Возьна Ірина Семенівна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Возьна Ірина Семенівна Вчитель початкових класів Домашівської ЗШ І-ІІ ступенів Педагогічний стаж роботи – 23 роки Спеціаліст 9 розряду / посадовий оклад/
Педагогічне кредо Викохай із тендітного паростка чудодійне дерево з міцним корінням та життєдайною силою.
Працюю над темою Застосування інтерактивних технологій для формування емоційного пізнання молодшими школярами навколишнього світу.
Основні завдання проблеми над якою працюю Формування екологічної культури; Бережного ставлення до природи; Розвиток фантазії, спостережливості; Збагачення словникового запасу; Розвиток мислення, творчої уяви; Формування пізнавальних інтересів; Розширити кругозір дітей; Розвиток вміння аналізувати, порівнювати, співставляти, відповідати на питання; Прищепити любов до природи та її жителів.
Моя педагогічна лабораторія В навчанні та вихованні поєдную науку, мистецтво і майстерність. Наснагу для творчості черпаю з педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського. Всі діти на уроках працюють в міру своїх сил, праця їхня заохочується добрими словами, посмішкою, поглядом, жестом. Переконуюсь , що малюкам доступна радість пізнання, радість творчої праці.
Приділяючи особливу увагу інтерактивному навчанню, перебуваю у постійному творчому пошуку… Актуальність теми: Зміна реалій суспільного життя зумовлює зміну поглядів на сучасну освіту. Психолого-педагогічна література свідчить,що зміни неможливі без застосування інтерактивних технологій на уроках, які ґрунтуються на діалозі, моделюванні ситуацій вибору, вільному обміні думок. Мета: створити комфортні умови навчання, за яких учень відчує свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчує себе частинкою світу.
Шляхи реалізації проблеми Впровадження в практику роботи інноваційні технології; Створення умов для розвитку емоційного сприймання навколишнього світу молодшими школярами, їхнього всебічного розвитку; Використання передового педагогічного досвіду В.О.Сухомлинського.
Очікувані результати Відкрити в кожній дитині всі її задатки, здібності, сили; Наявність навичок культури спілкування ( вміння вести дискусію, обговорення, приймати важливі рішення ); Збагатити струмочки думки; Наповнити живим биттям кожну клітину мозку, осяяти свідомість і бажання вчитися.
Застосовую такі активні та інтерактивні форми роботи Вільна імпровізація Словесне малювання Фразеологічні хвилинки Життєві ситуації Дослідницька діяльність Захист композицій Пізнавальні ігри
Уроки, які впроваджую у своїй практиці Уроки вільного спілкування Уроки – роздуми Уроки рольової гри Уроки дослідження Уроки пізнання істини Уроки – конференції Види уроків Уроки казки Уроки мандрівки
Схема методів навчання Акваріум Мозковий штурм Мікрофон Доміно Інтерактивні вправи Спільні проекти Карусель Метод прес Впроваджую у практиці
Для створення сприятливих умов пізнання навколишнього світу створила гурток “ Стежина у природу” де працює сектор “ Росинка”
Девіз сектора “ Росинка” Бережемо ріки, бережемо воду, як матусю рідну, Бережім природу, Бережімо кожну Квіточку й травинку. Бо ми всі природи Рідної частинки.
Реалізація проблеми допомагає Навчанню дітей діяти в колективі Створення умов для реалізації особистості кожної дитини змістовно відпочивати Навчанню правил здорового способу життя Виявляти інтереси, захоплення дітей, залучення до трудових справ Навчанню правил безпечної поведінки в природі
Життя дітей в гуртку насичене різноманітними подіями Екскурсії в природу; Проведення операції “Дбайливий господар” ( прибирання шкільного подвір’я); Посадка алеї “ Затишок; Догляд за кімнатними рослинами; Екскурсія на лісовий розсадник; Конкурси, ігри, композиції; Збір лікарських рослин; Колективне оформлення альбомів про природу; Написання творів на природничу тему.
Правило моєї роботи Роби так, щоб дитина прокидалася вранці і хотіла йти до школи, спілкуватися з вчителем, товаришами, а проживши в школі день, говорила вчителеві: до побачення, до зустрічі завтра….
Схожі презентації
Категорії