X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
осінні загадки

Завантажити презентацію

осінні загадки

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Розвиток мілкої моторики Вчитель – логопед Логопедичного пункту при ЗНЗ№41 Мельник О.В

Слайд 2

сукупність скоординованих дій нервової, м’язової і кісткової систем, часто в поєднанні із зоровою системою у виконанні дрібних і точних рухів кистями і пальцями рук і ніг. З анатомічної точки зору, рухові і мовні центри в мозку знаходяться поруч, і отже, чим краще розвинена дрібна моторика, тим успішніше буде розвиватися і мова. Дрібна моторика розвивається природним чином починаючи з дитячого віку на базі загальної моторики. Спочатку дитина вчиться хапати предмет, потім з’являються навички перекладання з руки в руку, далі вже здатна малювати, правильно тримати пензлик і ложку. У дошкільному та ранньому шкільному віці моторні навички стають більш різноманітними і складними. Збільшується частка дій, які потребують узгоджених дій обох рук. «Витоки здібностей і обдарування дітей — на кінчиках їх пальців. Від них йдуть найтонші струмочки, які живлять джерело творчої думки.». В.А. Сухомлинський Дрібна моторика Актуальність роботи по розвитку мілкої моторики у дітей обумовлена різким збільшення дітей з відхиленнями в психомоторному та мовному розвитку. Вченими встановлено, що рівень розвитку мовлення перебуває у прямій залежності від ступеня сформованості рухів пальців рук. Тому важливо створити умови для накопичення дітьми рухового і практичного досвіду. Одним з головних засобів розвитку моторики рук служать ігри з предметами. Таку роботу психологи називають орієнтовно-дослідницькою діяльністю, так як в ході її діти отримують самий різний чуттєвий досвід, можливість вивчити властивості і якості предметів, а практичне пізнання функцій, призначення предметів дає можливість розвинути практичне мислення.

Слайд 3

Мілка моторика взаємодіє З уявою З координацією З спостережливістю З мисленням З увагою З мовою З зоровою та руховою пам’яттю

Слайд 4

Принципи роботи розвитку дрібної моторики: 1. Принцип систематичності; 2. Принцип поетапності ; 3. Принцип доступності та індивідуальності; 4. Принцип інтеграції з другими видами діяльності; При недоліках дрібної моторики діти: Нездібні провести пряму лінію. Мають труднощі формування правильної траєкторії рухів при виконані графічних елементів. Відсутнє бажання малювати, ліпити, займатися ручною працею. В школі дуже повільний темп письма. 1етап . Підготовчий Знайомство з олівцем; Графічні вправи “Доріжки”; Замальовування – вміння виділити контур; 2етап . Автоматизація процесу роботи пальців з олівцем Ускладнюються графічні вправи ; Збільшується довжина доріжок; Копіювання по контуру, по крапках; 3етап . Творчий Складання предметних, а потім сюжетних малюнків з геометричних фігур по зразку; Знайомство з штриховкою; 4етап . Підсумковий Графічні диктанти; Складніші види штриховок; Знайомство з зошитами в косу лінійку та клітинку; Ігри з нетрадиційними матеріалами; Етапи розвитку дрібної моторики:

Слайд 5

Розвивати дрібну моторику рук у дітей можна в ігровій формі, використовуючи різноманітний нетрадиційний матеріал.  Мета цих ігор розвивати уяву, увагу, сенсорне сприйняття, тактильне сприйняття, посидючість, зорово-моторну координацію, дрібну моторику пальців рук.,математичне мислення (вчиться класифікувати, розрізняти предмети за розміром, рахувати),емоційний і творчий розвиток  . Ґудзиковий масаж. Картини із ґудзиків за зразком дорослого і за власною уявою. Гудзичні дерева для розвитку моторики, вивчення кольорів, пір року. Ґудзик в якості машинки, котра рухається по доріжках. Запам'ятай і повтори . Ґудзикові візерунки. Шнурівки Залатай малюнок ґудзиками відповідного кольору Ігри з ґудзиками

Слайд 6

Ігри з прищіпками Звук і колір Різнокольорові прищіпки Кольорові краплини Маленький аптекар Прищіпки в кошику Постав наголос Кольорові коробки Збудуємо парканчики Кольоровий круг Допоможемо мамі

Слайд 7

Найди іграшки Зроби буси для любої бабусі Злови змійку Накорми ляльку Виклади візерунок Макаронні картини Виростимо казкове дерево Вилікуй букву Побудуй будинок Ігри з макаронами

Слайд 8

Шукаємо скарб Пересипаємо крупу Сортуємо крупу Парні мішечки Дивовижні малюнки з манки Незвичайні аплікації Створюємо візерунки Ігри з крупами

Слайд 9

Ігри з кришечками «Побудуй за зразком»   «Овочі та фрукти» « Різнобарвний килим » «Великий – маленький  » «Склади Візерунок». «Знайди предмети такого ж кольору» « Веселий потяг » «Де помилилася Білосніжка?» «Машинки їдуть по домівках» «На ремонт» «Розсели по домівках»

Слайд 10

Ігри з шишками, каштанами та жолудями 1. Масаж кисті рук шишками, горіхами, жолудями. 2. Позбираємо каштани. 3.Покатаєм колобок. 4. Дощові краплинки 5. “Що ти відчув?” 6. "Незвичайний малюнок".  7. «ВІДГАДАЙ: ХТО Я» 8. «ЧИМ БАГАТА ХАТА» 9. «ЧАРІВНА СКРИНЬКА»

Слайд 11

Головне, щоб заняття приносили дітям тільки позитивні емоції, те що буде викликати зацікавленість і приведе до позитивного результату в розвитку мілкої моторики Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Природознавство