X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №75 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ: ПОРТФОЛІО

Завантажити презентацію

ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №75 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ: ПОРТФОЛІО

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

“Хочеш змінити світ – почни з себе” Сократ

Слайд 3

1980 р. – школа заснована 1992 р. – школа-лабораторія (на правах ліцею) з проблем активізації творчої пізнавальної діяльності та етичного виховання школярів 1996р. – спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземної мови, спеціалізованими класами фізико-математичного та суспільно-гуманітарного профілів 2005р. – відкрито філологічний профіль 2007р. – атестація школи з відзнакою 2007р. – за результатами ЗНО школа у місті посіла ІІ місце 968 учнів 35 класів 24 спеціалізованих класи, 1 суспільно-гуманітарний, 2 фізико-математичних

Слайд 4

Проблеми, над якими працює школа: Загальна: створення умов для розвитку особистості учня в умовах гуманізації та соціалізації навчально-виховного процесу, забезпечення високої мотивації його саморозвитку. Методична: розвиток освітньої системи школи шляхом впровадження інноваційних технологій: управлінських, методичних, навчально- виховних. Виховна: виховання особистості учня в умовах гуманізації та соціалізації навчально-виховного процесу.

Слайд 5

Слайд 6

ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ ТА МЕТОДИК Система розвивального навчання Інтенсивні методики навчання іноземної мови Моделювання як засіб розвитку пізнавальної активності школярів Технологія особистісно-орієнтованого навчання Організація профільного навчання в старшій школі Інтерактивні технології навчання Навчання читанню за методикою О.М. Кушніра Навчання за освітньою програмою “Довкілля”

Слайд 7

Інновації в управлінні: управлінський моніторинг; управлінський менеджмент; комп’ютеризація управління; реалізація власних цільових програм “Відмінник”, “Гуманітарна освіта”, Іноземна мова”, “Математика”, “Педагогічна творчість”, “Обдаровані діти”; контрольно-аналітична діяльність через систему експертиз; рейтинг в оцінці роботи вчителя; адаптивне управління.

Слайд 8

Організаційно-методичні інновації: експериментальна діяльність закладу; діяльність педмайстерень, авторських семінарів; виставки педагогічних ідей; створення авторських програм; створення та видання навчальних та методичних збірників, посібників; психологічне збереження освіти; інновації в атестації; апробація навчальної літератури; участь у проведенні ЗНО.

Слайд 9

Схильність до інновацій № з/п Групи Кількість Характерні риси 1. Новатори 2,5 % Люди, відкриті новому, готові на ризик 2. Ранні раціоналізатори 12 – 13,5 % Люди, які не ризикують, але розумно, раціонально застосовують нове 3. Попередня більшість 34 % Майже не виступають у ролі лідерів, але час від часу бажають втілювати нові ідеї 4. Пізня більшість 34 % Засвоюють новації під тиском соціального середовища 5. Консерватори 16 % Орієнтуються на традиції, на минуле, гальмують поширення нового

Слайд 10

Мотивація трудової діяльності педагога

Слайд 11

Функції методичної служби школи Діагностика педагогічних кадрів Зміст: відношення цінностей особистості кожного вчителя; удосконалення професійної майстерності; підвищення педагогічної культури та педагогічної техніки; оволодіння інноваційними методами навчання та виховання. Форми: курси підвищення кваліфікації; проблемні семінари; психолого – педагогічні семінари; індивідуальне наставництво; школа молодого вчителя; конкурси “Вчитель року”, “Класний керівник року”; педагогічний ярмарок; педагогічні ательє. Мета завдання МС – становлення, розвиток та вдосконалення педагогічної творчої майстерності вчителя. Результати діагностування педагогічних кадрів – створення, визначення стратегії розвитку педколективу школи. Підвищення рівня навчальних досягнень учнів

Слайд 12

Науково-методичний супровід професійного зростання педагогічних кадрів Епізодична самоосвітня діяльність Планова самоосвітня діяльність Науково- дослідницька робота Вивчення наукової, методичної, та навчальної літератури Участь у колективних і групових формах методичної роботи Вивчення досвіду своїх колег Теоретична розробка і презентація особистих матеріалів через комп’ютерні програми практичний напрям самоосвіти науковий напрям колективна творчість оприлюднення індивідуальних наробок активна творча діяльність

Слайд 13

Основні форми роботи Застосування в навчально – виховній роботі нових технологій та методик. Практичний показ інноваційних методів педагогічної праці на уроках, у позакласній роботі. Проведення та участь у конференціях. Організація виставок ППД. Проведення інструктивно – методичних нарад, семінарів. Проведення творчих звітів. Надання консультативної допомоги. Співбесіди з молодими та малодосвідченими вчителями. Моніторингові дослідження

Слайд 14

Критерії оцінки досвіду Критерії Характеристика Висока ефективність Досвід може бути визнаний передовим лише в тому випадку, якщо досягнуті вчителем результати навчання , виховання і розвитку є вищими, ніж типові, характерні для масового досвіду. Стійкість результатів Миттєве поліпшення або одиночний результат можуть бути випадковими або навіть не залежними від учителя Раціональність витрат часу, зусиль, засобів Пов'язаний з ліквідацією перевантаження вчителів і учнів. Високі результати, але досягнуті при розумній інтенсифікації сил, засобів і при раціональному використанні часу. Відповідність реальним можливостям основної маси вчителів, матеріальній базі Можливість для відтворення даного досвіду іншими вчителями, узяття його на озброєння зацікавленими педагогами і колективами.

Слайд 15

Основні правила діяльності заступника директора в керівництві самоосвітньою діяльністю вчителя Дай педагогові самостійність. Надай самоосвіті педагога практичної спрямованості. Враховуй психо-фізіологічні та професійні індивідуальності вчителя. Забезпеч системність і послідовність проходження педагогом усіх етапів самоосвіти. Організуй демонстрацію успіхів та досягнень учителя. Довіряй педагогу. Будь прикладом у своїй самоосвіті.

Слайд 16

Учителі школи є переможцями конкурсів “Учитель року”, “Класний керівник”, “Освіта”. Дев’ять учителів школи стали переможцями районних конкурсів, шість - фіналістами та переможцями міських та обласних етапів конкурсу “Учитель року”; учитель української мови Боброва В.Л. стала абсолютним переможцем обласного конкурсу “Освіта-2005”.

Слайд 17

Слайд 18

експериментаторами та носіями передового педагогічного досвіду: - до обласної картотеки включено досвід педагогічного колективу з розвитку інтелектуальних здібностей школярів з інтенсифікації вивчення іноземної мови з використанням оксфордських посібників; - до центральної картотеки – досвід педагогічного колективу з виховання етичної системи школярів; авторами навчальних програм для середніх та вищих навчальних закладів України та Росії.

Слайд 19

авторами наукових та науково-методичних статей, посібників

Слайд 20

організаторами науково-практичних семінарів з проблем етичного виховання школярів

Слайд 21

учасниками республіканських, міжрегіональних, міжнародних науково-практичних конференцій та семінарів

Слайд 22

розроблена авторська програма спецкурсу “Етика” для 1-12 класів Каптан Т.М. (зареєстровано в ХОНМІБО за №744 в 2008 році), яка успішно використовується на даному етапі в школі; Каптан Т.М. розроблено та надруковано у ВГ “Основа” методичні посібники “Етика” для 5 та 6 класів

Слайд 23

Методичні посібники Каптан Т.М. нагороджено Дипломами першого та другого ступенів ХІІ, ХІІІ Харківської обласної виставки-ярмарку педагогічних ідей (2006 р., 2007 р.)

Слайд 24

Педагоги школи брали участь в обласній виставці –ярмарку “Освіта Харківщини. ХХІ століття”. Педколектив школи нагороджено Дипломом за “Інноваційність змісту”

Слайд 25

Досвід учителів надруковано у науково-методичних журналах видавництва „Освіта” „Управління Школою”, „Вивчаємо українську мову і літературу”, „Хімія”, „Англійська мова та література”, „ Виховна робота в школі”, „Географія в школі”, „Математика в школі”

Слайд 26

Слайд 27

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

Результат роботи школи – це не тільки визнання її офіційними органами. Результат нашої роботи - це розумні та виховані діти. Навіть у сучасній, ще скрутній, демографічній ситуації школа не зменшується. До нас приходять, нас обирають, а ми намагаємося відповідати високим вимогам та потребам сучасних учнів і їх батьків. Ми впевнені, що наш вибір стратегії, наша орієнтація на моральне виховання учнів дозволить і надалі впевнено крокувати шляхом розвитку, незважаючи на фінансову скруту та на соціальну нестабільність.

Слайд 31

Дякуємо за увагу. Запрошуємо до співпраці.

Слайд 32

Система методичної роботи в школі

Слайд 33

Методична робота - це цілісна, заснована на досягненнях перспективного педагогічного досвіду (ППД) і на конкретному аналізі навчально-виховного процесу (НВП) система дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації до професійної майстерності учителя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу колективу, школи в цілому а зрештою на удосконалення НВП, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвитку школярів.

Слайд 34

оптимальний рівень освіти виховані і розвинені школярі методична робота – система дій і заходів наука, ППД аналіз НВП професійна майстерність учителя

Слайд 35

Мета методичної роботи надання ефективної допомоги вчителям і класним керівникам у покращенні організації навчання та виховання школярів, узагальненні й запровадженні передового педагогічного досвіду, збільшенні теоретичного рівня й педагогічної кваліфікації вчителів і керівництва школи.

Слайд 36

система МР та її компоненти учнівське самовря-дування батьки цілі і задачі зміст форми методи засоби умови підвищення кваліфікації вчителів громад-скість учителі класні керівники результати роботи

Слайд 37

Переваги методичної роботи в школі постійний повсякденний характер; відповідність змiсту i характеру МР проблемам, ходу i результатам реального НВП; індивідуальний підхід до кожного учасника НВП; позитивне прогнозування росту кожного учасника НВП; максимальний розвиток суб’єкт-об’єктних відносин з перевагою до актуалізації суб’єктних (кожний учасник – автор ідей, програм тощо); корекція засобів, методів, форм і результатів МР в процесі її вдосконалення.

Слайд 38

Критерії оптимальності кінцевих результатів методичної роботи в школі

Слайд 39

Об’єктом експериментальної роботи є процес виховання етичної культури школярів. Предметом дослідження – етична культура школярів як основа їх морального самовдосконалення. Мета: визначити педагогічні умови формування і розвитку етичної культури школярів в навчально-виховному процесі школи. Наукова гіпотеза: формування етичної культури школярів в урочній і позаурочній діяльності буде ефективним, якщо: а) педагогічні засоби і механізми формування етичної культури будуть адекватні віковим та індивідуальним особливостям школярів; б) розвиток етичної культури буде здійснюватися з урахуванням поетапного руху до побудованої моделі випускника школи; в) створюються педагогічні умови, які актуалізують потребу в самовдосконаленні особистості.

Слайд 40

Для реалізації мети ставилися і вирішувалися такі завдання: визначити механізми формування етичної культури особистості; розробити інноваційні підходи до урочної і позаурочної діяльності; виявити педагогічні засоби актуалізації етичної культури школярів.

Слайд 41

Наукова новизна у визначенні педагогічних умов і засобів виховання етичної культури школярів, у новизні підходу до урочної і позаурочної діяльності. Практична значущість – у розробці методичних рекомендацій по вихованню етичної культури школярів, в інноваційності побудови навчального виховного процесу в школі, у складанні методичних посібників для вчителів.

Слайд 42

Перспективність подальшої інноваційної роботи у створенні системи виховання етичної культури батьків.

Слайд 43

СИСТЕМА ВИХОВАННЯ ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

Слайд 44

МЕТОДИКА ЕТИЧНОГО ЗАРЯДУ ЗУСТРІЧ ДІТЕЙ НА ПОЧАТКУ НАВЧАЛЬНОГО ДНЯ, УРОКУ ІЗ ПСИХОЛОГІЧНО ІНСТРУМЕНТОВАНОЮ УСТАНОВКОЮ НА АДРЕСУ УЧНЯ ДЛЯ УСПІХУ, ДОБРОЗИЧЛИВІСТЬ І ВЗАЄМОПОРОЗУМІННЯ УРАХУВАННЯ ПРОЯВІВ НЕГАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПРОТЯГОМ ДНЯ 3. ЕТИЧНА П’ЯТИХВИЛИНКА: АНАЛІЗ СИТУАЦІЙ, МАКСИМАЛЬНО ЗА ЗМІСТОМ НАБЛИЖЕНИХ ДО НЕГАТИВНИХ ПРОЯВІВ ДІТЕЙ

Слайд 45

УРОК ЕТИКИ ІЗ СЮЖЕТНОЮ КАНВОЮ ТА ІННОВАЦІЄЮ ЕТИКА СПІЛКУВАННЯ ЕТИЧНА СУТНІСТЬ ЕТИКЕТУ ЕТИКА СТОСУНКІВ У КОЛЕКТИВІ ЕТИКА СТОСУНКІВ З ОТОЧУЮЧИМ СВІТОМ

Слайд 46

ПОЗАУРОЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЕТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МОЛОДШІ КЛАСИ – “ШКОЛА ВИХОВАНОСТІ” СЕРЕДНІ КЛАСИ – КОНКУРСИ ОРАТОРІВ, ЕРУДИТІВ, ЛИЦАРІВ, ЕТИЧНІ ДІАЛОГИ СТАРША ШКОЛА – ДІАЛОГИ З ФІЛОСОФАМИ, ВЕЧОРИ ЕТИЧНИХ РОЗДУМІВ

Слайд 47

ТВОРЧА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Слайд 48

ЗМІСТ – ПРОСТІ НОРМИ МОРАЛІ

Слайд 49

ПРИНЦИП ПОБУДОВИ: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЗНАНЬ, ПОЧУТТІВ, ПОВЕДІНКИ

Слайд 50

МЕТОДИКА: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПРОСВІТНИЦТВА З ДІЯЛЬНІСНИМИ ФОРМАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІТЕЙ

Слайд 51

МЕТА: ВИХОВАННЯ ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ ЗАСІБ: АКТУАЛІЗАЦІЯ МОРАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ СПОСІБ: ВИЗНАЧЕННЯ МОРАЛЬНОГО ЯДРА ОСОБИСТОСТІ

Слайд 52

ГУМАННЕ СТАВЛЕННЯ ДО ОТОЧУЮЧИХ

Слайд 53

ВІДПОВІДАЛЬНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЛОВА, СПРАВИ, ВЧИНКУ; ПЕРЕДБАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ СВОЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Слайд 54

ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ

Слайд 55

ПЕДАГОГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ВИХОВНОГО ВПЛИВУ

Слайд 56

НА МОРАЛЬНУ СВІДОМІСТЬ: РОЗШИРЕННЯ І ПОГЛИБЛЕННЯ ЗНАНЬ І УЯВЛЕНЬ

Слайд 57

НАКОПИЧЕННЯ ДОСВІДУ ЕМОЦІЙНИХ РЕАКЦІЙ НА СЛОВА, ВЧИНКИ, ПОЧУТТЯ ІНШОГО СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ АВТОРИТЕТУ МОРАЛІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМФОРТНОСТІ У СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ, НАКОПИЧЕННЯ ДОСВІДУ ГІДНОГО ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТІВ НА ЕМОЦІЙНУ СФЕРУ:

Слайд 58

НА ПОВЕДІНКУ: НАКОПИЧЕННЯ ДОСВІДУ ПОВЕДІНКИ З ПОЗИЦІЙ ПОВАГИ ТА ДОБРОЗИЧЛИВОГО СТАВЛЕННЯ НАКОПИЧЕННЯ ДОСВІДУ ПОВЕДІНКИ ЗГІДНО МОРАЛЬНОЇ НОРМИ СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЙ УСПІХУ І СПОСОБІВ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ

Слайд 59

НА МОРАЛЬНУ ОЦІНКУ ТА САМООЦІНКУ: РОЗВИТОК ПОТРЕБИ В САМОВДОСКОНАЛЕННІ ТА САМООЦІНЦІ ФОРМУВАННЯ ПОТРЕБ У САМОВИХОВАННІ ФОРМУВАННЯ АДЕКВАТНОЇ САМООЦІНКИ

Слайд 60

Основні принципи та підходи: принцип гуманізації, демократизації; принцип наступності; особистісно орієнтований підхід; взаємозв ’ язок знань, почуттів, поведінки; індивідуальний підхід; опосередкований підхід; діагностика моральних якостей особистості; урахування вікових особливостей тощо.

Слайд 61

Тож в системі природно пов’язані навчальний та виховний процеси; урочна та позаурочна діяльність; учні, вчителі та батьки.

Слайд 62

У процесі реалізації системи спостерігається моральний розвиток дитини, формується внутрішня Я-концепція на засадах загальнолюдських цінностей, виховуються моральні почуття. Ми вважаємо кінцевим результатом сформованість основних моральних якостей дитини: гуманності, відповідальності, совісті, потреби в самовдосконаленні.

Слайд 63

Неочікувані результати: зростання інтелектуальних здібностей школярів; формування у учителів потреби створювати власний педагогічний досвід; готовність вчителів до впровадження інноваційних технологій; готовність учителів до участі в експериментальній і дослідницькій роботі; підвищення рівня педмайстерності учителів

Слайд 64

Слайд 65

Школа сьогодні - відкрита система для педагогічних інновацій і технологій:

Слайд 66

ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ ТА МЕТОДИК Система розвивального навчання Інтенсивні методики навчання іноземної мови Моделювання як засіб розвитку пізнавальної активності школярів Технологія особистісно-орієнтованого навчання Організація профільного навчання в старшій школі Інтерактивні технології навчання Навчання читанню за методикою О.М. Кушніра Навчання за освітньою програмою “Довкілля”

Слайд 67

Інновації в управлінні: управлінський моніторинг; управлінський менеджмент; комп’ютеризація управління; реалізація власних цільових програм “Відмінник”, “Гуманітарна освіта”, Іноземна мова”, “Математика”, “Педагогічна творчість”, “Обдаровані діти”; контрольно-аналітична діяльність через систему експертиз; рейтинг в оцінці роботи вчителя; адаптивне управління.

Слайд 68

Організаційно-методичні інновації: експериментальна діяльність закладу; діяльність педмайстерень, авторських семінарів; виставки педагогічних ідей; створення авторських програм; створення та видання навчальних та методичних збірників, посібників; психологічне збереження освіти; інновації в атестації; апробація навчальної літератури; участь у проведенні ЗНО.

Слайд 69

Інноваційні підходи до організації виховної роботи: організація самоуправління (дитяча організація “Асорті”) ; дитячі самодіяльні організації; система інтелектуальних ігор ; форми естетичного виховання ; економічне виховання; правове, правознавче, правозахисне виховання ; виховання здорового способу життя.

Слайд 70

До того ж школа є: членом міжрегіонального об’єднання “Етичне виховання школярів”; експериментальним майданчиком ХОНМІБО з проблеми “Етичне виховання школярів”; базовою школою інституту післядипломної освіти Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди з проблем менеджменту освіти; членом Всеукраїнської екологічної ліги; учасником програми “Рівний-рівному”; учасником програми “АЙОРН-Україна”

Слайд 71

відкритою для розвитку кожної дитини

Слайд 72

“Каждый ребенок есть однажды случающееся чудо”. І треба створити всі умови, щоб це диво відбулося.

Слайд 73

Навчання для дитини, як сонце для життя

Слайд 74

Навчаючи - вчуся

Слайд 75

Слайд 76

Слайд 77

Слайд 78

“Ученик – не сосуд, который нужно наполнить, а факел, который нужно зажечь”

Слайд 79

А допомагають розгледіти в кожній дитині індивідуальність і неповторну особистість учителі. Учитель-творець стає носієм педагогічного досвіду, новатором-експериментатором для дітей.

Слайд 80

ФАКТОРИ ВИНИКНЕННЯ ІННОВАЦІЇ

Слайд 81

Схильність до інновацій № з/п Групи Кількість Характерні риси 1. Новатори 2,5 % Люди, відкриті новому, готові на ризик 2. Ранні раціоналізатори 12 – 13,5 % Люди, які не ризикують, але розумно, раціонально застосовують нове 3. Попередня більшість 34 % Майже не виступають у ролі лідерів, але час від часу бажають втілювати нові ідеї 4. Пізня більшість 34 % Засвоюють новації під тиском соціального середовища 5. Консерватори 16 % Орієнтуються на традиції, на минуле, гальмують поширення нового

Слайд 82

Мотивація трудової діяльності педагога

Слайд 83

Функції методичної служби школи Діагностика педагогічних кадрів Зміст: відношення цінностей особистості кожного вчителя; удосконалення професійної майстерності; підвищення педагогічної культури та педагогічної техніки; оволодіння інноваційними методами навчання та виховання. Форми: курси підвищення кваліфікації; проблемні семінари; психолого – педагогічні семінари; індивідуальне наставництво; школа молодого вчителя; конкурси “Вчитель року”, “Класний керівник року”; педагогічний ярмарок; педагогічні ательє. Мета завдання МС – становлення, розвиток та вдосконалення педагогічної творчої майстерності вчителя. Результати діагностування педагогічних кадрів – створення, визначення стратегії розвитку педколективу школи. Підвищення рівня навчальних досягнень учнів

Слайд 84

принципового значення в педагогічній інноватиці надається питанням науково-методичного забезпечення процесу розробки, освоєння та впровадження інновацій до них належать: нормативно-правове, фінансово-матеріальне, науково-методичне, організаційне та кадрове забезпечення інноваційного процесу

Слайд 85

Науково-методичний супровід професійного зростання педагогічних кадрів Епізодична самоосвітня діяльність Планова самоосвітня діяльність Науково- дослідницька робота Вивчення наукової, методичної, та навчальної літератури Участь у колективних і групових формах методичної роботи Вивчення досвіду своїх колег Теоретична розробка і презентація особистих матеріалів через комп’ютерні програми практичний напрям самоосвіти науковий напрям колективна творчість оприлюднення індивідуальних наробок активна творча діяльність

Слайд 86

Основні форми роботи Застосування в навчально – виховній роботі нових технологій та методик. Практичний показ інноваційних методів педагогічної праці на уроках, у позакласній роботі. Проведення та участь у конференціях. Організація виставок ППД. Проведення інструктивно – методичних нарад, семінарів. Проведення творчих звітів. Надання консультативної допомоги. Співбесіди з молодими та малодосвідченими вчителями. Моніторингові дослідження

Слайд 87

Критерії оцінки досвіду Критерії Характеристика Висока ефективність Досвід може бути визнаний передовим лише в тому випадку, якщо досягнуті вчителем результати навчання , виховання і розвитку є вищими, ніж типові, характерні для масового досвіду. Стійкість результатів Миттєве поліпшення або одиночний результат можуть бути випадковими або навіть не залежними від учителя Раціональність витрат часу, зусиль, засобів Пов'язаний з ліквідацією перевантаження вчителів і учнів. Високі результати, але досягнуті при розумній інтенсифікації сил, засобів і при раціональному використанні часу. Відповідність реальним можливостям основної маси вчителів, матеріальній базі Можливість для відтворення даного досвіду іншими вчителями, узяття його на озброєння зацікавленими педагогами і колективами.

Слайд 88

Основні правила діяльності заступника директора в керівництві самоосвітньою діяльністю вчителя Дай педагогові самостійність. Надай самоосвіті педагога практичної спрямованості. Враховуй психо-фізіологічні та професійні індивідуальності вчителя. Забезпеч системність і послідовність проходження педагогом усіх етапів самоосвіти. Організуй демонстрацію успіхів та досягнень учителя. Довіряй педагогу. Будь прикладом у своїй самоосвіті.

Слайд 89

Учителі школи є переможцями конкурсів “Учитель року”, “Класний керівник”, “Освіта”. Дев’ять учителів школи стали переможцями районних конкурсів, шість - фіналістами та переможцями міських та обласних етапів конкурсу “Учитель року”; учитель української мови Боброва В.Л. стала абсолютним переможцем обласного конкурсу “Освіта-2005”.

Слайд 90

Слайд 91

експериментаторами та носіями передового педагогічного досвіду: - до обласної картотеки включено досвід педагогічного колективу з розвитку інтелектуальних здібностей школярів з інтенсифікації вивчення іноземної мови з використанням оксфордських посібників; - до центральної картотеки – досвід педагогічного колективу з виховання етичної системи школярів; авторами навчальних програм для середніх та вищих навчальних закладів України та Росії.

Слайд 92

авторами наукових та науково-методичних статей, посібників

Слайд 93

організаторами науково-практичних семінарів з проблем етичного виховання школярів

Слайд 94

учасниками республіканських, міжрегіональних, міжнародних науково-практичних конференцій та семінарів

Слайд 95

розроблена авторська програма спецкурсу “Етика” для 1-12 класів Каптан Т.М. (зареєстровано в ХОНМІБО за №744 в 2008 році), яка успішно використовується на даному етапі в школі; Каптан Т.М. розроблено та надруковано у ВГ “Основа” методичні посібники “Етика” для 5 та 6 класів

Слайд 96

Методичні посібники Каптан Т.М. нагороджено Дипломами першого та другого ступенів ХІІ, ХІІІ Харківської обласної виставки-ярмарку педагогічних ідей (2006 р., 2007 р.)

Слайд 97

Педагоги школи брали участь в обласній виставці –ярмарку “Освіта Харківщини. ХХІ століття”. Педколектив школи нагороджено Дипломом за “Інноваційність змісту”

Слайд 98

Досвід учителів надруковано у науково-методичних журналах видавництва „Освіта” „Управління Школою”, „Вивчаємо українську мову і літературу”, „Хімія”, „Англійська мова та література”, „ Виховна робота в школі”, „Географія в школі”, „Математика в школі”

Слайд 99

Слайд 100

Слайд 101

Слайд 102

Слайд 103

Результат роботи школи – це не тільки визнання її офіційними органами. Результат нашої роботи - це розумні та виховані діти. Навіть у сучасній, ще скрутній, демографічній ситуації школа не зменшується. До нас приходять, нас обирають, а ми намагаємося відповідати високим вимогам та потребам сучасних учнів і їх батьків. Ми впевнені, що наш вибір стратегії, наша орієнтація на моральне виховання учнів дозволить і надалі впевнено крокувати шляхом розвитку, незважаючи на фінансову скруту та на соціальну нестабільність.

Слайд 104

Дякуємо за увагу. Запрошуємо до співпраці.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо