X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Підготовка до олімпіад

Завантажити презентацію

Підготовка до олімпіад

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

17.11.2011р. Методист МНМЦ Місюк А.В.

Слайд 2

Олімпіада з інформатики 8-11 клас Наказ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ від 11.11.2011 № 1.4/18-3600 “Про проведення IІІ етапу XXV Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики”  

Слайд 3

ІІ (районий / міський) етап олімпіади. Дата проведення - 4 грудня (згідно з наказом УОН №584 від 10.10.11 р.). Формат проведення - 4 години.

Слайд 4

Метою проведення учнівської олімпіади з інформатики є стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у поглибленому вивченні інформатики; виявлення та розвиток обдарованих учнів, сприяння розвитку алгоритмічного мислення у школярів, підвищення інтересу до програмування; формування команди для участі в Міжнародній олімпіаді з інформатики.

Слайд 5

Учасники олімпіади можуть вибирати мову програмування с заданого переліку: Pascal, C або C++.

Слайд 6

На час проведення турів олімпіади забезпечити неможливість взаємодії учасників олімпіади з використанням мережених технологій, в тому числі і бездротових. Користуватися власною літературою, друкованими або рукописними матеріалами, засобами комунікації (Інтернет, мобільні телефони і таке інше) заборонено.

Слайд 7

Завдання ІІ етапу. 8-9 класи - теоретичний тур (5 задач) 10-11 класи - практичний тур (3 задачі)

Слайд 8

Орієнтовна тематика завдань комбінаторика динамічне програмування геометрія на плоскості 1 задача - "проходна"

Слайд 9

Планується в цьому році організувати перевірку і прийом робіт на сервері або за допомогою QuickCheck.

Слайд 10

Роботи в 8-9 классах можно писать як на АМ, так й на мові програмування.

Слайд 11

Олімпіада з ІКТ 10-11 клас Наказ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ від 18.10.2011 № 1.4/18-3295 “Про проведення IV етапу I Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій “  

Слайд 12

ІІ (районий / міський) етап олімпіади. Дата проведення - 10 грудня (згідно з наказом УОН №584 від 10.10.11 р.). Формат проведення - 4 години. 1 тур - практичний (3 години) 2 тур - теоретичний, тестування (1 година)

Слайд 13

Метою проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій є стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у поглибленому вивченні інформатики; виявлення та розвиток обдарованих учнів, сприяння розвитку алгоритмічного мислення у школярів, підвищення інтересу до інформаційних технологій.

Слайд 14

Завдання олімпіади розраховані на виконання у середовищі MS Office 2003 Professional. Додаткове прикладне програмне забезпечення надається, якщо воно заплановано авторами завдання олімпіади. За бажанням учасника йому можуть бути надані такі програмні пакети: MS Office 2007 Professional, MS Office 2010 Professional, OpenOffice 3.3.

Слайд 15

Олімпіада проводиться у 2 тури. І тур: Комплексне, інтегроване завдання на використання офісних інформаційних технологій, що вивчається в курсі «Інформатика» (крім програмування на VBA). ІІ тур: Тестування із використанням тестів різних типів, яке охоплює всі напрямки курсу «Інформатика» (окрім програмування) та окремі задачі незв’язані тематично.

Слайд 16

Складність завдань ІІ етапу - академічний рівень

Слайд 17

Під час підготовки олімпіадного завдання слід звернути особливу увагу на: описання, обсяг та формат додаткових файлів; вимоги до формату, змісту та імен файлів-результатів; файли-зразки для вирішення задачі учасником; використання додаткових програмних засобів прикладного призначення (якщо вони надаються авторами завдання).  

Слайд 18

Запропоновані завдання повинні вирішуватися за допомогою засобів офісних додатків та передбачає у: текстовому процесорі: створення текстового документу із використанням засобів форматування, редагування та пошуку, вбудованих та зв’язаних об’єктів, стилів, посилань та розсилок, засобів рецензування; табличному процесорі: створення та опрацювання табличних даних із використанням засобів форматування, редагування, фільтрації, сортування та пошуку, вбудованих та зв’язаних об’єктів, стилів, вбудованих функцій та засобів аналізу даних, ділової графіки;

Слайд 19

Запропоновані завдання повинні вирішуватися за допомогою засобів офісних додатків та передбачає у: системах управління базами даних: проектування моделі бази даних та її реалізація з можливістю опрацювання даних на рівні таблиць, запитів, форм та звітів (форматування, редагування, пошук, фільтрація, сортування та обчислення за допомогою вбудованих функцій); програмі для створення презентацій: проектування моделі презентації та її реалізація із використанням засобів форматування та редагування, анімації, вбудованих та зв’язаних об’єктів, стилів, посилань, створення навігації по слайдах, використання елементів керування.

Слайд 20

Під час роботи над завданням учасник самостійно обирає послідовність виконання окремих його складових. Кожна задача оцінюється визначеною кількістю балів відповідно до критеріїв. Результатом роботи учасника є загальна сума балів за кожну виконану задачу

Слайд 21

Необхідно звернути особливу увагу на сурове дотримання вимог до формату, змісту та імен файлів-результатів. Учаснику забороняється вносити у зміст файлів-результатів будь-яку інформацію, яка ідентифікує учасника олімпіади. У разі порушення вимог до учасників застосовуються санкції як то відсотки штрафних балів або незарахування задачі взагалі

Слайд 22

Файл-розв’язок не повинен містити копії змісту файлів-зразків (наприклад учаснику надано файл-зразок у вигляді скріншоту сторінки текстового документа, і учасник здав на перевірку копію цього скриншоту у файлі-результаті). Необхідно звернути увагу на недопустимість використання у файлах-розв’язках абсолютних посилань.

Слайд 23

Завдання 2-го туру (теоретичного) включає невеликі за обсягом завдання та теоретичні питання. Завдання цього туру учасник виконує письмово. Зміст завдань формується авторами за принципом Державної підсумкової атестації з інформатики та складаються з тестів закритого типу та відкритого типу з короткою відповіддю, яка може містити виключно число, слово або послідовність символів.

Слайд 24

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка