X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Формування здорового способу життя на уроках фізичної культури

Завантажити презентацію

Формування здорового способу життя на уроках фізичної культури

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Формуванняздорового способу життя на уроках фізичної культури

Слайд 2

«Щоб зробити дитину розумною і розсудливою – зробіть її міцною і здоровою».Жан Жак Руссо Завдання:формувати знання і навички практичних дій, спрямованих на збереження здоров'я;забезпечувати необхідною інформацією школярів для формування стратегій і технологій, які дозволяють зберігати і зміцнювати здоров'я;формувати уявлення про відповідальність за власне здоров'я і здоров'я оточуючих.

Слайд 3

Завдання з оздоровлення має три взаємопов'язані аспекти:Виховний: виховання дбайливого відношення до свого здоров'я у дітей.Навчальний: навчання нормам здорового способу життя, прийомам і методам його реалізації у дітей . Оздоровчий: профілактика поширених захворювань, через розвиток особистих якостей, таких, як психічна врівноваженість, зосередженість, , спокій, уважність, пам'ять, та розумові здібності.

Слайд 4

Мета уроків: Зміцнення фізичного і психічного здоров'я учнівЗацікавлення до систематичних занять фізкультурою, формування звички до виконання фізичних вправ, зміцнюючих здоров'я, психіку дитиниФормування культури рухової активності учнівВиховання етичної культури учнів, інтересу до історії спорту, бажання перемагати в собі негативні звички і недуги

Слайд 5

Тематика уроків:Спорт в житті людейГігієна дитиниРух – це життяЗначення постави в житті людини Біг вчора і сьогодні, стрибкиВиховання характеру

Слайд 6

Організація домашніх завданьДомашні завдання з фізичної культури – це одна із найефективніших форм фізичного виховання, що дозволяє зацікавити самостійними заняттями кожного школяра.

Слайд 7

* Формування вольових якостей, інтересу до регулярних занять фізичною культурою.* Виховання свідомості, активного відношення до цінності здоров'я в сім'ях учнів.* Стимулювання уваги школярів і їх батьків до питань здоров'я.* Зниження рівня захворювань серед учнів.* Поліпшення показників фізичного розвитку.

Слайд 8

Щоденні ігри й заняття фізичними вправами є ефективним засобом відпочинку учнів.Вони знімають почуття втоми, тонізують нервову систему, підвищують емоційний стан і працездатність учнів.Заняття фізичною культурою включає в себе певний перелік виконання вправ.

Слайд 9

Вправи, які включають ритмічну гімнастику, істотно впливають на формування правильної постави, красивої ходи, виховують естетичні поняття, культуру рухів.За допомогою засобів ритмічної гімнастики можна розвивати такі фізичні якості, як загальна витривалість, сила, гнучкість, спритність.

Слайд 10

Ритмічна гімнастика для дівчаток

Слайд 11

Вправи на формування поставиПостава не буває вродженою. Вона формується в процесі зростання, розвитку дитини, навчання, трудової діяльності і заняттями фізичними вправами.

Слайд 12

Постава – це здатність людини без особливого напруження утримувати своє тіло, зберігаючи правильно позу в різних положеннях: сидячи, стоячи, під час ходьби, ігор, розваг тощо. Вона залежить від положення голови, плечового поясу, грудної клітки, форми хребетного стовпа, живота, таза, нижніх кінцівок і стану нервової системи.

Слайд 13

В шкільному віці часто зустрічаються відхилення від правильної постави, які характеризуються викривленням хребта. Тому, на уроках фізичної культури учні виконують різноманітні види вправ для покращення постави.Завдання формування правильної постави вирішується в усіх класах. Доцільно систематизуються вправи на поставу за віковими групами.Усі вправи на поставу умовно можна поділити на дві групи: а) вправи, що сприяють формуванню правильної постави (переважна більшість гімнастичних вправ); б) вправи, що спеціально спрямовані на формування правильної постави або усунення недоліків постави на рівні функціональних порушень. Учні виконують спеціальні вправи для формування правильної постави, що поділяються на три основні групи: а) вправи у вертикальній площині; б) вправи з утриманням предмета на голові; в) вправи з рівноваги.

Слайд 14

Вправи для рівноваги

Слайд 15

Вправи для рівноваги

Слайд 16

Вправи для рівноваги

Слайд 17

Слайд 18

Урок фізкультури дає заряд енергії на весь день

Слайд 19

Вправи з м’ячем

Слайд 20

Групові вправив шерензі, колоні, колі

Слайд 21

З м а г а н н я

Слайд 22

К о н к у р с и

Слайд 23

Конкурс пісні і строю

Слайд 24

Рухливі ігри

Слайд 25

Практика показує, що для вивчення відношення різних вікових груп учнів, до занять фізичною культурою, достатнє визначення трьох типів параметрів потреб в руховій діяльності: позитивного, негативного, байдужого.Фізична культура в повсякденній роботі – це комплексна культура рухів, знань про себе і свій розвиток, гармонійний розвиток фізичних здібностей, виховання себе, етичного, психологічного і духовного розвитку, живлення, загартовування, гігієни, режиму дня, культура інших сфер здорового способу життя.

Слайд 26

Головне ж для вчителя фізичної культури – розвивати звичку до регулярних і самостійних занять фізичною культурою і спортом на основі необхідних для цього знань і здорового способу життя.В світлі цього, звичайно, треба обов'язково змінювати на краще відношення деяких учнів, їх батьків, вчителів інших дисциплін, та і багатьох інших людей до фізичної культури, тому, що без неї неможливе фізичне і етичне здоров'я людини.

Слайд 27

На жаль, проблем у вирішенні питань збереження і зміцнення здоров'я дітей залишається дуже багато. Лише спільно, об'єднавши зусилля, можна досягти здійснення поставленої мети – формування здорової, психічно- й фізично- розвиненої, соціальноадаптованої людини, до створення в школі здоров’язберігаючих і здоров’язміцнюючих умов навчання.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Фізична культура