X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ

Завантажити презентацію

ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України 2012, Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 2

ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ   2012, управління інформаційно-телекомунікаційних технологій ОРІДУ НАДУ при Президентові України Ю. Б. Пігарєв, завідувач кафедрою інформаційних технологій та систем управління, начальник управління ІТТ, к.ф.-м.н., доцент

Слайд 3

Загальні відомості про інститут | Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України при Президентові України є вищим навчальним закладом ІV рівня акредитації. інститут співпрацює з органами державної влади та місцевого самоврядування Автономної Республіки Крим, Вінницької, Миколаївської, Одеської, Херсонської областей та міста Севастополь і готує для цих областей магістрів державного управління. З 2006 р. в Національній академії державного управління при Президентові України та її регіональних інститутах державного управління (в Дніпропетровську, Львові, Одесі та Харкові) проходить підготовка слухачів за заочно-дистанційною формою навчанняза спеціальністю "Державне управління" (тривалість навчання 30 міс., 2,5 роки).

Слайд 4

Співпраця з органами влади | Інститут постійно та плідно співпрацює з органами влади Півдня України з питань створення умов безперервного професійного навчання державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, надання якісних освітніх послуг. Робота Інституту з підвищення кваліфікації кадрів здійснюється в двох напрямках: з державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування IV категорії посад Півдня України та підвищення кваліфікації кадрів Одеської області V-VII категорій посад.

Слайд 5

Educational Testing Service (ETS) | Міжнародна сертифікація ЦДН Впровадження міжнародної процедури проведення он-лайнового тестування Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 6

AFRICA-LAC INTEGRATED NETWORK S&E ASIA INTEGRATED NETWORK Senegal Mauritania Guinea IVC Ghana Togo Burkina Faso Mali Angola Bolivia Zimbabwe Cameroon Zambia Mozambique Ethiopia Tanzania Kenya Uganda Mozambique DL Ethiopia DL Rwanda Madagascar CAR South Africa Niger Benin Malawi Peru Ecuador Columbia Paraguay Haiti Brazil Argentina Guatemala Venezuela Mexico Sri Lanka Indonesia West Bank Egypt Yemen Saudi Arabia Morocoo Honduras Nicaragua Costa Rica Jamaica Azerbaijan Nigeria Burundi Congo Eritrea Chad China Nepal Bangladesh Pakistan Thailand India Laos Cambodia Vietnam Philippines Japan Korea Washington Ukraine Uzbekistan Kazakhstan CENTRAL ASIA INTEGRATED NETWORK Armenia Kyrgyzstan Russia Lithuania Estonia Moldova ECA INTEGRATED NETWORK Poland Turkey Hungary Croatia Bosnia Albania Belgium England Romania Macedonia Bulgaria France Latvia Belarus Georgia НАДУ та РІДУ GDLN – навчальна мережа глобального розвитку | Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 7

Відеоконференція | Відеоконференцзв’язок Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 8

П’ять років поспіль інститут визнається кращим серед вищих закладів освіти гуманітарного профілю Одещини. Навчальну, методичну та наукову діяльність на постійній основі здійснюють 26 професорів і докторів наук, 78 доцентів і кандидатів наук, що складає 85 % загального складу викладачів і науковців інституту . У 2010 році вперше серед навчальних закладів системи Національної академії державного управління при Президентові України та вищих навчальних закладів Півдня України інститут отримав міжнародні сертифікати IQNet та DQS, що підтверджують успішне впровадження і використання системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001: 2008. В інституті запроваджено систему моніторингу якості навчального процесу з використанням сучасних інформаційних технологій. Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України 3

Слайд 9

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України “Деякі питання організації електронного документообігу та звітності” від 9 вересня 2009 р. N 1087-р, рішень Вченої ради інституту від 30 червня 2009 року № 130/7-5 “Про відкриття спеціалізації Електронне урядування” та № 130/7-6 “Про впровадження в інституті системи електронного документообігу” в інституті побудовано спеціалізований комп’ютеризований клас. Комп’ютерний клас використовується у навчальному процесі з підготовки магістрів державного управління та підвищення кваліфікації кадрів для вивчення технологій електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 10

Міжрегіональна інформаційно–освітня мережа (МІОМ) (регіональні інститути та ЦПКК) Одеса Львів Харків Київ Дніпропетровськ Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 11

Дистанційне навчання Дистанційне навчання – це навчання, яке передбачає активне спілкування між викладачем і слухачем (студентом) за допомогою сучасних педагогічних та інформаційно – телекомунікаційних технологій (ІТТ). Така форма навчання дає свободу вибору місця, часу та темпу навчання. Сінхрон. навчання Асінхрон. навчання ДН Установча сесія Сучасні педагогічні та інформаційно – телекомунікаційні технології, які з’єднують теорію і практику ДН переходять в нову якість, стають “середовищем знань” ( knowledge-media). Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України СЦЕНАРІЇ В один час У різний час В одному місці Викладання в аудиторії, консультації й семінари, при очному спілкуванні, практичні заняття та заняття в школах з гуртожитками. Центри з навчальними ресурсами, які учні можуть відвідувати у свій вільний час. У різних місцях Аудіо- та відеоконференції; телебачення з однобічними відеопередачами; двостороннє використання аудіозаписів; радіо з можливістю одержувати відповіді від учнів; спілкування по телефону та консультації. Заняття вдома, конференції за допомогою комп'ютера, консультаційна підтримка по електронній пошті, спілкування по факсимільній пошті

Слайд 12

Історичні етапи розвитку та становлення дистанційного навчання 1856 р. – початок розвитку дистанційного навчання. Створення Інституту в Берлині, заснованому на заочній формі навчання іноземних мов. У 1850 р. - в Росії створено перший Інститут заочного навчання. Еволюцію дистанційного навчання за аналітичним оглядом UNESCO Institute for Information Technologies in Education визначили три покоління засобів. Засоби першого покоління: написані від руки чи друковані матеріали, що з середини ХІХ століття залізницею та поштою розповсюджувалися інструкторами серед великої кількості географічно розділених учнів; з 20-х років ХХ століття - радіокурси; з 50-х років ХХ століття – телевізійні курси. За матеріалами аналітичного огляду UNESCO Institute for Information Technologies in Education: [http://unesdoc.unesco.org/images/0015/001500/150097eo.pdf]

Слайд 13

Друге покоління засобів (з 1969 р. – рік створення Відкритого університету Великобританії): високоякісні навчальні матеріали (переважно друковані, в комплекті з радіо- та телематеріалами, аудіозаписами), що відобразили комплексний підхід до організації дистанційного навчання та відрізнялися високою вартістю підготовки. Саме у цей час формується соціальна функція дистанційного навчання – надання освітніх послуг всім тим, хто бажає навчатися, але не має можливості змінити звичний спосіб життя та відвідувати регулярно навчальний заклад. Третє покоління засобів: інформаційні та телекомунікаційні, що забезпечили двосторонній синхронний/асинхронний обмін інформацією різних форматів (текст, графіка, звук, анімація) та суттєво полегшили взаємодію між наставником і тими, хто навчається, останніх між собою. За матеріалами аналітичного огляду UNESCO Institute for Information Technologies in Education: [http://unesdoc.unesco.org/images/0015/001500/150097eo.pdf] Історичні етапи розвитку та становлення дистанційного навчання

Слайд 14

Генеалогія дистанційного навчання (в залежності від засобів комунікації) За матеріалами Американської асоціації дистанційного навчання (USDLA)

Слайд 15

Спрощена модель Рівні моделі

Слайд 16

Дистанційне навчання

Слайд 17

Дистанційне навчання – сукупність наступних заходів: засоби надання навчально-методичного матеріалу студенту; засоби контролю успішності студента; засоби консультації студента програмою - викладачем; засоби інтерактивної співпраці викладача і студента; можливість швидкого доповнення курсу новою інформацією, коригування помилок. Дистанційне навчання

Слайд 18

Переваги дистанційного навчання: Дистанційне навчання По-перше,навчання проходить за схемою "24x7" або "anywhere-anytime". Тобто, той хто навчається, може сам обирати час і місце навчання (з дому, з роботи і т.д.). По-друге, індивідуальний підхід до кожного. Викладач дистанційної форми виступає більше у ролі помічника, наставника, радника, саме тому за кордоном він називається tutor (тьютор). Крім індивідуальної роботи, в системах дистанційного навчання часто організується робота у невеликих групах. Робота у групах може мати суттєвий вплив на засвоєння навчального матеріалу. По-третє, обмежена тривалість при високій якості навчання.

Слайд 19

Дистанційне навчання Необхідні умови для дистанційного навчання: По-перше, доступ до комп'ютера. По-друге, вихід до мережі Internet. Якщо такої можливості немає, можлива кейсова форма: коли студенту видається так званий "кейс", що містить усі необхідні навчальні матеріали і посібники. По-третє, бажання навчатися і вміння працювати самостійно. Це дуже важливо, тому що саме від цих двох рис залежить ефективність всього навчального процесу.

Слайд 20

Загальнодержавне нормативно-правове забезпечення Регіональне нормативно-правове забезпечення Інституційне нормативно-правове забезпечення

Слайд 21

Інстутиційна нормативно-правова складова Концепція (основні терміни та їх визначення, загальні положення, спеціальність, вид та форма навчання, модель навчання, види діяльностей тощо ) – 2001 рік Положення про проведення експертизи дистанційних курсів (основні терміни та їх визначення, структура та функції основних елементів дистанційного курсу, зміст експертизи дистанційного курсу, порядок проведення експертизи дистанційного курсу) – 2002 рік Тимчасове положення про дистанційне навчання (основні терміни та їх визначення, загальні положення, організація навчального процесу, учасники навчального процесу, забезпечення процесу заочно-дистанційного навчання тощо ) - 2003 рік Тимчасовий порядок планування й обліку навчальної роботи науково-педагогічних працівників Національної академії державного управління при Президентові України для заочно-дистанційної форми навчання (основні терміни та їх визначення, загальні положення, види робіт, що здійснюються науково-педагогічними працівниками, та норми часу для планування й обліку навчальної роботи науково-педагогічних працівників Національної академії державного управління при Президентові України для заочно-дистанційної форми навчання) – 2004 рік Стандарти структурних складових навчально-методичних комплексів (шаблони документів (конспект лекцій, е-посібник, веб-елемент, бібліотека, словник, тести, практичні та семінарські заняття, презентації, методичні рекомендації для викладачів та слухачів, ) для розробників, методистів та дизайнерів дистанційних курсів тощо) – 2006 рік Положення про заочно-дистанційну форму навчання (загальні положення, основні терміни та їх визначення, організація навчального процесу, види занять, процедури оцінювання, учасники навчального процесу, забезпечення процесу заочно-дистанційного навчання, види забезпечень навчального процесу тощо) – 2007 рік Регламент ОРІДУ з питань організації навчання за заочно-дистанційної форми навчання (взаємодія між структурними підрозділами інституту та слухачами, форми документів та документообіг, порядок проведення очних та дистанційних сесій, складання заходів, підведення підсумків тощо) – 2007 рік Положення про заочно-дистанційну форму навчання для підвищення кваліфікації кадрів – 2011 рік

Слайд 22

Організаційне забезпечення (інфраструктура)

Слайд 23

Пам'ятка викладача Пам'ятка слухача Пам'ятка працівника деканату Пам'ятка працівника НМВ Організаційне забезпечення (інфраструктура)

Слайд 24

Організаційне забезпечення (пам'ятка викладача)

Слайд 25

6.2. Особливості організації навчального процесу у вищих навчальних закладах 6.2.1. Навчальний процес дистанційного навчання у вищих навчальних закладах організовується на підставі навчальних планів, що розроблені на основі галузевих стандартів вищої освіти, за умови виконання вимог до всіх елементів технологій дистанційного навчання. 6.2.2. Навчальний процес за дистанційною формою у вищих навчальних закладах здійснюється у таких формах: вивчення теоретичного матеріалу (лекція); виконання індивідуальних (проектних) завдань; обговорення проблемних питань (форум); практичні заняття (обмін файлами); перевірка знань у формі тестів; контрольні заходи. Організаційне забезпечення (інфраструктура)

Слайд 26

Основні види навчальних занять Контрольні заходи у слухачів дистанційної форми навчання передбачають самоконтроль, вхідний, поточний, рубіжний та підсумковий контроль. Самоконтроль є первинною формою контролю знань студентів, який обов'язково забезпечується структурою та організацією будь-якого дистанційного курсу. Основною формою вхідного, поточного та рубіжного контролю є тестування. Крім того поточний контроль здійснюється під час проведення практичних і семінарських занять та дискусій. Оцінювання результатів тестування, практичних робіт відбувається дистанційно у двох режимах: автоматизовано та безпосередньо викладачем.

Слайд 27

Дистанційний курс – навчальний модуль освітньо-професійної програми (ОПП) підготовки магістрів або професійної програми підвищення кваліфікації кадрів. Основні елементи дистанційного курсу Комплекс навчально-методичних матеріалів (КНММ) Комплекс дій з організації навчання за дистанційною формою КОМПЛЕКС НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ включає: електронний навчальний посібник; друковані матеріали (навчальний посібник, робочий зошит, опорний конспект, методичні рекомендації для слухачів, методичні рекомендації для викладачів тощо); додаткові навчальні засоби та носії навчальної інформації (компакт-диск, відеокасета, аудіокасета) відповідно до специфіки дистанційного курсу. Електронний навчальний посібник слугує для управління навчальним процесом, надання знань шляхом викладу теоретичного матеріалу, формування навичок і вмінь на основі отриманих знань, закріплення матеріалу, контролю засвоєння теоретичного матеріалу, виконання практичних завдань та їх контролю. Навчальний посібник слугує для викладу теоретичного матеріалу. Бібліотека містить усі необхідні матеріали у повнотекстовому вигляді. Словник містить тлумачення основних термінів та понять. Опорний конспект (робочий зошит) як базовий конспект, в якому викладені основні визначення, базові теоретичні узагальнення, структурно-логічні схеми тощо слугує для поміток слухача при опрацюванні різноманітних інформаційних джерел під час навчання та письмового виконання практичних вправ. Методичні рекомендації для слухача слугують для здійснення методичної підтримки слухачів щодо вивчення дистанційного курсу шляхом надання слухачам конкретних методичних рекомендацій у межах кожної теми. Методичні рекомендації для викладачів слугують детальному висвітленню діяльності та ролі викладача щодо організації навчального процесу шляхом надання конкретних методичних рекомендацій щодо проведення кожного навчального заходу у межах дистанційного курсу. Додаткові навчальні засоби та носії навчальної інформації (компакт-диски, відеокасети, аудіокасети) створюються у залежності від специфіки та потреб дистанційного курсу і призначаються для розміщення аудіо, відео, графічної, текстової інформації великих обсягів, що не дозволяє розмістити її у межах електронного навчального посібника. Методичне забезпечення (склад НММ)

Слайд 28

Програмне забезпечення

Слайд 29

Інформаційне забезпечення

Слайд 30

Установча очна сесія Підсумковий очний контроль Мінімально можливі терміни та кількість очних сесій Принципи організації ДН

Слайд 31

СПОСОБИ ОДЕРЖАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ Синхронні системи Асинхронні системи Змішані системи Інтерактивне ТБ Телеконференції Відеоконференції ЧАТ Друковані матеріали Аудіо/відео касети Електронна пошта WWW, форум, FTP … СДН

Слайд 32

Переваги заочно-дистанційної форми підвищення кваліфікації посадовці підвищують свій професійний рівень, отримуючи в режимі он-лайн методичні матеріали, завдання для самостійного опрацювання, беруть участь у форумах та інших інтерактивних заходах, використовуючи при цьому інформаційно-технічні засоби не витрачаючи час та кошти на відрядження, без відриву від роботи. весь процес отримання освітніх послуг у заочно-дистанційному режимі контролюється викладачами кафедр та спеціалістами управління інформаційно-телекомунікаційних технологій нашого інституту. Відповідно до навчальних програм слухачі виконують завдання у терміни за встановленим графіком виконання контрольних заходів. за результатами підвищення кваліфікації та виконання обов’язкових контрольних заходів, слухачі отримують сертифікат про підвищення кваліфікації.

Слайд 33

Організація навчального процесу підвищення кваліфікації у заочно-дистанційному режимі Очні сесії 28 календарних днів (4 тижні) Перший день (настановча сесія) Останній день (екзаменаційна сесія) Дистанційна сесія Настановча (очна) сесія (1 день, Чт або Пт) 7 ак. год. 4 ак. год. СДН Дистанційна сесія (4 тижня) 45 або 43 ак. годин Екзаменаційна (очна) сесія (1 день, Пн або Вт) 2 або 4 ак. годин

Слайд 34

Загальний підхід Дистанційний курс (тематичний семінар) – 54 години Документ (54 ак. год.) СДН Прометей – 4 год. Дискусія – 4 год.

Слайд 35

Модель планування навчального курсу

Слайд 36

* “ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ ВИКОНАННЯ ТА ДОТРИМАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ”

Слайд 37

Графік організації навчального процесу (магістерська підготовка)

Слайд 38

Слайд 39

Вивчення теоретичної складової теми Семінарське заняття Практичне заняття Підсумковий контроль (очна сесія) Тест Тест для самоконтролю та поточний тест Аналіз кейсу Форум, чат Захист завдань (проекту) 1 2 3 Заочно-дистанційна форма навчання Дистанційне навчання |

Слайд 40

Настановча сесія Настановча сесія проводиться в перший день занять в очному форматі (лекції, практичні заняття і вхідне тестування). Слухачам надається методичний матеріал на електронних носіях інформації для самостійного опрацювання та своєчасного направлення викладачу практичних та контрольних робіт згідно із встановленим графіком проходження підвищення кваліфікації. Також під час настановчої сесії працівник відділу дистанційного навчання управління інформаційно-телекомунікаційних технологій інституту навчає слухачів роботі з системою дистанційного навчання СДН «Прометей» для роботи з викладачем семінару у дистанційному форматі (дистанційна сесія).

Слайд 41

Екзаменаційна (підсумкова) сесія Екзаменаційна (підсумкова) сесія проводиться в останній день занять в очному форматі. Для проведення екзаменаційної (підсумкової) сесії працівники інституту у складі: заступник директора - начальник Управління ПКК, викладача кафедри, керівника відділу Управління ПКК виїжджають до органу публічної влади. Програмою екзаменаційної (підсумкової) сесії передбачається проведення викладачем кафедри підсумкового контролю у формі захисту індивідуального навчально-практичного завдання.

Слайд 42

* Дійові особи і виконавці

Слайд 43

* Можливості, які надає СДН слухачам дистанційної форми: СЛУХАЧІ

Слайд 44

* Можливості, які надає СДН викладачам дистанційної форми (тьюторам): ВИКЛАДАЧІ

Слайд 45

* Функції підсистем адміністратора та організатора АДМІНІСТРАТОР

Слайд 46

Перелік тем однокредитних семінарів з підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування ІV – VІІ категорій посад «Державно – приватне партнерство як форма взаємодії влади і бізнесу». «Управління проектами в публічній сфері». «Сучасні підходи до формування та реалізації регіональної політики». «Організація контролю виконання та дотримання виконавської дисципліни в органах публічної влади». «Впровадження системи управління якістю в органах публічної влади». «Сучасні євроінтеграційні процеси та стан взаємовідносин Україна – ЄС». «Електронний документообіг». «Правові аспекти діяльності органів публічної влади». «Правові механізми прийняття нормативно-правових актів». «Управління місцевими фінансами і бюджетом». «Ділова українська мова в державному управлінні». «Територіальна організація влади в Україні». «Етика та культура комунікації публічного службовця». «Ґендерна освіта публічних службовців». «Механізми взаємодії між органами публічної влади на територіальному рівні». «Стратегія державної кадрової політки, сучасні питання професіоналізації служби в органах публічної влади».

Слайд 47

Для того, щоб знання отримали конкретний зв'язок з діями, необхідно постійно "НАВЧАТИ СЕБЕ", поповнюючи й розширюючи свою освіту. “УЧИТЬСЯ, УЧИТЬСЯ, УЧИТЬСЯ" “ВЧИТИ ВЧИТИСЯ" Багато років існує чудова традиція – дарувати книги. Але часи міняються. Тепер ми живемо в епоху інформаційного вибуху, і вже неможливо уявити собі наше життя без комп'ютерів. Все більше і більше людей в усьому світі відчувають нагальну необхідність в отриманні певних базових знань. І вже не за горами той час, коли з'явиться нова традиція: дарувати "коробочну" версію дистанційного курсу на компакт-дисках чи пароль для реєстрації на освітньому сайті. Вчити вчитися

Слайд 48

Дякую за увагу ! Пігарєв Юрій Борисович pigarev@oridu.odessa.ua www.oridu.odessa.ua (8048) – 729 – 76 -61

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка