ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ДО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного навчального закладу Підготувала: завідувач ДНЗ №8 м.Ковеля Леус І.М.
Адаптація (з лат. «пристосування») – складний процес пристосування організму до оточення, що проходить на різних рівнях: фізіологічному соціальному, психологічному.
Адаптація дітей до умов ДНЗ Робота перед адаптаційним періодом Робота у період адаптації 1-й етап Підготовчий 2-й етап Діагностичний (психолого-педагогічного супроводу) 3-й етап Аналіз та висновки
Робота ДНЗ у передадаптаційний період Робота з батьками Первинний запис та бесіда з завідувачем ДНЗ Батьківські збори, День відкритих дверей Медико-психолого-педагогічна служба ДНЗ: Проведення семінару «Адаптація дітей до умов ДНЗ» Узгодженість дій батьків і педагогів Вивчення психолого-педагогіч-ної, методичної, науково-популярної л-ри з проблеми адаптації дітей Створення предметно-розвивального середовища, у якому дитина почувала б себе комфортно і захищено Ознайомлення з медичною документацією Аналіз анкетування батьків Прогноз протікання адаптації, виявлення «групи ризику» знайомство з умовами перебування у ДНЗ, характеристикою вікових можливостей, показниками розвитку дітей раннього віку; знайомство з особливостями адаптаційного періоду та факторами, від яких залежить його протікання; анкетування; презентація приміщень ДНЗ; рекомендації, консультації, поради; укомплектування груп; розробка послідовного прийому дітей в групу; розробка «гнучкого» режиму для кожної дитини тощо
Робота ДНЗ у період адаптації Етап психолого-педагогічного супроводу (вересень-жовтень) Етап аналізу та висновків (листопад-грудень) Поетапний прийом дітей до групи Спостереження за поведінкою дитини Організація релаксаційних хвилинок Консультації для батьків Діагностика фізичного та нервово-психічного розвитку дітей Виявлення рівня розвитку дітей та їх комунікативної діяльності Виявлення типу темпераменту кожної дитини Обробка результатів Виявлення дітей з важким ступенем адаптації Індивідуальна робота з дітьми Рекомендації батькам та педагогам з проведення корекційно-розвивальних занять з дітьми
Робота ДНЗ у період адаптації Етап психолого-педагогічного супроводу (вересень-жовтень) Етап аналізу та висновків (листопад-грудень) Поетапний прийом дітей до групи Спостереження за поведінкою дитини Організація релаксаційних хвилинок Консультації для батьків Діагностика фізичного та нервово-психічного розвитку дітей Виявлення рівня розвитку дітей та їх комунікативної діяльності Виявлення типу темпераменту кожної дитини Обробка результатів Виявлення дітей з важким ступенем адаптації Індивідуальна робота з дітьми Рекомендації батькам та педагогам з проведення корекційно-розвивальних занять з дітьми
Схожі презентації
Категорії