X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ПРОБЛЕМИ У ДОСЯГНЕННІ МОЛОДИХСПОЖИВАЧІВ ІН’ЄКЦІЙНИХ НАРКОТИКІВ

Завантажити презентацію

ПРОБЛЕМИ У ДОСЯГНЕННІ МОЛОДИХСПОЖИВАЧІВ ІН’ЄКЦІЙНИХ НАРКОТИКІВ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПРОБЛЕМИ У ДОСЯГНЕННІ МОЛОДИХ СПОЖИВАЧІВ ІН’ЄКЦІЙНИХ НАРКОТИКІВ

Слайд 2

Методи, яких уживали в минулому “Снігова куля” Інституційний (через НУО) Відбір першого зустрічного - не давали репрезентативних даних через похибки

Слайд 3

Новий метод RDS спирається на теорію мереж Маркова використовує розміри мереж та інформацію про рекрутерів, аби оцінити довірчі інтервали за умови правильного використання дають можливість отримати репрезентативні дані.

Слайд 4

Досвід використання RDS у дослідженнях молоді з груп ризику Аккра та Баккамо,Гана (діти вулиці) Не спрацювало як RDS; не зібрали дані про розмір мереж Україна (СІН) - давали 4 купони, 3 для СІН 1 для молодих СІН Тірана, Албанія (працюючі діти вулиці) 293 опитаних, молодь у віці 10-17.

Слайд 5

Дані про дослідження 2008 року Технологія: кожен з рекрутерів отримував 3 купони-запрошення знайомих йому СІН до інтерв’ю за винагороду Первинні рекрутери (Seeds): ті, хто споживав наркотики ін’єкційним шляхом протягом останніх 3-х місяців у віці від 18-ти років, та проживає у цій місцевості

Слайд 6

Вік початку ін’єкційної практики та вік респондента

Слайд 7

Середній вік респондентів з шести ланцюжків (м.Донецьк)

Слайд 8

Середній вік респондентів з шести ланцюжків з врахуванням похибки

Слайд 9

Досяжність СІН у віці 18 та молодше у мережі первинного респондента №1 На третій хвилі – 1 особа На пятій хвилі – 2 особи На сьомій – десятій – 11 осіб

Слайд 10

Рекомендації для формування вибірків молоді з груп ризику (1) Значно розширити обсяг вибірки популяції аби зробити обгрунтовані висновки та правильно оцінити розмір цієї групи АБО Проводити спеціальні дослідження молодих Якщо використовувати RDS, то ланцюжки повинні бути досить довгими

Слайд 11

Рекомендації для формування вибірків молоді з груп ризику (2) Залучати молодих до числа первинних респондентів Використання спеціальних купонів для рекрутінгу підлітків Не вживати стигматизуючої лексики при рекрутингу! Тільки опис поведінкових актів Провести формативне дослідження, аби правильно оцінити розмір популяції

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Медицина