X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
На допомогу начальникам літніх шкільних оздоровчих таборів

Завантажити презентацію

На допомогу начальникам літніх шкільних оздоровчих таборів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

На допомогу начальникам літніх шкільних оздоровчих таборів

Слайд 2

ВСТУП Багато з Вас, в цьому році, вперше стануть начальниками, старшими вожатими, вихователями, вожатими в літньому таборі відпочинку для школярів. Ми пропонуємо Вам деякий досвід роботи, підказки, міркування, поради, які допоможуть створити добрий мікроклімат, зробити життя дітей яскравим. Літо – це канікули, нові знайомства, пригоди, нові враження. Яким хочуть бачити свій відпочинок хлопці та дівчата. Вони міркують, будують плани, а наша задача допомогти їм в цьому. Допоможіть їм стати дорослішими, навчіть їх цінувати працю і відпочинок, приносити людям добро і радість любити природу. Табірна зміна для дитини – це справи в яких діти беруть участь в різних ролях – організатора, учасника, глядача. Вони сприймають зміну емоційно – подобається чи ні подобається йому справа, в якій вони приймають участь. Основними завданнями дитячого оздоровчого табору Є: Пропаганда здорового способу життя, формування культури здоров’я; Забезпечення належних умов для повноцінного оздоровлення та відпочинку дітей, розвитку їх творчих здібностей шляхом проведення занять фізичною культурою, туризмом, правоохоронною та краєзнавчою роботою, суспільно-корисною працею, а також на основі добровільного вибору видів діяльності за інтересами. Велике значення для змістовного і цікавого відпочинку дітей в оздоровчому таборі має заздалегідь продумана, добре спланована виховна робота.

Слайд 3

Плануючи виховну роботу в оздоровчому таборі, необхідно врахувати основні напрями виховання дітей та підлітків: Створення здорового середовища, виховання у дітей здорового способу життя; Формування гуманістичних, духовно-моральних якостей особистості на засадах загальнолюдських та національних цінностей; Розвиток дитячої творчості; Формування трудових умінь, навичок само обслуговуючої праці; Виховання бережливого ставлення до природи, навколишнього середовища; Фізичне виховання, спортивно оздоровча діяльність; Формування лідерських якостей, розвиток дитячого самоврядування; Отримання практичних навичок з основ безпеки життєдіяльності.

Слайд 4

Орієнтовний план роботи табору на основі тематичного планування. 1. День знайомства, народження колективу. 2. День квітів. 3. День сміху. 4. День довкілля. 5. День дощу. 6. День дівчаток. 7. День здоров’я. 8. День рекордів Гіннеса. 9. День хлопчиків. 10. День правових знань. 11. День спорту. 12. День рухливих ігор.

Слайд 5

План-сітка діяльності табору з денним перебуванням для дітей молодшого шкільного віку 03.06 Реєстрація дітей. Конкурс малюнка на асфальті «Все найкраще - дітям» 10.06 Екскурсія на пам’ятник. Конкурс малюнків. 17.06 День довкілля. Екскурсія. 04.06 Підготовка до відкриття табору 11.06 Футбольні змагання 18.06 День бантиків та веснянок. 05.06 Відкриття табору, урочиста лінійка. 12.06 Культпохід в музей. 19.06 Вкраїні ігор та розваг. 06.06 Подорож у майстерню «Умілі руки» 13.06 Підготовка до спортивних змагань 20.06 День казки 07.06 Віконечко в природу. Екскурсія. 14.06 Спортивні змагання «Джунглі личуть» 21.06 Закриття табірної зміни.

Слайд 6

Інформаційний блок 03.06 Виготовлення емблеми. 2. Вивчення табірних пісень 10.06 1. Екскурсія на пам’ятник. 2. Парад віночків. 17.06 1. Конкурс букетів. 2. Екскурсія. 04.06 1. Конкурс «Алло, ми шукаємо таланти» 2. Конкурс малюнків 11.06 1. Екологічна вікторина «Все про лікарські трави». 2. Міні-футбол. 18.06 1. Конкурс бантиків та веснянок. 2. Міс Веселка - 2010 05.06 1. Урочиста лінійка. 2. Концерт. 3. Конкурсна програма. 12.06 1. Культпохід в музей. 2. Вікторина. 19.06 1. Рухливі ігри. 2. Конкурс ерудитів. 06.06 1. Перегляд мультфільмів. 2. Спортивні ігри 13.06 1. Підготовка до спортивних змагань. 2. Веселі старти 20.06 1. Казковий вернісаж. 2. Перегляд мультфільмів. 07.06 1. Творчий конкурс. 2. Змагання з легкої атлетики. 14.06 1. Екскурсія. 2. Спортивні змагання. 21.06 1. Урочиста лінійка. 2. Концерт. 3. Конкурсна програма.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка