Опис власного педагогічного досвіду “Формування цілістної особистості учня засобами трудового навчання"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Народилася 27 квітня 1965 року. Закінчила Чернігівській педагогічний інститут, факультет загально – технічних дисциплін, за спеціальністю вчитель трудового навчання. В Холминській ЗОШ І-ІІІ ст. працюю з 1986 року. Стаж роботи – 23 роки. Педагогічне кредо: «Учитель – це той хто завжди мріє про щастя дітей»
Формування колективізму і взаємодопомоги Це пов'язано з розробкою орнаментів, конструюванням виробів, надання їм естетичного вигляду. Тому трудова діяльність виступає не як певна практична діяльність, а як взаємодія школяра зі своїми товаришами, учнями. Якість виробу оцінює колектив, тому спільна робота має своє вагоме значення і колективна думка відіграє не останню роль у формуванні моральних та трудових якостей колективу.
Кравецьке мистецтво Процес виготовлення одягу складається з трьох етапів: Конструювання – побудова викройок; Моделювання – розробка фасону; Пошиття з застосування різних прийомів та способів обробки виробу.
Вишивання На уроках вишивання вчаться першим художнім швам і поступово вдосконалюючись, виготовляють вироби мистецтва. Робота з вишивання не лише цікава, а й корисна для дітей, вона дає загальноосвітнє і виховне значення. У процесі занять учні набувають певних трудових умінь, оволодівають доступними їм прийомами ручного шиття, навчаються практично осмислювати свою роботу, працювати індивідуально.
Уроки в’язання На уроках в'язання вчу дітей не тільки якості і кількості узорів, а й уміло комбінувати узори у виробі, використовуючи кольорові орнаменти, правильному поєднанні кольорів. Вчу самостійно створювати орнаменти. Прагну прищепити дітям почуття індивідуальності.
Диференційований підхід до учнів Диференціальні завдання Самостійна робота Кросворди, ребуси, загадки Нестандартні уроки
Диференціальні завдання Використовуються при перевірці домашнього завдання, при закріпленні вивченого матеріалу. Картки Ребуси Кросворди Ромашка з пелюстками «Вгадай»
Самостійна робота Наукою доведено, що самостійна робота учнів в два рази ефективніша за монолог учителя. Особливого значення набрала самостійна робота пошукового характеру, метою якої є сам процес знань, умінь, їх отримання, а також формування позитивних моментів навчання. Самостійна робота проводиться у вигляді рефератів. Теми рефератів оголошую заздалегідь. Наприклад: “Українська кухня”, “Українська вишивка”.
Тиждень трудового навчання Передбачає змагання між класами на найкраще повідомлення у вигляді плакатів, в кого буде цікавіша інформація, конкурс саморобок.
Основне завдання вчителя обслуговуючої праці – готувати учнів до життя, до активної і творчої трудової діяльності, формувати трудові вміння і навики, виховувати естетичний смак, культуру праці, повагу до людей праці, вести профорієнтаційну роботу. Навчально – виховну роботу будую так, щоб за час навчання учні оволоділи знаннями основ наук і конкретними трудовими навичками для забезпечення своїх життєвих потреб. У процесі трудового навчання стараюсь організувати роботу так, щоб учні могли оволодіти загально – трудовими знаннями та вміннями, навчилися розв'язувати технологічні задачі, конструювати і моделювати різні вироби, виготовляти суспільно – корисні вироби, засвоїти мінімум знань про місце та роль виробництва у житті суспільства. “ Щоб досягти великого, потрібно почати з малого….”
Схожі презентації
Категорії