознавства в 1 класі"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Дидактична гра, як засіб розвитку логічної пам'яті молодшого школяра на уроках природознавства
Дидактична гра – це гра, спрямована на формування у дитини потреби в знаннях, активного інтересу до того, що може стати їх новим джерелом, удосконалення пізнавальних умінь і навичок.
Етапи створення дидактичної гри: Обирання теми гри; Визначення мети й завдань гри; Підготовка і проведення гри (повідомлення учням теми гри, підготовка унаочнень, проведення гри, підбиття підсумків).
Успіх проведення гри залежить від дотримання певних вимог: Ігри мають відповідати навчальній програмі; Ігрові завдання мають бути не надто легкими, проте й не занадто складними; Відповідність гри до вікових особливостей учнів; Різноманітність ігор; Залучення до гри учнів усього класу.
Процес розвитку логічної пам'яті у молодших школярів Спеціально організований. Враховуються індивідуальні характерис - тики пам’яті дитини: її об’єм, модальність (зорова, слухова, моторна). Опанування учнем різних прийомів та способів запам’ятовування.
Гра «Я почну, а ти закінчуи » Собака Людина Небо Сонце Квіти Дерева Риби Зірки Дощ Тварини Вода ПРИРОДА
Гра “Допоможе алфавіт” Пригадай алфавіт і ти зможеш розшифрувати прислів’я. 10, 1 4, 19, 21, 1, 17, 11 16, 32, 6, 11 9,11, 3, 24, 23, 31. І за горами люди живуть
Гра “Лабіринт” Знайди в цьому лабіринті букв слова – назви водойм. Вони можуть читатись у різних напрямках. Викресли їх лініями. Подумай, що є зайвим. Чому?
Гра “Переставлені склади” БА ЖА, РА ВЕЛЬ ЖУ, ШИ НА НЮ КО, РЕ ПЕ ПІЛ КА, КАЧ ДЕР, КА Я ЩІР, КА ЛЕ ЛЕ, ТИ КРО. (Жаба, журавель, конюшина, перепілка деркач, ящірка, лелека, кроти)
Гра “Приймаю – не приймаю” Сонце – жива природа. Хмари – нежива природа. Білка – жива природа. Мак – нежива природа. Вода – нежива природа. Синичка – жива природа. Дуб – нежива природа.
Гра “Розшифруй анаграми” Перестав місцями букви і ти розшифруєш назви корисних копалин. ФОРТ, ЯЛІУВГЛ, ФАТАН, УДАР, ЗАГ, НАВПЯК, РАГТІН. (Торф, вугілля, нафта, руда, газ, вапняк, граніт)
Гра “Загадки”- “Прогноз погоди” 1. Летить коник, басує, полем-долом пустує. Ніхто йоготне впіймає. Ніхто його не загнуздає. (Вітер) 2. У річці купалася, у хмарі ховалася, Від блискавки-грому полинула додолу. На землю спустилася – на сто крапель розбилася. (Гроза) 3. Сидить дід за подушками і стріляє галушками. (Град) 4.Не сніг, не лід, а взимку дерева прикрашає. (Іній) 5. Хто малюнки на вікні уночі зробив мені? (Мороз) 6. Що сходить без насіння? (Сонце) 7. Я падаю на ваші хати. Я білий-білий, волохатий. Я прилітаю вам до ніг, а називаюсь просто… (Сніг) 8. Вранці хтось в саду бродив і намисто загубив. Потім сонечко гуляло, намистинки позбирало. (Роса) 9. Мене просять і чекають, а як прийду – утікають. (Дощ) 10. То чорні, то сині по небу ходили, а як набив їх вітер – сльози розпустив. (Хмари)
Стараймося!!! Гра – це є творчість. Гра – це є праця. Праця – це шлях до пізнання світу та розвитку дитини, як особистості.
Схожі презентації
Категорії