Організація роботи педколективу над реалізацією пріоритетного методичного напрямку в 2014-2015 н.р.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Нетрадиційне засідання ШПМ ПЕДАГОГІЧНА КУХНЯ "Організація роботи педколективу над реалізацією пріоритетного методичного напрямку в 2014-2015 н.р.»
Девіз сьогоднішнього засідання Зібратися разом – це початок, залишатися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх Генрі Форд
Пріоритетний напрямок роботи педагогічного колективу на 2014-2015 н.р. «Інтеграція навчального процесу як чинник розвитку пізнавальної, творчої, розумової активності викладача і студента»
Інтеграція (від лат. іnteger – повний, цілий) – це об’єднання в ціле раніше ізольованих частин
Фізіологічне та психологічне підґрунтя інтеграції Людина не сприймає світ у вигляді окремих предметів. Вона бачить цілісну картину.
Сучасний світ пропонує студенту надвеликий обсяг інформації Але інтеграція в освіті дозволяє засвоювати знання комплексно, уникаючи фрагментарності та мозаїчності
Види міжпредметної інтеграції ВИДИ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ Міжпредметні зв’язки Інтегрований урок Бінарне заняття
Міжпредметні зв’язки Передбачають включення в заняття завдань і питань з інших предметів. Ці завдання мають додаткове значення. Це окремі короткочасні елементи уроку, що сприяють більш глибокому сприйняттю й осмисленню понять, що вивчаються.
Інтегроване заняття Поєднує в собі блок знань з предметів, що інтегруються навколо однієї теми
Бінарне заняття Матеріал теми уроку подається блоками різних предметів у тісній співпраці викладачів-предметників, кожний з яких проводить етап заняття стосовно того предмету, який викладає
Типи і форми інтегрованих занять Заняття засвоєння нових знань лекції бесіди конференції семінари Охоплюється великий теоретичний матеріал суміжних предметів
Заняття застосування знань на практиці рольові та ділові ігри практикуми захист проектів подорож заняття - творчий пошуку Мобілізуючи теоретичні знання, студенти включаються в експериментальну, дослідницьку, пошукову діяльність. Таким чином формуються наукові погляди, цілісний світогляд.
Заняття систематизації та узагальнення знань, закріплення умінь оглядова конференція заняття - диспут заняття - гра (КВК, щасливий випадок, поле чудес, конкурс, вікторина) театралізоване заняття (урок-суд) заключна конференція Повторювально-узагальнююче заняття сприяє найбільшій інтеграції та реалізації міжпредметних зв'язків.
Заняття контролю та перевірки знань і умінь заняття-залік захист творчих робіт, проектів вікторина конкурси творчий звіт На таких заняттях здійснюється ґрунтовний контроль знань, вмінь, навичок
Етапи розробки і підготовки інтегрованих занять Третій этап слід звернути особливу увагу на організацію інтегрованого уроку:, щоб не витрачати час на його пошуки або розвішування під час уроку; продумати форми організації практичної роботи учнів і розставити відповідно столи; Все це необхідно для більш раціонального використання часу, відведеного на урок.
Творча група об’єднує викладачів, які цікавляться якоюсь фаховою професійною методичною проблемою та бажають вивчити її глибше
Завдання творчої групи: вивчення відповідної науково- методичної проблеми з метою підвищення професійної компетентності викладачів
Схожі презентації
Категорії