Презентація досвіду роботи Музиченка Анатолія Яковича
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація досвіду роботи майстра виробничого навчання І категорії Музиченка Анатолія Яковича
Моє педагогічне кредо: „Якщо ви вдало виберете працю і вкладете в неї душу, то щастя саме вас знайде” К. Ушинський
На світі тисячі професій – одна із них твоя Вибір професії – це велика відповідальність перед батьками, суспільством, а найголовніше перед собою, яка полягає в тому, щоб обрати саме свій шлях і ним впевнено йти в майбутнє. Бо тільки сама людина може знати до чого в неї є більший хист та до чого відчуває покликання, а, отже, чому може присвятити своє життя. І тут найважливіше – не схибити.
УРОК ФОРМУВАННЯ ПЕРВИННИХ УМІНЬ: УРОК ФОРМУВАННЯ СКЛАДНИХ УМІНЬ: інструктаж; екскурсія; відеоматеріали; вправа; тренаж. ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ лабораторно – практичні заняття; вправи; імітаційний тренажер; самостійна робота. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ РОБІТНИКІВ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ:
УРОК ВДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ ТА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК: аналіз конкретних ситуацій; конкурс; виконання індивідуальних робіт; дослідження. ділова гра; аналіз конкретних ситуацій; виконання індивідуальних робіт; ігрове проектування. КОНТРОЛЬНО – ПЕРЕВІРОЧНИЙ УРОК: залік; тестування; контрольно – перевірочна робота; конкурс. КОМБІНОВАНИЙ УРОК: повторення попереднього навчального матеріалу зливається з введенням нової навчальної інформації та її закріпленням. УРОК КОМПЛЕКСНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК ПРИ ВИКОНАННІ НАВЧАЛЬНО – ВИРОБНИЧОЇ РОБОТИ:
МЕТОДИ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ СЛОВЕСНІ ( інструктаж, бесіда, пояснення, розповідь, робота з друкованими джерелами інформації) НАОЧНІ ( роздатковий матеріал, макети, моделі, натуральні зразки, показ прийомів роботи, схеми, креслення, демонстрація за допомогою комп'ютерної техніки) ПРАКТИЧНІ ( вправи, лабораторно – практичні роботи, вирішення виробничих і технічних завдань, самостійна практична робота учнів) ВПРАВИ – ОСНОВНИЙ МЕТОД ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ РЕПРОДУКТИВНІ ( учні не спроможні до вирішення проблемних завдань) ПОШУКОВІ ( розвиток самостійності і творчості учнів)
МЕТОДИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ ТРАДИЦІЙНІ ( лабораторно – практичні заняття, виробничий семінар, виробнича практика, виконання індивідуальних завдань; самостійне виконання навчально – виробничих робіт; дискусія з мозковим штурмом; дослідницька робота) ІННОВАЦІЙНІ ( розробка варіантів рішень, імітаційні вправи, індивідуальний тренінг, аналіз конкретних ситуацій, ігрове проектування, ділові ігри)
ПРАЦЮЮЧИ НАД ПОШУКАМИ ШЛЯХІВ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ РОБІТНИКІВ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ, ДІЙШОВ ВИСНОВКУ, ЩО ЗАСТОСУВАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ: дозволяє внести різноманітність у навчально-виховний процес; сприяє розвитку особистості; дає позитивний результат у набутті професійних умінь і навичок; підвищує якісний показник знань учнів; веде до постійного удосконалення професіоналізму; формує в учнів творчість, ініціативу, свідоме виконання своїх обов’язків.
Ґрунтовна матеріальна база, професійний підбір кадрів дозволяють нам готувати кваліфікованих робітників за фахом «Слюсар з ремонту автомобілів». Підготовку веде майстер виробничого навчання І категорії Музиченко Анатолій Якович.
Ця професія – «номер два» після водія. Утримання автомобілів у належному технічному стані, безпека роботи водіїв, надійність в експлуатації – все це робота слюсаря з ремонту автомобілів. Чим складніша будова автомобіля, тим більш кваліфікованим має бути спеціаліст з цієї професії. Він не повинен боятися фізичних навантажень при виконанні ремонтних робіт, бо іноді доводиться працювати за складних умов, виконувати ремонт у важкодоступних місцях, довгий час зберігати незручне положення тіла. Для оволодіння цією професією необхідні знання із фізики, математики, креслення тощо. Професія належить до розділу «Людина – техніка».
Під керівництвом майстра виробничого навчання учні вивчають будову пристроїв, приладів, вузлів та агрегатів автомобілів та вчаться виконувати ремонтні роботи.
Майстерня слюсарів з ремонту автомобілів оформлена за всіма вимогами, має достатню наочність та матеріальну базу, завдяки чому учні здобувають глибокі знання.
Схожі презентації
Категорії