модель вчителя
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Ян Амос Коменський - творець дидактичної системи, що поклала початок розвитку наочно-інформаційного навчання
Адольф Диствег першим запропонував розвивати у навчально-виховному процесі внутрішню, зовнішню та громадянську культуру
Костянтин Ушинський – засновник наукової педагогіки Росії. Основою його педагогічної системи були вимоги демократизації народної освіти й ідеї народного виховання.
Януш Корчак (справжнє ім'я – Генріх Гольдшмідт) – лікар, педагог, письменник. Головна ідея його спадщини: педагог повинен любити дітей.
Василь Сухомлинський стверджував: “…щоб стати справжнім вихователем дітей, треба віддати їм своє серце…”. Він, ставши вчителем, присвятив дітям усе своє життя. Продовжуючи на українській землі педагогічні традиції Коменського, Ушинського, Корчака, всупереч законам авторитарної дійсності, Сухомлинський творив свою гуманістичну систему виховання – свою ніжну “ педагогіку серця ”.
Вчитель школи Високий професіоналізм Самовдоскона- лення Високий ступінь розвитку Загальнокультурна компетентність Прагнення до інноваційної діяльності Здатність передбачати результати Аналіз власної педагогічної діяльності Здатність до співпраці
Схожі презентації
Категорії