X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Опис власного педагогічного досвіду вчителя трудового навчання

Завантажити презентацію

Опис власного педагогічного досвіду вчителя трудового навчання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Упраління освіти Вознесенської міської ради Миколаївської області Міський науково-методичний центр Опис власного педагогічного досвіду вчителя трудового навчання Мікосіянчика Геннадія Геннадійовича вчителя трудового навчання ЗОШ №4 Вознесенської міської ради Мікосіянчика Геннадія Геннадійовича Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.

Слайд 2

Мета: Розкрити основні підходи для використання інтерактивних технологій на уроках трудового навчання. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г. “ Використання інтерактивного навчання на уроках трудового навчання ” Моє проблемне питання

Слайд 3

Актуальність, суть та мета інтерактивного навчання Вчені-дослідники, вчителі-новатори вважають, що у центрі уваги сучасної освіти мають бути не стільки навчальні предмети, скільки способи мислення і діяльності школяра. Тобто, необхідно навчити дитину критично мислити, вирішувати складні проблеми шляхом аналізу обставин і відповідної інформації, зважувати і враховувати альтерна тивні думки, приймати виважені рішення, дискутувати, спілкуватися з іншими людьми. Тому для науковців і вчителів актуальним залишається питання, як викладати і навчати, як вчити і вчитися, щоб зробити ефективним процес навчання? На мою думку форми взаємодії вчителя і учнів у навчально-виховному процесі ґрунтуються на трьох групах методів: пасивного, активного та інтерактивного навчання. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.

Слайд 4

Учень Учень Учень Учень Учень Учень Пасивна модель навчання Активна модель навчання Учень Учень Учень Інтерактивна модель навчання

Слайд 5

Кредо інтерактивного навчання Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я самовдосконалююсь Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г. Китайський філософ Конфуцій, сказав такі слова : “Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу,я пам'ятаю. Те, що я роблю, я розумію ” Ці три прості речення обгрунтовують потребу людини в активному навчанні. Дещо змінивши слова великого китайського педагога, можна сформолювати -

Слайд 6

Методи активного та інтерактивного навчання мають між собою багато спільних рис, але методи інтерактивного навчання можна розглядати як найбільш сучасну форму активних методів навчання. Суть інтерактивного навчання Інтерактивне навчання — це діалогове навчання, яке заперечує домінування як одного виступаючого, так і однієї думки над іншою. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.

Слайд 7

Я вважаю, що інтерактивне навчання має на меті Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.

Слайд 8

Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г. В свою чергу воно передбачає

Слайд 9

Виходячи з власного досвіду, можу сказати, що інтерактивний урок має певну структуру та складається з п'яти основних етапів, а саме: Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.

Слайд 10

Переваги інтерактивних технологій ГЛИБИНА ВИВЧЕННЯ ЗМІСТУ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД АКТИВНА РОЛЬ УЧНІВ ПОТРЕБА ЗНАНЬ ПІДВИЩЕННЯ РОЛІ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА НОВИЙ ПОГЛЯД НА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.

Слайд 11

На мою думку недоліком інтерактивного навчання є те, що: Вимагає більшої підготовки вчителя. Результати менш передбачувані. Проблеми з дисципліною. Засвоєння незначного обсягу інформації потребує значного часу. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.

Слайд 12

У своїй роботі я використовую інтерактивні технології кооперативного навчання, а саме:

Слайд 13

Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г. Що стосується технології колективно - групового навчання, то в своїй роботі я використовую, такі методи роботи:

Слайд 14

Цей метод дає учням змогу під час уроків вибирати аргументи або висловлювати свою думку з дискусійного питання. Метод допомагає учням пояснити свої думки та сформулювати їх у виразній і стислій формі.  Зачитую яке-небудь ствердження і учні повинні підійти до плаката зі словом «ТАК» або «НІ». Бажано, щоб вони пояснили свою позицію. Запорукою успішності дискусії є її чітка організація, якої досягаю завдяки кільком чинникам. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г. З технології опрацювання дискусійних питань, я використовую:

Слайд 15

І звичайно ж метод проектів як інтерактивна технологія навчання „Скажи мені – і я забуду, покажи мені – і я запам’ятаю, залучи мене – і я навчуся...” Метод проектів – метод планування доцільної діяльності у зв’язку з розв’занням якогось навчально-шкільного завдання в реальній життєвій обстановці (В.Кільпарик); – система навчання, за якої учні здобувають знання у процесі планування і виконання практичних завдань – проектів, які поступово ускладнюються; – узагальнена модель визначення способу досягнення поставленої мети, алгоритму пізнавальної діяльності (Є. Полат); – творча діяльність, проблемна за формою представлення матеріалу, практична за формою його застосування, інтелектуально насичена за змістом, яка відбувається в умовах постійного конкурсу думок (І.Зимня) – це шлях, пізнання в дії. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.

Слайд 16

Для себе я визначив деякі правила поведінки в ході інтерактивного навчання, це:

Слайд 17

Висновок. І на останок хочеться сказати, що інтерактивне навчання дозволяє вирішувати одночасно декілька завдань. Головне – воно розвиває комунікативні уміння і навички, допомагає встановленню емоційних контактів між учнями, забезпечує виховне завдання, оскільки привчає працювати в команді, прислухатися до думки своїх товаришів. Використання інтерактивних у процесі уроку, як показує практика, знімає нервове навантаження школярів, дає можливість змінювати форми їх діяльності. Опис власного педагогічного досвіду вчителя Мікосіянчика Г.Г.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо