X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Опис досвіду роботи практичного психолога

Завантажити презентацію

Опис досвіду роботи практичного психолога

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Управління освіти і науки Тернопільської міської ради Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов Портфоліо практичного психолога Проць Надії Ярославівни Тернопіль - 2015

Слайд 2

Візитна картка Проць Надія Ярославівна Дата народження 22.01.1971 Освіта Вища Що закінчила Кишинівський педагогічний інститут ім.Крянге Спеціальність Психолог-практик Посада Практичний психолог Педагогічний стаж роботи 23 роки Категорія Вища Курси підвищення кваліфікації Пройшла у 2014 р. Електронна адреса nadiyaprots@ukr.net Інтернет-сторінка http://school3.com.ua/psiholog/

Слайд 3

Професійне кредо: Візитна картка "Дитина - не чаша, яку треба заповнити,  а факел, який треба запалити“ К.Д.Ушинський

Слайд 4

Основною метою моєї роботи є Підвищення ефективності навчально-виховного процесу через формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків та збереження цінності психічного та фізичного здоров'я учнів. Створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку інноваційної особистості.

Слайд 5

Основні завдання, які я ставлю у своїй діяльності: організація роботи щодо формування цінності здоров’я та здорового способу життя серед учнів, батьків, вчителів; захист дітей, надання їм допомоги у вирішенні особистих проблем; допомога учням в період адаптації під час переходу з однієї вікової групи до іншої; надання консультативної допомоги вчителям, батькам, учням.

Слайд 6

Конституція України Закон України про загальну середню освіту Концепція загальної середньої освіти Закон України “Про охорону дитинства” Міжнародна концепція “Про права дитини” Наказ Міністерства освіти України «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України» № 616 від 02.07.2009 р. та “Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України” Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів» № 691 від 19.10.2001р., Наказ Міністерства освіти і науки «Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами» № 864 від 28.12.2006 р., Наказ Міністерства освіти і науки України "Про затвердження Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах" № 330 від 20.01.2001 р., Лист Міністерства освіти і науки України від 27.08.2000 № 1/9-352 «Про планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України» та інші нормативні документи Нормативно-правове забезпечення діяльності

Слайд 7

Науково-методична проблема «Використання інформаційно-комунікаційних технологій як активна складова психолого-педагогічного супроводу школярів з метою надання їм психологічної допомоги в розвитку особистості та збереженні психічного здоров’я»

Слайд 8

Експериментальна робота “Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів” (автор В.О.Киричук) тест шкільної зрілості А. Керна-Йєрасека; графічний диктант(Д.Ельконін); методика запам'ятовування 10 слів (Коробко С.Л.); проективна методика Дукаревич М.З. “Неіснуюча тварина”; оцінка рівня шкільної тривожності Філліпса; діагностика визначення професійних нахилів Кондаша та інші; Психолого-педагогічні технології і програми, що використовую в роботі

Слайд 9

Основні напрямки роботи психолога

Слайд 10

Психологічний супровід навчально-виховного процесу Психологічний супровід молодших школярів Психологічний супровід учнів середньої школи Психологічний супровід учнів старшої школи Робота з педагогічним колективом Психологічна готовність дітей до школи Адаптація першокласників Адаптація п’ятикласників Профорієнтаційна психодіагностика Адаптація десятикласників Психологічна готовність випускників школи Діагностика психологічного клімату в колективі Профілактика професійного вигорання

Слайд 11

Взаємодія практичного психолога з учасниками навчального процесу

Слайд 12

Взаємодія психологічної служби з установами та організаціями Психологічна служба

Слайд 13

Робота з учнями

Слайд 14

Робота з батьками Виступи на батьківських зборах Індивідуальне консультування Вивчення домашніх умов учнів Психодіагностичне дослідження Психологічне просвітництво сімейного виховання Забезпечення зв'язку “батьки – учень - вчитель”

Слайд 15

Робота з вчителями Розробка псих. рекомендацій щодо навчально-виховного процесу Індивідуальне консультування Робота з молодими педагогами Психодіагностичне дослідження Проведення психолого-педагогічних консиліумів Психологічне просвітництво кл. керівників, адміністрації Проведення семінарів, тренінгів Виступи на педагогічних нарадах, участь у “круглих столах”

Слайд 16

Тематика звернень до психологічної служби

Слайд 17

Кількість звернень до психологічної служби Протягом 2011-2014 р.р. за індивідуальною консультацією до психолого-педагогічної служби звернулось:

Слайд 18

2012р. - співпраця з Інститутом обдарованої дитини НАН України професором В.О.Киричуком- «Впровадження діагностично-проектувального комплексу «Універсал»; Травень, 2013р. – учасник Міжнародної науково-практичної конференції«Соціально-психологічні виміри професійної майстерності особистості в умовах глобалізованого світу»; Вересень, 2013р. - учасник круглого столу «Діти з особливими потребами в масовій школі»; Жовтень, 2013р. - учасник обласного семінару «Проблеми обдарованих дітей та запобігання їх виникненню»; Лютий, 2014р. – учасник обласного семінару - «Роль практичного психолога у соціалізації й адаптації п’ятикласника до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей»; Червень, 2014р. – учасник Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проектування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості»; Участь у роботі методичного об'єднання класних керівників, вчителів початкових класів; Участь у роботі педагогічної ради, науково-методичної ради, шкільної ради та ін. Участь у роботі атестаційної комісії Науково-методична робота

Слайд 19

Постійно ведеться поповнення “методичної копілки” кабінету навчальною літературою, дидактичними матеріалами, буклетами, анкетами тощо. Науково-методична робота

Слайд 20

Науково-методична робота Буклети Відеотека

Слайд 21

У своїй роботі широко використовую можливості засобів ІКТ для підготовки презентацій до педагогічних рад, засідань методичних об'єднань, позакласних заходів, виготовлення буклетів, профорієнтаційних листівок, публікації методичних розробок, використання Інтернет ресурсів. Використання ІКТ у професійній діяльності

Слайд 22

Кабінет психолога організований відповідно до Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти. Мій робочий кабінет

Слайд 23

Мій робочий кабінет Робота в психологічному кабінеті здійснюється відповідно до Положення про психологічну службу та інших законодавчих актів, нормативно-правових документів психологічної служби системи освіти України.

Слайд 24

Методичні доробки Мультимедійний методичний посібник для вчителів, вихователів для дошкільних закладів, батьків майбутніх першокласників “Психолого-педагогічний супровід підготовки дитини до навчання у школі ”

Слайд 25

Публікації Створення “Сторінки психолога” на сайті школи www.school3.com.ua

Слайд 26

Публікації Розміщення публікацій на Інтернет-журналі http://shkilka.ucoz.ua/

Слайд 27

Мої досягнення

Слайд 28

Фоторепортаж

Слайд 29

Фоторепортаж

Слайд 30

Фоторепортаж

Слайд 31

Фоторепортаж

Слайд 32

Фоторепортаж

Слайд 33

Фоторепортаж

Слайд 34

Фоторепортаж

Слайд 35

Фоторепортаж

Слайд 36

Фоторепортаж

Слайд 37

Фоторепортаж

Слайд 38

Фоторепортаж

Слайд 39

Умейте выслушать людей. Другим всегда давайте слово, Пускай оно для вас не ново И нет в нем пламенных идей.  Вы все ж послушайте других, Сказать свое им не мешайте, И права слова не лишайте, Такого важного для них.  Быть может это крик души, И если вы его прервете – Как птицу выстрелом в полете Собьете прямо в камыши. Пусть не иссякнет слов запас; Вы бойтесь мысли нить нарушить И, говоря, умейте слушать, Чтоб также слушали и вас.    О.М.Ширманова Умейте выслушать людей

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо