Опис власного педагогічного досвіду вчителя трудового навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Упраління освіти Вознесенської міської ради Миколаївської області Міський науково-методичний центр Опис власного педагогічного досвіду вчителя трудового навчання Мікосіянчика Геннадія Геннадійовича вчителя трудового навчання ЗОШ №4 Вознесенської міської ради Мікосіянчика Геннадія Геннадійовича Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.
Мета: Розкрити основні підходи для використання інтерактивних технологій на уроках трудового навчання. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г. “ Використання інтерактивного навчання на уроках трудового навчання ” Моє проблемне питання
Актуальність, суть та мета інтерактивного навчання Вчені-дослідники, вчителі-новатори вважають, що у центрі уваги сучасної освіти мають бути не стільки навчальні предмети, скільки способи мислення і діяльності школяра. Тобто, необхідно навчити дитину критично мислити, вирішувати складні проблеми шляхом аналізу обставин і відповідної інформації, зважувати і враховувати альтерна тивні думки, приймати виважені рішення, дискутувати, спілкуватися з іншими людьми. Тому для науковців і вчителів актуальним залишається питання, як викладати і навчати, як вчити і вчитися, щоб зробити ефективним процес навчання? На мою думку форми взаємодії вчителя і учнів у навчально-виховному процесі ґрунтуються на трьох групах методів: пасивного, активного та інтерактивного навчання. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.
Учень Учень Учень Учень Учень Учень Пасивна модель навчання Активна модель навчання Учень Учень Учень Інтерактивна модель навчання
Кредо інтерактивного навчання Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я самовдосконалююсь Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г. Китайський філософ Конфуцій, сказав такі слова : “Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу,я пам'ятаю. Те, що я роблю, я розумію ” Ці три прості речення обгрунтовують потребу людини в активному навчанні. Дещо змінивши слова великого китайського педагога, можна сформолювати -
Методи активного та інтерактивного навчання мають між собою багато спільних рис, але методи інтерактивного навчання можна розглядати як найбільш сучасну форму активних методів навчання. Суть інтерактивного навчання Інтерактивне навчання — це діалогове навчання, яке заперечує домінування як одного виступаючого, так і однієї думки над іншою. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.
Я вважаю, що інтерактивне навчання має на меті Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.
Виходячи з власного досвіду, можу сказати, що інтерактивний урок має певну структуру та складається з п'яти основних етапів, а саме: Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.
Переваги інтерактивних технологій ГЛИБИНА ВИВЧЕННЯ ЗМІСТУ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД АКТИВНА РОЛЬ УЧНІВ ПОТРЕБА ЗНАНЬ ПІДВИЩЕННЯ РОЛІ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА НОВИЙ ПОГЛЯД НА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.
На мою думку недоліком інтерактивного навчання є те, що: Вимагає більшої підготовки вчителя. Результати менш передбачувані. Проблеми з дисципліною. Засвоєння незначного обсягу інформації потребує значного часу. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.
Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г. Що стосується технології колективно - групового навчання, то в своїй роботі я використовую, такі методи роботи:
Цей метод дає учням змогу під час уроків вибирати аргументи або висловлювати свою думку з дискусійного питання. Метод допомагає учням пояснити свої думки та сформулювати їх у виразній і стислій формі. Зачитую яке-небудь ствердження і учні повинні підійти до плаката зі словом «ТАК» або «НІ». Бажано, щоб вони пояснили свою позицію. Запорукою успішності дискусії є її чітка організація, якої досягаю завдяки кільком чинникам. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г. З технології опрацювання дискусійних питань, я використовую:
І звичайно ж метод проектів як інтерактивна технологія навчання „Скажи мені – і я забуду, покажи мені – і я запам’ятаю, залучи мене – і я навчуся...” Метод проектів – метод планування доцільної діяльності у зв’язку з розв’занням якогось навчально-шкільного завдання в реальній життєвій обстановці (В.Кільпарик); – система навчання, за якої учні здобувають знання у процесі планування і виконання практичних завдань – проектів, які поступово ускладнюються; – узагальнена модель визначення способу досягнення поставленої мети, алгоритму пізнавальної діяльності (Є. Полат); – творча діяльність, проблемна за формою представлення матеріалу, практична за формою його застосування, інтелектуально насичена за змістом, яка відбувається в умовах постійного конкурсу думок (І.Зимня) – це шлях, пізнання в дії. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.
Висновок. І на останок хочеться сказати, що інтерактивне навчання дозволяє вирішувати одночасно декілька завдань. Головне – воно розвиває комунікативні уміння і навички, допомагає встановленню емоційних контактів між учнями, забезпечує виховне завдання, оскільки привчає працювати в команді, прислухатися до думки своїх товаришів. Використання інтерактивних у процесі уроку, як показує практика, знімає нервове навантаження школярів, дає можливість змінювати форми їх діяльності. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.
Схожі презентації
Категорії