Технологія формування та розвитку критичного мислення школярів. Ч1
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета. Розвивати розумові навички учнів, уміння приймати зважені рішення, працювати з інформацією, аналізувати різні сторони явищ.
І.Розминка (замінює так звані організаційні моменти класичного уроку) “Психологічний тест” Стратегії
“Знаходьте час для веселощів. Це – музика душі.” “Знаходьте час для роздумів. Це – джерело сили.” “Знаходьте час для гри. Це – шлях до молодості.” “Знаходьте час для навчання. Це – шлях до зірок.”
ІІ.Обгрунтування навчання (розвиток мотивації до вивчення конкретної теми) ”Метод прес” “Фантастична добавка” “Дивуй” “Відстрочена загадка” Стратегії
ІІІ.Актуалізація Девіз етапу: “Пробудіть, зацікавте, схвилюйте, спровокуйте учнів пригадати те, що вони знають.”
Слідство ведуть хіміки Справа №03 CuO, N2O, CaO, PbO, K2O, BaO, ZnO, Al2O3 Справа №04 =FeO + H2O = Al2O3 + 3H2O = CuO + H2O = Fe2O3 + 3H2O Fe(OH)2 2Al(OH)3 Cu(OH)2 2Fe(OH)3
Анкета хімічної сполуки Ім’я – CaO_________________________________ Прізвище – кальцій оксид____________________ Псевдоним – негашене вапно_________________ Сімейне походження – оксид металу_________ Батьки – Ca та O2_________________________ Діти – Ca(OH)2____________________________ Онуки – CaCO3, CaSO4, CaCl2________________ Професія – будівництво_____________________
Експерименти потрібно виконувати у відповідності до інструкції, використовуючи вказану кількість речовин Необхідно пам’ятати, що твердої речовини потрібно брати приблизно 1/3 чайної ложки, а рідини- 1- 2 мл.
Пам’ятайте, що будь-яка речовина може бути небезпечною! Без вказівки вчителя не змішуйте невідомі вам речовини
Після експерименту не виливайте в раковину залишки реактивів – вони повинні бути нейтралізовані та розбавлені Залишки речовин не висипайте і не виливайте назад в склянку з чистими речовинами
Не вживайте їжу під час виконання хімічного експерименту, а після його завершення ретельно мийте руки Ніколи не куштуйте хімічні речовини на смак
Правила нагрівання З метою безпеки пробірку заповнюють рідиною тільки на третину і закріплюють у пробіркотримачі. Тримайте пробірку виходом від себе, а також в бік, протилежний від будь-кого, хто знаходиться поблизу.
Пам’ятайте, що нюхати будь-яку речовину потрібно дуже обережно. Не нахиляйтесь над посудиною с киплячою рідиною Визначати запах речовини потрібно злегка підганяючи долонею пари речовини в свій бік.
Схожі презентації
Категорії