Формування здорового способу життя
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Формування здорового способу життя КУ “Пологівський НВК” в загальноосвітньому навчальному закладі
Знають всі: здоров'я не купують За ним пильно всі слідкують З ранніх літ краще почати Ні хвилини не втрачати Складові здорового способу життя Якість життя Якість: Харчування; Відпочинку; Праці; Навчання . Рівень життя Стиль життя Напов-неність життя Емоційний рівень; Умови проживання. Стиль одягу; Стиль спілкування. Повнота соціального, психічного, духовного життя.
Формування санітарно-гігієнічних навичок; Профілактика травматизму; Профілактика девіантної поведінки Розвиток життєвих навичок Фізична підготовка; Ранкова гімнастика Танці; Оздоровча фізкультура; Рухливі ігри; Пальчикова гімнастика; Гімнастика для очей; Система здоров’язбережних технологій Технологія навчання здоров’я Оздоровчі технології Профілактичні щеплення; Забезпечення рухової активності; Гаряче харчування; Санітарно-гігієнічний режим; Перерви на свіжому повітрі. Здоров’язбережні технології
Напрямки реалізації здоров’язбережних технологій Створення умов для зміцнення здоров’я і гармонійного розвитку; Організація навчально-виховного процесу з урахуванням його психологічного й фізіологічного впливу на організм учня; Розробка й реалізація навчальних програм із формування культури здоров’я та профілактики шкідливих звичок; Корекція порушень соматичного здоров’я з використанням комплексу оздоровчих і медичних заходів; Медико-психолого-педагогічний моніторинг стану здоров’я, фізичного й психічного розвитку школярів; Контроль дотримання санітарно-гігієнічних норм організації навчально-виховного процесу; Нормування навчального навантаження й профілактику стомлюваності учнів; Організація збалансованого харчування учнів.
Система роботи по формуванню здорового способу життя Учитель-учні Учень-батьки Учень-учень Медико-педагогічний контроль Класні години Позакласні заходи Медичний огляд Корекційно-оздоровчі заходи Районні змагання Обласні змагання Гуртки Просвітницька робота Соціальний проект Навчально-виховний процес Виховна робота Індивідуальна робота Санітарно-гігієнічна робота урок Фізичне виховання Основи Здоров’я Група продовженого дня Дошкільний навчальний заклад
Вчитель – це приклад для вихованців. Вони повинні розуміти що здоров’я – це вершина, яку кожен повинен здолати сам. Формування рухових умінь і навичок Рухові вміння й навички спрямовані на: Підвищення рівня рухової підготов-леності Всебічний розвиток рухових вмінь Оволодіння основними способами самостійного використання рухових дій для фізичного самовдосконалення Вивчення основних властивостей людського організму, що проявляються під час рухової активності
Співпраця школи і сім’ї форми взаємодії Організація освіти батьків щодо ведення здорового способу життя Тематичні батьківські збори Залучення батьків для підготовки та ведення позаурочних заходів
В сучасній школі вчителю потрібен диференційований підхід до учнів через розподіл їх на 3 групи за станом здоров’я Але не дивлячись на це, в усіх учнів треба розвивати потребу у фізичному вдосконаленні, медичному самоконтролі.
Комплекс корекційно-оздоровчих заходів Профілактика й корекція порушень зору Профілактика й лікування психоневрологічних порушень Профілактика й корекція порушень опорно-рухового апарату Оздоровчі заходи, спрямовані на підвищення резистентності організму Уведення в режим навчальних занять усіх класів зорової гімнастики Постійні хвилинки зорової гімнастики на уроках інформатики . Нормалізація навчального навантаження Вибір методів індивідуального підходу до учнів на основі фізіолого-гігієнічних рекомендацій Перенесення певної кількості уроків з деяких предметів із розряду обов’язкових (залежно від профілю навчання) у розряд факультативних . Комплекс фізкультурно-оздоровчих заходів Підвищення рухової активності . Раціональне й повноцінне харчування
Формула здоров’я “3 × 3” Рухлива активність; раціональне харчування; гігієна адаптація; відмова від шкідливих звичок; саморегуляція свідомість; толерантність; ставлення до свого здоров’я, як до цінності Фізична культура Психічна культура Духовна культура
Здорові діти – найвищий позитивний імідж держави, найкраща характеристика навчального закладу.
Схожі презентації
Категорії