Рости в собі громадянина
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ЗАБЕЗПЕЧУЄ: формування громадянських компетенцій учнів; розуміння сутності громадянського суспільства, його переваг; усвідомлювати своє місце та участь у житті громадянського суспільства; знати та захищати свої права; адекватно оцінювати різноманітні життєві ситуації та визначати, куди звертатися за консультацією; знати та виконувати свої обов’язки перед своєю країною, своєю сім’єю та школою.
БАЗУЄТЬСЯ: вміннях і навичках учнів визначати власну позицію та роль у розбудові громадянського суспільства в Україні; розвитку життєвих навичок; участі у громадському житті школи, територіальної громади; кращому міжнародному та вітчизняному досвіді.
Мета: орієнтуватися в проблемах сучасного суспільного життя в Україні, визначати власну позицію щодо їх вирішення; взаємодіяти з органами державної влади місцевого самоврядування; реалізовувати та послідовно обстоювати свої права та інтереси; ефективно спілкуватися, долати стереотипи, робити свідомий вибір та діяти відповідально; критично мислити. Об’єкт вивчення: органи місцевого самоврядування; їх структура, функції, атрибути громадянського суспільства, зокрема, діяльність громадських рад міської та обласної, можливості конструктивної взаємодії громадян і влади. Джерела інформації: Конституція України, ЗУ «Про місцеве самоврядування», ЗУ «Про громадські ради».
участь у роботі круглих столів із проблем розвитку лідерства; екскурсії до органів місцевого самоврядування; ознайомлення з законодавчою базою; написання творів-есе «Як я можу змінити себе і світ навколо себе», «Як побудувати країну, сприятливу для життя»; соціологічне дослідження «Громадська думка населення України про демократію»; міні-проекти на тему «Розв’язання найбільш актуальної проблеми місцевої громади зусиллями самої громади»; проведення інтерактивної гри «Лідер майбутнього»; зустрічі з представниками громадських рад, депутатським корпусом. Основні методи дослідження:
визначитись в актуальності теми; розподілити між собою обов’язки; спланувати роботу. Етапи дослідження Підготовчий: Дослідницький: вивчити питання: форми здійснення народовладдя на місцевому рівні; ефективність участі населення в управлінні суспільними справами; діяльність міської громадської ради та її взаємодію з міською радою. зібрати необхідну інформацію: використати різні джерела: соціологічне опитування; вивчити роботу місцевих органів влади; зміст місцевих ЗМІ. вивчити та опрацювати зібрану інформацію, систематизувати її. Підсумковий: презентація творів-есе; презентація програм соціально-економічного розвитку міста; ток-шоу з представниками органів місцевого самоврядування та ЗМІ.
Тренінг по громадянській освіті «ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ В УКРАЇНІ» Із запрошенням члена обласної громадської ради Сафронової Л.А.
Учні взяли активну участь у заходах з нагоди Європейського тижня місцевої демократії, який проводився з 15 по 21 жовтня 2012р.
Участь учнів у круглому столі «Роль громадських рад у програмі розвитку громадянського суспільства»
Участь учнів у круглому столі на тему «Роль громадських рад у програмах розвитку громадянського суспільства», яка відбулася 19 жовтня 2012 року в Полтавській облдержадміністрації. Презентація євроклубу «Альянс» в рамках європейського тижня місцевої демократії, що відбувся 19 жовтня 2012 року в Малій академії мистецтв.
За активну участь у проведенні молодіжного фестивалю, присвяченого Європейському тижню місцевої демократії Європейський клуб «Альянс» нагороджено дипломом.
Знайомство учнів із роботою відділу сім’ї та реалізації молодіжної політики. Головний спеціаліст Шрамко І.А. Учні знайомляться з роботою відділу звернень громадян
Урок із курсу «Громадянська освіта: основи демократії» Тема: «Суть, функції та атрибути громадянського суспільства» (проводить член обласної громадської ради Сафронова Л.А.)
Відкритий урок із теми «Формування правосвідомості учнів» На уроці присутні представники міського управління юстиції.
Інтелектуальна гра «Як стати мером» Для учнів 10–11 класів була проведена інтелектуальна гра «Як стати мером», де учні представляли та захищали програми соціально-економічного розвитку Полтави.
Кожна команда презентувала «Програму соціально-економічного розвитку міста», а саме «Реалізація прав людей з обмеженими можливостями» (11–А клас), «Запровадження роздільного збору сміття у м. Полтаві» (11–Б клас), «Наявність велодоріжок на вулицях м. Полтави» (11–Б клас). Учні аргументовано доводили актуальність даної проблеми, пропонували шляхи її вирішення.
ТВОРЧА РОБОТА Учні 10–11 класів писали твори-есе на теми: «Як побудувати країну твоїх мрій» (що потрібно знати і робити, щоб створити країну сприятливу для життя) «Як я можу змінити себе і світ навколо себе»
Проект на тему: «Розв’язання найбільш актуальної проблеми місцевої громади зусиллями самої громади» Соціологічне опитування на тему: «Громадська думка населення України про демократію»
Для учнів 11–В класу проведений диспут на тему: «Демократія – це воля більшості чи захист прав меншості».
Текст слайда УЧАСТЬ УЧНІВ ШКОЛИ У ТОК-ШОУ «ВІДВЕРТО ПРО …», ПРИСВЯЧЕНОМУ ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ АКЦІЇ «16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА»
21 листопада 2012 р. в обласній державній адміністрації відбулося засідання круглого столу, присвяченому річниці Голодомору, з участю учнів школи. Учень 11-В класу Смерека Василь ділиться враженнями з приводу почутого.
Тренінг «Я – МАЙБУТНЄ ТВОЄ, УКРАЇНО» Модуль проведений відділом у справах сім’ї та молоді Полтавської облдержадміністрації та дитячо-юнацької організації «Крок» на базі дитячого табору «Маяк» у селі Головач 1, 2 та 3 грудня 2012 року.
Тренінг «ПРОТИДІЯ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ – УМІЙ СЕБЕ ЗАХИСТИТИ» У рамках Всеукраїнської акції 16 днів проти насилля 3 грудня 2012 року для учнів 10–А класу проведений тренінг «Торгівля людьми: Україна без насильства» за участю аспірантки Університету Канзасу Лаури А.Дін. Тренінг провела Сафронова Л.А., тренер Міжнародної організації з міграції в Україні, голова Полтавського центру сім’ї «Родинний дім», член громадської ради при Полтавській ОДА.
Схожі презентації
Категорії