Технологія формування та розвитку критичного мислення учнів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Чи знаєте ви, який австалійський дощ? Піднімається вітер (потирати руки). Падають перші краплини дощу (клацати пальцями).
Почалася злива (плескати у долоні). Злива перетворилася на бурю (тупати). Ось буря стихає (повільно плескати у долоні). Стихає злива (повільно плескати долонями по стегнам).
Закінчується дощ, падають останні краплини (клацати пальцями). Шумить тільки вітер (потирати долоні) Австралійський дощ скінчився. Сонце! (Підняти руки вгору)
О, вечный дух античного театра Иных небес живые купола Нежнейшая царица Клеопатра На светлый пир придворных собрала Улыбкой лучезарной и манящей Она пленяет прелестью ланит. И поднимая кубок с влагою пьянящей Прекрасная царица говорит: О, мой супруг, о, Цезарь, златокрылый, Пьет за тебя любимая жена И в знак любви жемчужину роняет В златой сосуд пурпурного вина Вино вскипело розовою пеной И замер зал, дыханье затаив, Но Клеопатра весело глядела, До капли царский кубок осушив. Рим клокотал, и в нем веселье длилось И не было ни капельки на дне Жемчужина исчезла, растворилаcь Морскою каплей в молодом вине. Text CaCO3 + 2CH3COOH = (CH3COO)2Ca + CO2 ↑ + H2O
Схожі презентації
Категорії