X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Сучасний урок історії – мультимедійний варіант

Завантажити презентацію

Сучасний урок історії – мультимедійний варіант

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Сучасний урок історії – мультимедійний варіант Виконала вчитель історії Гугля І.В.

Слайд 2

Типи уроків з використанням ППЗ Засвоєння нових знань; формування нових умінь, навиків; Застосування набутих умінь, навиків; Узагальнення, систематизація умінь, навиків ; перевірка, визначення рівня навчальних досягнень, корекція знань, умінь, навиків; комбінований .

Слайд 3

Використання ППЗ ефективне, якщо забезбечується: ефективність навчання вище, ніж при використанні традиційних засобів навчання ; неможливість реалізації певних засобів навчання у вигляді матеріальних об’єктів (контурна карта, атлас, історичний документ, документальний фільм, фотоматеріали); недостатня наочність і зрозумілість або зайва складність відповідних матеріалів.

Слайд 4

Форми навчальної діяльності з використанням ППЗ : 1. Фронтальна – пояснення навчального матеріалу, використовуючи ППЗ з метою наочності; 2. Індивідуально-фронтальна – одночасна робота учнів над виконанням навчальних завдань з метою закріплення засвоєного навчального матеріалу; 3. Індивідуальна – визначення рівня навчальних досягнень учнів і виконання навчальних завдань, направлених на закріплення знань, формування вмінь та навиків, компетентностей.

Слайд 5

Класифікація навчальних програм на основі дидактичного аналізу

Слайд 6

За характером: Неінтерактивні; Інтерактивні з «одноразовим» звя’зком (учень – комп’ютер); Інтерактивні з «багаторазовим» звя’зком (учень – комп’ютер - учень); Інтерактивні. За можливостями: Мультимедійні; Немультимедійні. За використанням : Для індивідуальної роботи; Для групової роботи; Для колективної роботи; Демонстраційні.

Слайд 7

За характером матеріалу, який використовується: На визначену тему; Комплексні; З використанням міжпредметних зв’язків. За характером змісту: Загальні; Конкретні; Історичні; Захоплюючі.

Слайд 8

Законодавчий процес в Україні Законодавча ініціатива Обговорення законопроекту в Комітетах ВРУ Розгляд законопроекту Верховною Радою на пленарному засіданні ( два-три читання) Прийняття закону Підписання закону Головою ВРУ і передача його Президенту України Розгляд і підписання закону Президентом України Оприлюднення закону Закон набирає чинності

Слайд 9

ІРК 5 клас Урок № 13. 1.В роки громадянської війни наш край називали: а) махновським, б) козацьким, в) революційним. 2. Створення великих промислових підприємств – це а) індустріалізація, б) колективізація, в) культурна революція. 3. Потужна гідроелектростанція збудована на р. Дніпро в 1927-32рр. називається - ___________________________________________ 4.Запоріьку область було утворено а) в 1939р. б) 1929р. в) 1941р. 5. В 1921році м. Олександрівськ було переіменовано в м. ______________________ 6.Перша світова війна відбулася в а) 1914-1918рр. б) 1941-1945рр. в) 1939-1945рр. 7. Друга світова війна відбулась в _____________ 8. Збройне захоплення чужої території - __________ 9. Запоріжжя було визволено від німецько-фашистських окупантів - _______________ 10. День визволення Поліг від німецько-фашистських окупантів - _________________ 11. День Перемоги святкують - ___________________ 12. На Запорізькій землі ворог встановлював так званий «новий порядок». Він означав -________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка