X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Інтенсифікація навчання математики шляхом використання елементів квантового навчання та семіотичного підходу

Завантажити презентацію

Інтенсифікація навчання математики шляхом використання елементів квантового навчання та семіотичного підходу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

УЖЕ ПЯТНИЦА?

Слайд 2

Макаєва Руслана Петрівна Інтенсифікація навчання математики шляхом використання елементів квантового навчання та семіотичного підходу

Слайд 3

Нова парадигма освіти: основою освітнього процесу стає не “ЗНАЮ”, а “ХОЧУ” ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ОСВІТИ

Слайд 4

ЛОГІКА ЕТИКА РИТОРИКА

Слайд 5

Проблема: зниження рівня пізнавальної активності учнів, небажанням працювати самостійно та й просто вчитися Причини: одноманітність уроків, відсутність можливості повсякденного пошуку нової, цікавої інформації… Шляхи подолання: інтенсифікувати саме процес навчання За допомогою чого? технологій спрямованих на формування вміння вчитися

Слайд 6

ЯН КАМЕНСЬКИЙ Гарна школа та, де дитині цікаво. Велика дидактика

Слайд 7

Навіщо я це роблю? Навіщо мені це пропонують? Навіщо мені цього прагнути?

Слайд 8

Вторгненню армій можна протистояти, але вторгненню ідей протистояти неможливо. Віктор Гюго

Слайд 9

Боббі ДеПортер, Майкл Хенакі КВАНТОВЕ НАВЧАННЯ. Розбудіть сплячого генія!

Слайд 10

ФІЛОСОФСЬКА ІДЕЯ Для того, щоб навчання було ефективним, необхідно, щоб воно приносило радість!

Слайд 11

Квантове навчання – симбіоз методик і підходів, які демонструють свою ефективність в школі для дітей різного віку і складу сугестологія; прискорене навчання; нейролінгвістичне програмування; теорія правої і лівої півкуль; теорія триєдиного мозку; підхід модальної преференції; теорія множинності інтелектів; холістичне навчання; експериментальне навчання; метафоричне навчання; моделювання; ігровий підхід.

Слайд 12

СУГЕСТОЛОГІЯ - наука про звільнення прихованих можливостей людини засвоєння дуже великої кількості інформаційних одиниць; формування здібностей учнів: вміння активно використовувати інформаційний «запас» у професійному спілкуванні; вміння гнучко варіювати своє спілкування; вміння переносити засвоєні інформаційні одиниці в інші ситуації; створення надзвичайно потужної мотивації навчання; зняття психологічних бар'єрів (сорому, страху, скутості).

Слайд 13

ПРИСКОРЕНЕ НАВЧАННЯ – надання учневі можливості навчатися з величезною швидкістю при незначних свідомих зусиллях і з великим задоволенням Розваги Ігри Малювання Позитивне мислення Фізичне та емоційне здоров’я

Слайд 14

ТЕОРІЯ ТРИЄДИНОГО МОЗКУ та ТЕОРІЯ ЛІВОЇ І ПРАВОЇ ПІВКУЛЬ Навчання протягом 45 хвилин – малоефективне Стадія осяяння або прориву у районі полудня Краще запам’ятовування інформації – початок і кінець заняття Ідеал – 30+30+30 Ліва півкуля – Права півкуля -

Слайд 15

ПІДХІД МОДАЛЬНОЇ ПРЕФЕРЕНЦІЇ МОДАЛЬНОСТІ: Зорова Слухова Кінестетична ТЕОРІЯ МНОЖИННОСТІ ІНТЕЛЕКТІВ ПРОЯВИ ДОМІНАНТНОСТІ МИСЛЕННЯ: Конкретне і абстрактне сприйняття Послідовне і випадкове упорядкування

Слайд 16

МОДЕЛЮВАННЯ Досягти результатів Обираємо зразок для моделювання

Слайд 17

СЕМІОТИКА наука про загальні властивості знаків та знакових систем, що використовуються для передачі інформації

Слайд 18

ТИПИ ЗНАКОВИХ СИСТЕМ знакова система таксон формалізовані системи другого порядку символ із змінним значенням формалізовані системи першого порядку символ з постійним значенням системи-записи графема мовні системи слово образні системи образ (імідж) природні знакові системи природний знак

Слайд 19

СТВОРЕННЯ КОМФОРТНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ НАВЧАННЯ Формування мотивації Створення переможного настрою Створення середовища навчання Музичний супровід КВАНТОВЕ НАВЧАННЯ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ВМІННЮ ОТРИМУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ Персональний стиль навчання Методи ведення записів (записи:ФС, карта пам’яті) Методи мислення (результативне мислення, зміна парадигм, мозковий штурм)

Слайд 20

ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ 10 % тих, у кого мотивація позитивна, є прагнення до чогось РОЛЬ “САМИХ СЕБЕ В МАЙБУТНЬОМУ”

Слайд 21

СТВОРЕННЯ ПЕРЕМОЖНОГО НАСТРОЮ За день негативу у 6 разів більше, ніж позитиву ПОВІДОМЛЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ХАРАКТЕРУ

Слайд 22

Я знаю, що ця робота мені під силу. У мене неабиякі здібності. Я здатний цьому навчитися. Усе навколо мене сприяє досягненню моєї мети. Чим більше я вправляюся, тем краще в мене виходить. Я вчуся чомусь на кожній своїй помилці. Мої цілі варті витрачених зусиль. З кожним днем мої справи йдуть усе краще. Зараз я на вірному шляху. Як усе це чудово! Мій мозок працює на вищій передачі. Я дійсно пишаюся собою.

Слайд 23

ПЕРСОНАЛЬНИЙ СТИЛЬ НАВЧАННЯ Учні з конкретним послідовним мисленням: потрібно дати їм можливість «помацати все руками», організувати розв'язання завдань у вигляді чіткого покрокового процесу, давати їм конкретні вказівки. Учні з конкретним випадковим мисленням: надати можливість використовувати своє дивергентне мислення (експеримент, альтернативні шляхи). Учні з абстрактним випадковим мисленням: сприймають інформацію й представляють її у вигляді образів, тому при роботі з ними потрібно використовувати велику кількість наочної інформації й рухатися від всеосяжних понять до більш дрібних деталей. Учні з абстрактним послідовним мислення: потрібно розв’язувати проблеми, переводячи їх на теоретичний рівень, де їм легше буде з ними впоратися.

Слайд 24

Доведемо, щовсі бічні ребра правильної піраміди рівні, а бічні грані є рівними рівнобедреними трикутниками. Доведення. Розглянемо правильну пірамідуРА1А2...Ап.Спочатку доведемо, що всі бічні ребра цієї піраміди рівні. Будь-яке бічне ребро є гіпотенузою прямокутного трикутника, одним катетом якого є висотаРОпіраміди, а іншим — радіус описаного навколо основи кола (наприклад, бічне реброРА1— гіпотенуза ∆ОРА1у якомуOP=h, OA1=R).За теоремою Піфагора будь-яке бічне ребро рівне,томуРА1=РА2= ... = РАп. Ми довели, що бічні ребра правильної пірамідиРА1А2...Апрівні, тому бічні грані — рівнобедрені трикутники. Основи цих трикутників також рівні, тому щоA1A2...An— правильний многокутник. Отже, бічні грані рівні за третьою ознакою рівності трикутників, що й треба було довести. Цікаво… Теорема Піфагора: в прямокутному трикутнику квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів. А далі що? Третя ознака:за трьома сторонами

Слайд 25

Слайд 26

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка