X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Технологія формування та розвитку критичного мислення школярів. Ч1

Завантажити презентацію

Технологія формування та розвитку критичного мислення школярів. Ч1

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Технологія формування та розвитку критичного мислення (перша частина)

Слайд 2

учитись важко

Слайд 3

Мета. Розвивати розумові навички учнів, уміння приймати зважені рішення, працювати з інформацією, аналізувати різні сторони явищ.

Слайд 4

Конструктор уроку критичного мислення

Слайд 5

І.Розминка (замінює так звані організаційні моменти класичного уроку) “Психологічний тест” Стратегії

Слайд 6

Якщо є бажання працювати з вчителем Якщо все одно Якщо бажання немає

Слайд 7

“Знаходьте час для веселощів. Це – музика душі.” “Знаходьте час для роздумів. Це – джерело сили.” “Знаходьте час для гри. Це – шлях до молодості.” “Знаходьте час для навчання. Це – шлях до зірок.”

Слайд 8

фото

Слайд 9

ІІ.Обгрунтування навчання (розвиток мотивації до вивчення конкретної теми)  ”Метод прес” “Фантастична добавка” “Дивуй” “Відстрочена загадка”  Стратегії

Слайд 10

фото

Слайд 11

фото

Слайд 12

ІІІ.Актуалізація Девіз етапу: “Пробудіть, зацікавте, схвилюйте, спровокуйте учнів пригадати те, що вони знають.”

Слайд 13

“Знайди помилку” 4 “Обери зайвого” “Сам собі вчитель” “Слідство ведуть хіміки” Стратегії

Слайд 14

Слідство ведуть хіміки Справа №03 CuO, N2O, CaO, PbO, K2O, BaO, ZnO, Al2O3 Справа №04 =FeO + H2O = Al2O3 + 3H2O = CuO + H2O = Fe2O3 + 3H2O Fe(OH)2 2Al(OH)3 Cu(OH)2 2Fe(OH)3

Слайд 15

K2O, HCl, CaO, SO2, CO2, H2SO4, Fe2O3, HNO3, SO3 “Сам собі вчитель” NaOH

Слайд 16

Анкета хімічної сполуки Ім’я – CaO_________________________________ Прізвище – кальцій оксид____________________ Псевдоним – негашене вапно_________________ Сімейне походження – оксид металу_________ Батьки – Ca та O2_________________________ Діти – Ca(OH)2____________________________ Онуки – CaCO3, CaSO4, CaCl2________________ Професія – будівництво_____________________

Слайд 17

фото

Слайд 18

Техніка безпеки на уроках хімії

Слайд 19

Перед тим як приступити до виконання експерименту, уважно вивчи інструкцію

Слайд 20

Експерименти потрібно виконувати у відповідності до інструкції, використовуючи вказану кількість речовин Необхідно пам’ятати, що твердої речовини потрібно брати приблизно 1/3 чайної ложки, а рідини- 1- 2 мл.

Слайд 21

Пам’ятайте, що будь-яка речовина може бути небезпечною! Без вказівки вчителя не змішуйте невідомі вам речовини

Слайд 22

Після експерименту не виливайте в раковину залишки реактивів – вони повинні бути нейтралізовані та розбавлені Залишки речовин не висипайте і не виливайте назад в склянку з чистими речовинами

Слайд 23

Не вживайте їжу під час виконання хімічного експерименту, а після його завершення ретельно мийте руки Ніколи не куштуйте хімічні речовини на смак

Слайд 24

Правила нагрівання З метою безпеки пробірку заповнюють рідиною тільки на третину і закріплюють у пробіркотримачі. Тримайте пробірку виходом від себе, а також в бік, протилежний від будь-кого, хто знаходиться поблизу.

Слайд 25

Пам’ятайте, що нюхати будь-яку речовину потрібно дуже обережно. Не нахиляйтесь над посудиною с киплячою рідиною Визначати запах речовини потрібно злегка підганяючи долонею пари речовини в свій бік.

Слайд 26

Ніколи не добавляйте воду у кислоту

Слайд 27

Юні хіміки, пам’ятайте: кислоту добавляють у воду, а не навпаки

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка