X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Формування творчої особистості

Завантажити презентацію

Формування творчої особистості

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація досвіду роботи Вихователя-методиста ДНЗ №300 Чумаченко Н.І.

Слайд 2

“Розвиток у дітей зображувальних вмінь та навичок різними техніками малювання.”

Слайд 3

Програмні завдання образотворчої діяльності Формувати у дітей естетичне ставлення до навколишнього світу, вміння розуміти та створювати художні образи. Активізувати асоціативно-образне мислення. Розвивати сенсорне сприйняття кольору. Розкривати внутрішні резерви дитини у творчості, вміння досліджувати та експериментувати з різноманітними матеріалами ,нетрадиційними образотворчими техніками . Розвивати творчі здібності та виховувати художній смак у дітей. Забезпечити різнобічний розвиток особистості шляхом виявлення задатків, здібностей та обдарованості у дошкільників.

Слайд 4

Шляхи вирішення Підвищення власної культури, самоосвіти відвідування музеїв,виставок,театрів ознайомлення з літературою відвідування навчально-методичних заходів навчання на курсах підвищення кваліфікації Організаціяроботи з дітьми заняття з образотворчої діяльності бесіди, спостереження ознайомлення з творамимистецтва екскурсії до театрів та виставок самостійна художня діяльність Взаємодія з іншими педагогами проведеннясвят, розваг, тематичних занять проведення колективних переглядів проведення консультацій, лекцій участь у конкурсах Співпраця з батьками проведення групових батьківських зборів, консуль- тацій, анкетування проведення конкурсів, свят, розваг організація виставок дитячих робіт відвідування музеїв,виставок …

Слайд 5

Методи та прийоми наочні cловесні ігрові практичні розгляд творів мистецтва; розгляд елементів зображення,кольорової гами; показ прийомів зображення бесіди; пояснення прийомів зображення; обговорення композицій, колористичного вирішення; використання художнього слова, музичних творів; аналіз робіт сюрпризні моменти; створення ігрових ситуацій; сюжетні заняття; дидактичні ігри оволодіння практичними навичками, умінням створення зображення нетрадиційним способом та нетрадиційними матеріалами

Слайд 6

Організаційні принципи, які використовую у роботі

Слайд 7

Організація розвивального середовища Облаштування робочого місця . Наявність допоміжних матеріалів . Ігрові художньо-дидактичні вправи . Облаштування студії . Заняття (різні види) . Інтеграція видів образотворчості Оцінювання робіт . Відвідування художніх виставок та музеїв . Організація спільних художніх виставок дітей та батьків Формувати позитивну самооцінку . Навчити дитину передавати свої думки, враження через художній образ . Виявляти елементи твор чості . Щоденні спостереження у природі . Дослідження природних матеріалів . Експерименти з природним матеріалом .

Слайд 8

Програми навчання дітей образотворчій діяльності “Впевнений старт”-програма розвитку дітей ст. дошкільного віку. “Українське дошкілля”-програма виховання дітей у дит. садку . “Краса.Радість.Творчість.”-програма естетичного виховання дітей. “Природа і художник”-художньо екологічна програма з образо- творчого мистецтва

Слайд 9

«Я роблю так»

Слайд 10

Створення атмосфери зацікавленності ,невимушенності,емоційно-творчого переживання. Активізація асоціативно-образного мислення. Розвиток сенсорного сприйняття кольору. Розвиток колірного сприйняття. Розкриття внутрішніх резервів дитини у колористичній творчості. Виховання художнього смаку у дошкільників. Завдання,умови,засоби « ”Барви надхнення”

Слайд 11

Методичні рекомендації щодо організації роботи гуртка з образотворчої діяльності. Роботу гуртка доречно розпочинати з 2-ї молодшої групи. Заняття рекомендується проводити чотири рази на місяць. Тривалість занять повинна відповідати вікові дітей. Ефективно залучати до роботи 10-12 дітей. Найдоцільніше проводити гурткову роботу в другій половині дня. Для розкриття потенційних можливостей дитини необхідно ство- рити відповідну матеріальну базу. Ознайомлювати дітей з різноманітними техніками відповідно до вікових можливостей та інтересів. Важливо не обмежувати дітей у виборі кольору, матеріалу. Демонструвати всі можливі варіанти у доступній для дітей формі.

Слайд 12

. Не перевантажувати і не стомлювати дітей. Літературні та музичні твори допоможуть створити творчу атмосферу. Варто розглядати роботи разом з дітьми та давати позитивну оцінку. Не можна порівнювати роботи дітей. Важливо надавати дітям можливість проявляти самостійність- досліджувати, експериментувати. Варто враховувати набутий дітьми досвід. Доцільно організовувати виставки робіт.

Слайд 13

План гуртка Тема 1: Малюємо пальчиком осінь. Тема 2: Квіточка-семицвіточка (малювання пальчиками) Тема 3: Осіннє дерево (малювання долонькою) Тема 4: Осінній пейзаж (малювання дерев технікою видування) Тема 5: Закружляла осінь золота (картопляні штампики) Тема 6: Чарівні пригоди осінніх листочків (монотипія) Тема 7: Холодно взимку маленькій ялинці (зубна щітка) Тема 8: Святкова ялинка (аплікація з елементами малювання) Тема 9: «На землі сніжок лежить, зайчик на сніжку сидить» (паралон) Тема 10: Кумедний сніговичок (паралон) Тема 11: Зіркове небо (штамп) Тема 12: «Пада, Падає сніжок, став засніжений лісок» (зубна щітка, ватні палички) Тема 13: Підводний світ (малювання по-мокрому) Тема 14: Клякса-малякса (кляксографія) Тема 15: Вербова гілочка (пальчиком) Тема 16: Веселі пригоди весняних краплинок (малювання долонькою, пальчиком) Тема 17: Диво-метелики (плямографія) Тема 18: Дерева на весні (зібганий папір)

Слайд 14

Нетрадиційні техніки малювання, які я використовую Малювання пальчиком; Малювання кулачком; Малювання свічкою; Малювання квачиком; Малювання на вологому папері; Сірником; Крейдою; Долонькою; Овочами; Мотузкою; Пір’ям; Ниткографія; Видмухування; Набризги, кляксографія; Штампування; Монотипія; Малювання зібганим папером; Малювання зубною щіткою; Набивання; Акватипія.

Слайд 15

Прогнозовані результати Діти навчаються розміщувати малюнок на площині, набувають первинних навичок пошукової діяльності. Відбуваються певні позитивні зміни в художньо творчому розвитку, діти стають більш самостійні, впевнені, активні. Починають через колір розуміти виразні засоби зображення : яскравий, радісний, сумний. Вчаться помічати красу навколишнього світу, використовують для зображення різноманітні засоби й матеріали. Здобувають унікальний досвід творчої самореалізації, малюки досліджують, фантазують, почувають себе творцями.

Слайд 16

Оригінальні техніки малювання малювання зубною щіткою набивання пензликом від клею монотипія кляксографія

Слайд 17

видмухування набивання Малювання зубною щіткою

Слайд 18

Пензликом, долоньками, пальчиками Малювання на вологому папері Малювання свічкою Малювання на яєчній шкарлупі

Слайд 19

Малювання губкою монотипія

Слайд 20

Ознаки художньо обдарованої дитини Дитина виявляє стійкий інтерес до творів живопису,гра- фіки, малюнку, скульптур. У деталях запам‘ятовує побачене (колір,форма,вигляд). Тривалий час займається малюванням, ліпленням, маке-туванням та відчуває задоволення від цього. Виявляє вправність і вмілість у роботі із зображувальним матеріалом, обладнанням, приладдям . Добре орієнтується на площині аркуша. Використовує засоби художньої виразності (колір, форма, композиція,динаміка та інше). Експериментує з матеріалами, створює зображення не- традиційним способом, нетрадиційними матеріалами. Авторські роботи позначені свідомою композицією ,ко- лористичним рішенням, оригінальністю,винахідливістю.

Слайд 21

Дякую за увагу

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка