Творчий педагогічний досвід
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація творчого педагогічного досвіду вчителя початкових класів Левтерової Клавдії Іванівни
Про гру словами великих педагогів «Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все у грі…» А.С.Макаренко
«Гра – це уявна ситуація, яка створюється дорослим або самою дитиною, в якій реалізуються дитячі бажання, в якій внутрішні процеси дитини проявляються у зовнішньому вигляді і яка є джерелом розвитку дитини» Л.С. Виготський
Класифікація ігор Ігри, що виникають з ініціативи дитини: самостійні ігри; самостійні сюжетні ігри; Ігри, що виникають з ініціативи дорослого: ігри навчальні (дидактичні); ігри – дозвілля. Ігри, що йдуть від історично сформованих традицій етносу: народні ігри.
Діти відповідають на питання: Якого розміру рослина? Яке стебло? Гілки? Якої форми листя? Якого розміру листя? Якого кольору квітка? Скільки у неї пелюсток? Якого кольору та форми плід?
Стебельце – шорстка драбинка, У серединці чорна вуглинка, Пелюстки блискучі, як лак, Це квітучий червоний …
За хатиною, в садочку У зеленому віночку У червоному намисті Дівчинонька чепуриться. І збігаються всі діти, Щоб на неї поглядіти, За намисто кожен – смик, Та й укине на язик.
На просторах поля золотого Сині зірочки тремтять. Мов шматочок неба голубого, Виграють, виблискують, горять.
Шановні колеги! Не лінуймося використовувати свій творчий потенціал, щоб зробити якомога більший вклад на рахунки наших маленьких вихованців, сподіваючись в майбутньому отримати відсотки по депозиту у вигляді могутньої, багатої, квітучої української держави. К.І.Левтерова
Схожі презентації
Категорії