Модель освітнього округу. Опорна школа як ресурсний центр розвитку обдарованої дитини.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Опорна школа як ресурсний центр – це: Можливість ефективного використання та розвитку сильних сторін окремих установ; Побудова відкритих освітніх установ. Реальний шлях створення рівних можливостей для отримання якісної освіти;
Механізм формування освітнього округу Сформувати мотиви і потреби для створення округу у всіх керівників загальноосвітніх закладів, позашкільних закладів та вечірньої змінної школи. Створити модель освітнього округу, на підставі концептуальних засад рівного доступу до ліцейної освіти впродовж всього життя. Моделювати педагогічну систему “ освітній округ ”, враховуючи певні умови (організаційні, науково-методичні, кадрові, фінансові, нормативні). Надання різних освітніх послуг (реалізація різних типів та видів освітніх програм). Проведення моніторингу реалізації проекту “ освітній округ ”.
Забезпечення єдиного підходу з питань державної політики в галузі освіти, державних стандартів різних рівнів освіти; Забезпечення єдиного освітнього простору у межах округу; раціональному використанню творчого потенціалу педагогічних працівників – суб'єктів округу; Створення належних умов для навчання обдарованих учнів; Забезпечення реалізації допрофільної підготовки та профільного навчання; Впровадження в навчально-виховний процес сучасних навчальних та виховних технологій; Координація навчально-виховного процесу в усіх суб'єктах округу; Раціональне використання навчально-методичної літератури, матеріально-технічної бази суб'єктів округу, її зміцнення та модернізація.
Структура Волноваського міського округу Опорний заклад округу Волноваський ліцей 6 ЗОШ I-III ступенів Бугаський НВК ВНЗ 6 дошкільних закладів ДДЮТ СЮТ Вечірня змінна школа
Ліцей як ресурсний центр освітнього середовища Місія Волноваського ліцею – розвиток особистості, здатної до самореалізації й саморозвитку, та орієнтованої на досягнення успіху в різноманітних галузях діяльності. Розвиток творчих здібностей ліцеїстів можливий через: Створення соціально-педагогічної служби, яка буде займатися: Розвиток обдарованості в процесі науково-дослідницької діяльності. Створення шкільного наукового товариства. Комп'ютерізацію навчання. Створення умов для самостійної діяльності педагогічного колективу. Моніторингову діяльність. Вдосконалення моделі ліцейного самоврядування. Створення системи допрофільного навчання в межах освітнього округу. Створення системи відстеження та розвитку творчих здібностей.
Схожі презентації
Категорії