Інноваційна діяльність ПТУ №74 через участь у міжнародних проектах
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Академія педагогічних наук України Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти Інноваційна діяльність ПТУ №74 через участь у міжнародних проектах Слухач групи О.М. Миронець Керівник роботи: Завідувач кафедри
Дніпропетровська область Васильківський район с. Шев’якіно вул. Центральна, 1 тел/факс 8(05639)9-84-46 E–mail: ptu74@mail.ru WEB: www.sptu74.at.ua
Історія професійно – технічного училища № 74 бере свій початок у воєнному 1944 році. Училище засновано як обласна школа механізації для підготовки кадрів масових професій сільськогосподарського профілю, зокрема тракторист – машиніст, комбайнер, водій автотранспортних засобів. У 1947 році школа механізації знайшла місце розташування в с. Шев’якіно, отримавши землю для розбудови навчального господарства, навчальних приміщень, гуртожитків. З набуттям статусу сільського середнього професійно – технічного училища вихованці мають змогу отримати водночас професію та повну середню освіту. Після реорганізації у 80 – х роках і до сьогодення наш начальний заклад існує як професійно – технічне училище другого атестаційного рівня. За роки існування для галузі сільського господарства було підготовлено понад 20 тисяч кваліфікованих робітників. За рейтингом Міністерства освіти і науки України у 2008 році училище увійшло в число 100 кращих ПТНЗ України.
Наближення функцій ПТУ № 74 до регіонального ринку праці,залучення до діяльності училища соціальних партнерів та регіональних органів влади Впровадження перспективного планування розвитку навчального закладу з використанням світового досвіду Подальша орієнтація навчальної діяльності училища на Євроінтеграцію, розширення використання сучасних педагогічних, інформаційних та виробничих технологій у процес роботи, ефективне запровадження державних стандартів нового покоління з конкретних професій Впровадження ефективних форм господарювання через розширення функцій училища, оснащення матеріально-технічної бази сучасним обладнанням, технікою, устаткуванням, застосуванням енергозберігаючих технологій Забезпечення подальшої демократизації навчально-виховного процесу шляхом підвищення значущості учнівського самоврядування Підвищення якості кадрового потенціалу через систему методичної роботи, стажування на виробництві та нових форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Простір соціального партнерства професійно – технічного училища №74 ПТНЗ сільськогоспо дарського профілю України Середні школи Дніпропетровської області Відділ в справах сім’ї та молоді Районні та обласні Центри зайнятості ПТНЗ інших професій Міжнародні проекти Навчально – методичний центр ПТО У Дніпропетровській області Соціально – побутові служби району Фермерські господарства Васильківського Району Дніпропетровської області (управління аграрної політики)
Україно - датська програма підготовки фермерів (1995-2004рр.) Проект TACIS Удосконалення управління регіональною системою професійно-технічної освіти в Україні (2005-2009рр.)
Вдосконалення освітніх послуг в аграрному секторі Підготовка проекту стратегії ПТО в аграрному секторі Підготовка проекту національної рамкової системи кваліфікацій Розробка альтернативних видів якісної практичної підготовки
ДИРЕКТОР Заступник директора з НВД Заступник директора з НР Заступник директора з НВР Творчі робочі групи НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕСС
Підготовка якісно нових фахівців, що потрібні ринку праці Васильківського району Підвищення рівня рентабельності ведення навчального господарства Зміцнення навчально – матеріальної бази училища Наближення рівня підготовки фахівців до рівня європейських стандартів
Розробка і внесення пропозицій щодо національної рамкової системи кваліфікацій Підготовка зразків кейсів (case studies) для використання в навчальному процесі сільськогосподарських училищ. Створення експериментального майданчика щодо застосування навчальних кейсів
- Зміст діючих навчальних планів і програм забезпечує можливості добору тематики для створення та застосування навчальних кейсів на заняттях з професійно – теоретичної, професійно – практичної, загально технічної та загальноосвітньої підготовки - Вмотивованість навчання вихованців ПТНЗ сільськогосподарського профілю - Наближення теорії до практики у викладанні основ наук - Нові підходи до методики викладання та техніки підготовки викладача до занять - Радикальну зміну ролей учасників навально – виховного процесу - Корегування менталітету щодо викладацької діяльності під час підготовки кваліфікованих робітників для с/г сектору - Залучення соціальних партнерів ПТНЗ до навчального процесу
підвищення рейтингу навчального закладу покращення якості підготовки кваліфікованих робітників набуття європейського досвіду інноваційної управлінської діяльності в ПТНЗ спонукання до творчої педагогічної діяльності залучення додаткових інвестицій в рамках проекту для покращення навчально – матеріальної бази училища
Схожі презентації
Категорії