Організація самостійної роботи учнів на уроках в початкових класах
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Нові умови життя потребують нового мислення, нової культури діяльності, а звідси – якісно іншого рівня освіченості, здатності до постійного оновлення знань, тобто "здатності до навчання упродовж усього життя. Розширення кругозору, пошук нових знань, розвиток умінь самостійного здобуття інформації стали нагальною потребою сучасності.
Одним з основних завдань, які стоять перед початковою школою, є завдання навчити молодших школярів самостійно оволодівати знаннями
Самостійною на уроці вважається така робота, яку учні виконують без участі вчителя, а лише за його завданням у спеціально визначений час
Самостійність учнів у навчанні є найважливішою передумовою свідомого і міцного оволодіння знаннями. Самостійна робота на уроці – це органічна частина навчального процесу
Види самостійних робіт 1. Самостійні роботи за дидактичною метою. Вони можуть бути направлені на: підготовку учнів до сприйняття нового матеріалу; засвоєння учнями нових знань; закріплення, розширення і вдосконалення засвоєних знань; вироблення, закріплення і вдосконалення умінь і навиків.
2. Самостійні роботи розрізняються за матеріалом, над яким працюють учні: робота з навчальною книгою; текстом книги; ілюстраціями; картами.
3. Самостійні роботи розрізняються за характером діяльності, якої вони вимагають від учня. З цієї точки зору вчителі початкових класів використовують такі види робіт : за зразком
4. За способом організації застосоуються наступні види самостійної роботи : загальнокласна (фронтальна), коли всі учні класу виконують одну і ту ж роботу;
Завдання самостійної роботи Види самостійної роботи Якість знань учнів з предмету Рівні самостійності учнів Шляхи формування самостійності Вимоги до самостійної діяльності учнів Диферен ційований підхід
Отже, самостійна робота – це показова риса будь – якого уроку вчителя початкових класів, яка відображає його майстерність , практичні вміння та навички учнів, загальнодержавні норми освітнього простору навчального закладу сучасності.
Схожі презентації
Категорії