БЕЗПЕКА НА ДОРОГАХ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Підготувала вчитель основ здоров`я Іванівського НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок” ПОЛІЩУК Р.В. БЕЗПЕКА НА ДОРОГАХ
Мета: нагадати учням правила безпечного переходу дороги, ознайомити з правилами безпечної поведінки на зупинках та правилами посадки в громадський транспорт, правилами для велосипедистів. Надати можливість відпрацьовувати життєві навички аналізу дорожньої ситуації, уміння приймати відповідальне рішення щодо переходу дороги, упевненої поведінки та навичок при керуванні велосипедом, у громадському транспорті.
ЛИСТ ВІД ДАІ З кожним роком зростає інтенсивність автомобільного руху на дорогах країни. А це, в свою чергу, підвищує відповідальність всіх учасників дорожнього руху – водіїв, пасажирів, пішоходів і т.д. Тому великого значення набувають знання правил дорожнього руху та необхідність їх дотримання з метою збереження життя і здоров`я. В теплу пору діти полюбляють кататися на велосипедах, тому просимо Вас сформувати правила посадки та висадки в громадському транспорті та правила безпечної поведінки на зупинках.
Правила роботи на уроці Конфіденційність Не запізнюватися Поважати думку іншого. А к т и в н і с т ь Правило лівої руки Лаконічність Посміхатися
О Ч І К У В А Н Н Я Розміщуємо очікування і прикріплюємо їх перед пішохідним переходом, щоб в кінці уроку його перейти.
МОЗКОВИЙ ШТУРМ Що таке безпека? Як ви розумієте вислів «Безпека на дорозі» ? Які бувають дорожні знаки?
ОБ`ЄДНАННЯ В ГРУПИ Учням пропонується карточки на яких намальований дорожній знак, або назва дорожнього знаку. (Утворилися пари). Пари утворюють групи за типом дорожніх знаків.
ЗАВДАННЯ ГРУПАМ 1 група - Попереджувальні знаки. Підготує проект «Правила безпечної поведінки пасажира»; 2 група - Заборонні знаки. Проект «Правила безпечної поведінки велосипедиста»; 3 група - Інформаційно-вказівні. Проект «Правила безпечної поведінки пішохода».
Р У Х А Н К А Руханка „Десяточка” (По черзі пишуть цифри у повітрі частинами тіла.) „1” – головою. „2,3” – плечима. „4,5” – ліктями. „6,7” – кистю руки. „8” – тулубом. „9, 10” – п’ятками.
Узагальнення і систематизація знань Чому люди, знаючи правила дорожнього руху, їх порушують? Які наслідки порушень правил дорожнього руху?
Забезпечення зворотнього зв`язку Проаналізуйте свої очікування, якщо вони справдились, то перейдіть дорогу до школи, якщо ж вони виявилися недоречними – приберіть їх з дошки.
Заключне слово вчителя Притча Мудрець і метелик Ця історія сталася давним-давно в старовинному місті, в якому жив Великий Мудрець. Слава про його мудрість рознеслася далеко навколо його рідного міста. Але був у місті людина, заздрить його славі. І ось вирішив він придумати таке питання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти. І він пішов на луг, піймав метелика, посадив її між зімкнутих долонь і подумав: «Спитаю я в мудреця: скажи, о наймудріший, який метелик у мене в рyках - живий чи мертвий? Якщо він скаже - живий, я стулю долоні, і метелик помре, а якщо він скаже - мертвий, я розкрию долоні і метелик полетить. Ось тоді всі зрозуміють, хто з нас розумніший ». Так все і сталося. Заздрісник спіймав метелика, посадив його між долонями і відправився до Мудреця. І він запитав у того: «Який метелик у мене в руках, о наймудріший, - живаий чи мертвий?» І тоді Мудрець, який дійсно був мудрою людиною, сказав: «ВСЕ В ТВОЇХ РУКАХ ...."
Схожі презентації
Категорії