X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Сергєєва Таїсія Семенівна. Портфоліо

Завантажити презентацію

Сергєєва Таїсія Семенівна. Портфоліо

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Сергєєва Таїсія Семенівна ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 125 Освіта-Криворізький педагогічний інститут,1971 рік,вчитель математики Педагогічний стаж-39 років Категорія”спеціаліст вищої категорії”,”учитель-методист” Курси підвищення кваліфікації-2011 рік,КДПУ; ”Intel Навчання для майбутнього”-2006 рік

Слайд 2

Використання елементів проблемного навчання для формування основних математичних компетентностей “Зацікавити розум дитини – ось що є одним з основних положень нашої доктрини, і ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми сказали б, навіть, пристрасть до навчання”

Слайд 3

Щоб учень активно сприймав нові знання, не був байдужим, слід створити проблемні ситуації, які були б перехідним моментом від активізації знань до вивчення нового матеріалу

Слайд 4

В процесі проблемного навчання передбачається, що учні самостійно вибиратимуть і оброблятимуть різноманітні джерела інформації. Самостійний пошук рішення проблемної ситуації розвиває відчуття відповідальності, підвищує самомотивацію, волю учнів.

Слайд 5

МЕТА Створити на уроках математики ситуацію пошуку, дискусії, активізувати думку кожного учня

Слайд 6

СТВОРЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ на етапі: Мотивації навчальної діяльності Вивчення нового матеріалу Узагальнення навчального матеріалу

Слайд 7

Проблемну ситуацію слід готувати. Згадуючи про Пізанську вежу,або кульовий будинок у Дрездені, вчитель нагадує учням про вертикальну кладку стін - одне з головних правил будівельників.

Слайд 8

При проблемному методі пояснення виділяються такі етапи: створення проблемної ситуації; висунення гіпотез (припущень); обговорення гіпотез; розв'язування проблеми; висновки.

Слайд 9

Введення поняття вертикальних кутів

Слайд 10

Задача: Знайти площу прямокутного трикутника, якщо довжини його катетів 6см і 8см.

Слайд 11

Проблемні завдання та запитання перед вивченням теми «Скорочення дробів» 1. Намалюйте промінь. Візьміть за одиницю десять клітинок. Зобразіть дріб 2/5 точкою на промені. 2. Чи завжди дріб можна зобразити точкою? 3. Зобразіть дріб 120/200.

Слайд 12

Розв'язування підготовчих усних вправ та задач у середніх класах - спосіб створення проблемної ситуації 59 х 61 199 х 201 59∙61=(60-1)(60+1)=3600+60-60-1=3599 (а-b)(а+b)=a – b 2 2

Слайд 13

Міжпредметні зв’язки Алгебра Геометрія Графік функції y=(x-m) +n 2 Паралельне перенесення P(m;n)

Слайд 14

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ Математика 6 класи 2010-2011 н.р.

Слайд 15

Проблемні ситуації вирішуємо разом

Слайд 16

Навчальні проекти Як зробити навчання цікавим,щоб навіть складні задачі не здавались недоступними?

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Майстер-клас

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо