X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
До 290-річчя з Дня народження Г.С.Сковороди. Стаття. Педагогічні ідеї Г.Сковороди

Завантажити презентацію

До 290-річчя з Дня народження Г.С.Сковороди. Стаття. Педагогічні ідеї Г.Сковороди

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Педагогічні погляди Сковороди втілюють основні напрями прогресивної педагогіки: демократизм, гуманізм, високу моральність, любов до Батьківщини і народу

Слайд 3

Ідеями й засобами української народної педагогіки пройняті педагогічна діяльність та літературно-педагогічна й епістолярна творчість Г. Сковороди

Слайд 4

Феномен українства й українотворення –фундамент народної педагогіки

Слайд 5

"Коли не любити всією душею корисних наук, то всякий труд буде марним". Г.Сковорода

Слайд 6

Слайд 7

Г. Сковорода в центрі педагогічної системи поставив працю. Він обстоює ідею, що щастя людини полягає у праці, відповідній до її природних нахилів. Ідея “сродної праці”

Слайд 8

“ Виховання й убогим потрібне" Г.Сковорода

Слайд 9

Природа як могутній виховний фактор «Не піду до міста багатого. Я буду на полях жити» Г. Сковорода

Слайд 10

Г. Сковорода правдиво висвітлив суть релігійного виховання за народними традиціями. Ідею Бога він подав з позиції народної педагогіки як символ єдності українського народу, української нації, України, вселюдської взаємопошани й вершину життєвої досконалості

Слайд 11

Г. Сковорода обстоював думку про те, що за своєю природою людина не зіпсована, добра, що «справді людське серце і розум аж ніяк не можуть бажати зла людям».

Слайд 12

Індивідуальна робота з учнями. Поряд з лекціями у навчанні Г.Сковорода високо цінував доповіді, бесіди, розмови з учнями. Особливого значення надавав самостійним практичним заняттям учнів у навчанні.

Слайд 13

Сковороду спокушали високими світськими посадами, все з тим же наміром - ізолювати його від людей. Харківський губернатор пропонував: "Чесний чоловіче! Чому ти не візьмеш собі якогось певного стану?" У відповідь - сковородинське: "Шановний пане! Світ подібний до театру. Щоб грати в театрі з успіхом і похвалою, беруть ролі за здібностями. У театрі актора хвалять не за знатність діючої особи, а за те, як він вдало грає її. Я довго міркував про це і після великого випробування себе побачив, що не можу представляти в театрі світу жодної особи вдало, крім низької, простої, безтурботної, самітної. Я обрав собі цю роль - і задоволений". Дбаючи про естетичний розвиток учнів, Г.Сковорода навчав їх гри на органі, флейті та сопілці, організовував на лоні природи заняття хору

Слайд 14

Він Жив так, як навчав, а навчав так, як жив, дотримуючись мудрих заповідей української народної педагогіки.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка