Впровадження інфрмаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес Матвіївського ЗНВК “Всесвіт”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Матвіївський “ВСЕСВІТ” ЗНВК Впровадження інфрмаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес Матвіївського ЗНВК “Всесвіт”
Схема локальної мережі перспектива наявність Матвіївський “ВСЕСВІІТ” ЗНВК Кабінет директора 1 (к.) Комп’ютерний клас 9 (к.) Комп’ютерний клас 13 (к.) Бухгалтерія 2 (к.) Мультимедійний центр 20 місць Секретар 1 (к.) Файловий сервер 1(к.) Заступник директора 1 (к.) Кабінет фізики 1 (к.) Кабінет музики 1 (к.) Заступник директора НР 1 (к.) Мультимедійний центр 200 місць
Матвіївський ЗНВК “ВСЕСВІТ” освітній центр Матвіївський ЗНВК “ВСЕСВІТ” Дошкільний заклад “Калинонька” ЗОШ І-ІІІ ступенів Ліцей “Фортуна” Мала академія мистецтв хореографія прикладне мистецтво художня вишивка естрадне мистецтво театральне мистецтво музичне мистецтво Люцернянська ЗОШ І-ІІІ ступенів Богатирівська школа– сад Дружелюбівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Кам’янська ЗОШ І-ІІ ступенів Дошкільний заклад “Барвінок” с. Кам’яне Профільне навчання Вищі навчальні заклади Міжшкільні факультативи ОСЮТ Обласна СЮН Музична школа Дитяча художня школа Освітній центр
Матвіївський “ВСЕСВІІТ” ЗНВК 2005 - 2006 І.Підготовчийетап(інформаційно-аналітичний) ІІ.Досистемнийетап Аналіз,вибіріознайомленнязнауково-теоретичноюта методичноюлітературою.Пошук,апробаціятехнологійорганізаціїтворчогопедагогічногопроцесу;активізаціїтворчоїдіяльностівчителівіучнівчерезнестандартніприйоми,методи. 2006 - 2007 ІІІ.Етапбезпосередньоїпобудовисистеми ІV.Етапудосконаленнясистеми Відбірнайбільшефективнихірезультативнихтехнологійорганізаціїтворчогопедагогічногопроцесу.Пошукрізнихваріантівузагальненнятарозповсюдженнянайбільшцікавихідей,творчихприйомів,методичнихрозробокучителів,спрямованихнарозвитоктворчорозвиненоїособистості.Вибіррезультативнихформуправлінськоїдіяльності. 2007- 2008 V.Узагальнюючийетап Визначеннянайбільшефективнопрацюючихструктурзгіднозперспективнимипрограмамиподальшогорозвиткукомплексу.Формуваннятворчорозвиненоїособистостіучня,носіянаціональнихцінностейвконтекстіособистісно-зорієнтованогонавчанняйвиховання.
Мета: Узагальнити вивчене про опис приміщень та їх інтер’єрів; Поглибити розуміння опису як специфічного типу мовлення; Учити створювати виразну та яскраву картину описаного, уміти представити його найбільш виразні сторони; Сприяти виробленню вміння самостійно структурувати свої знання; Розвивати уміння працювати в колективі, групі; Виховувати відповідальність, наполегливість, любов до рідної мови Матвіївський “ВСЕСВІТ” ЗНВК
Методи і прийоми: Евристична бесіда; Робота зі словником, таблицею; Робота учнів у групах; Самостійна робота учнів. Матвіївський “ВСЕСВІТ” ЗНВК
Види зірок. Подвійні зірки Мета: познайомитись з основною класифікацією зірок та характеристиками подвійних зірок Матвіївський “ВСЕСВІІТ” ЗНВК
Основна класифікація: звичайні зорі; подвійні зорі; фізично змінні зорі; нейтронні зорі; квазари. α Центавра – подвійна зоря. Період обертання складає 70 земних років. Маси подвійних зірок. m1 + m2 = A3 : T2 m1 + m2 = А2 : А1 Матвіївський “ВСЕСВІІТ” ЗНВК
Спектрально-подвійні зірки Компоненти займають положення A1, і B1, й А3 і В3, тоді один з них рухається до спостерігача, а другий — від нього (мал. І, III). Зорі займають положення A2 і В2 чи А4 і В4 (мал. II, IV), то обидві вони рухаються під прямим кутом до променя зору Матвіївський “ВСЕСВІІТ” ЗНВК
Схожі презентації
Категорії